[A6 C4] Co to za czujniki?

Awatar użytkownika
Mosiek
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2015-09-18, 13:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

[A6 C4] Co to za czujniki?

Post autor: Mosiek »

Witam serdecznie klubowiczów. Zmieniłem poczciwą 80tke na A6 C4 w 2.6 v6 :)
Wiele rzeczy udało mi się już doprowadzić do porządku, ale mam dziwne objawy na zimnym silniku. Po odpaleniu obroty rzedu 1500, w momencie dodania i puszczenia gazu, auto przez sekunde-dwie nadal zachowuje sie jakby mial wcisniety gaz, potem dopiero obroty spadają. Podejrzewam jakis czujnik poniewaz po osiagnięciu 90stopni auto zachowuje się tak jak powinno, dobrze sie zbiera, nie ma tych objawów.
i tutaj zamieszczam zdjęcie: od jakich czujników sa te wtyczki?

Obrazek
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Mosiek pisze: Po odpaleniu obroty rzedu 1500, w momencie dodania i puszczenia gazu, auto przez sekunde-dwie nadal zachowuje sie jakby mial wcisniety gaz, potem dopiero obroty spadają.
Lewe powietrze ?
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

dwie są od sond Lambda, od cewek jedna chyba
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Awatar użytkownika
Mosiek
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2015-09-18, 13:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

Post autor: Mosiek »

Larix pisze:
Mosiek pisze: Po odpaleniu obroty rzedu 1500, w momencie dodania i puszczenia gazu, auto przez sekunde-dwie nadal zachowuje sie jakby mial wcisniety gaz, potem dopiero obroty spadają.
Lewe powietrze ?
O lewym powietrzu raczej nie ma mowy, bo po rozgrzaniu problem by chyba nie ustępował, zresztą było sprawdzane tez plakiem i nie doszukałem się niczego wskazujacego na lewe powietrze.

Ok a może ktoś wie dokładniej (od lewej) który od czego jest? Podejrzewam czujnik położenia wału, ale chciałbym tez wiedzieć od czego jest reszta.
Czasem mam wrażenie że zaraz po odpaleniu chodzi na 5 garów, mozna to jakos łatwo sprawdzić? Może to być cewka? Kable i świece mam nówki odrazu pisze ;)
Ostatnio zmieniony 2015-10-09, 14:40 przez Mosiek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”