sytuacja wyglada tak ze czasami zalancza czasami nie
naciskam diff i jest trojkacik i tyle krece kierownica i czasami mrugnie abs i zalancza blokade, jednak potrafi ją rozlaczyc
czy czujnik abs maja cos wsponego z zalaczeniem blokady?
czy moze winny sterownik ten pod siedzeniem
jesli nie pasuje do tego dzialu prosze o wybaczenie
[100 C4] Q problem z zalaczeniem blokady
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
po spięciu dyfra abs zostaje wyłaczony z tego powodu ma się pojawić kontrolka w dyfrze jest siłownik podciśnieniowy i czujnik spięcia który włacza trujkącik na przycisku
-podciśnienia spękane nieszczelne
-dzwignia zapięcia szpery przyrdzewiała i się przycina
-siłownik nieszczelny
-w lewym boczku w bagażniku jest akumulator podciśnienia zielony a może go nie ma i słabe podciśnienie opcji kilka kanał ktoś kto załaczy blokade i obserwować
-podciśnienia spękane nieszczelne
-dzwignia zapięcia szpery przyrdzewiała i się przycina
-siłownik nieszczelny
-w lewym boczku w bagażniku jest akumulator podciśnienia zielony a może go nie ma i słabe podciśnienie opcji kilka kanał ktoś kto załaczy blokade i obserwować
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS