Objawy: W drodze, raczej jak auto zimne pojawiają się spore zaniki napięcia - światła pozycyjne przygasają a wskazówka napięcia spada do ~12, ten zanik pojawia się dosłownie na ułamek sekundy więc nie wiem czy wskazówka niżej by nie opadła, i czy wtedy z aku ciągnie prąd czy zupełnie odcięty, ale nie zapala mi się kontrolka akumulatora na desce.
Nie jestem całkowicie pewny, ale wydaje się jak by w trakcie tego zaniku też i silnik na chwile był bardziej obciążony.
Od czego zacząć ze sprawdzaniem?
[A6 C4] Spadki napięcia
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kEru, mam jak wymienić, a jak sprawdzić?
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=5282& ... lternatora
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=5282& ... lternatora
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mas0n, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 262
- Rejestracja: 2014-03-15, 17:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Miernik w łapę i sprawdź napięcie przy klemach akumulatora bez obciążenia i pod obciążeniem, teoretycznie spadek poniżej 14V może świadczyć o problemie z doładowaniem bądź ewentualnym zanikiem napięcia na chwilę jak to opisujesz. Nie sugeruj się voltomierzem na blacie, bo to nie miarodajny pomiar, tylko informuje.
Pytanie w jakim stanie są szczotki i komutator
Pytanie w jakim stanie są szczotki i komutator
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Diody prostownicze do wymiany. Jakiś przepis na ich wymianę? One w alternatorze są?
Ktoś ma listę przekaźników pod nogami pasażera? Spadki pokrywają się z cykaniem czegoś tam w środku. Prawdopodobnie to przekaźniki elektrycznej nagrzewnicy. Tylko czemu są zależne od obrotów silnika to nie wiem.
Ostatnio zmieniony 2016-02-12, 20:41 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
mas0n, pisałem wcześniej w temacie innego kolegi bodajże 2.8V6. U niego jest prawdopodobnie ten sam problem. Diody prostownika są lutowane jest możliwość kupna prostownika gotowego na allegro wtedy tylko przelutowanie i jedziesz dalej. Są zakłady które specjalizują się w tym zakresie więc łozyska, tuleje ślizgowe wymienią(przelutują) Ci na miejscu. Nie wiem czy taniej nie wyjdzie Ci kupno regenerowanego. Wtedy masz zabezpieczenie+gwarancję. Pozdrawiam.