Strona 1 z 1
[A6 C4] Czujnik ABS 4A0927807E
: 2014-11-15, 12:45
autor: Loop84
Poszukuje czujnika ABS kod 4A0927807E nigdzie nie moge go znalezc moze ktos zna jakas alternatywe aby zastapic go jakims innym czujnikiem.
: 2014-11-15, 21:32
autor: Butterbean
to jest tyl?
: 2014-11-16, 08:34
autor: Loop84
Tak to jest tyl lewa strona probowalem go zastapic czujnikiem 4A0927807 gdyz na pierwzy rzut oka jest podobny i ogolnie dostepny koszt 20 pln ale niestety nie zdal egzaminu. Serwis za orginalny czujnik taki jak potrzebuje wola 715 pln troche przesadzili.
: 2014-11-16, 09:52
autor: Butterbean
czemu nie zdal egzaminu?
: 2014-11-16, 21:17
autor: Loop84
Bo prawdopodobnie ma inna opornosc. Chwile po uruchomieniu silnika jest ok a potem znow wyswietla komunikat ze abs nie dziala. Znalazlem taki czujnik jak potrzebuje na niemieckim ebayu za okolo 250 zl z przesylka i chyba bede musial go zamowic bo raczej nikt nie ma do zaoferowania innej alternatywy.
: 2014-11-17, 21:11
autor: kesah
Nie pamiętam jaka z tyłu jest wtyczka, czy prostokątna czy okrągła jak z przodu. Przednie czujniki bez problemu pasują od ciężarówek, zarówno wtyczka jak i oporność. Tył chyba też kiedyś zmieniałem ale nie jestem pewien. Zmierz opór tego działającego tylnego i podrzuć to pomierze czujniki u siebie w sklepie.
Dokopałem w katalogu wabco, że wtyczki są prostokątne, a czujniki od ośki i quattro różnią się długościami i przelotkami. Oporności wg mnie wszystkie czujniki mają w podobnych granicach.
Zęby na przegubie czyściłeś, bo może tam jest problem.
: 2014-11-17, 22:02
autor: GTR34
Z tyłu wtyczki są prostokątne, z przodu okrągłe.
: 2014-11-18, 15:06
autor: Loop84
Wtyczki sa prostokatne
czujnik dobry 4A0927807E przy podzilace 20k = 1,13 om
2000 = 1125 om
czujnik drugi 4A0927807 przy podzilce 20k = 1,14 om
2000 = 1137 om
niby wrtosci roznia sie niewiele ale abs dalej nie dzial, zabki na przegubie sa czyste i wszystko sprawdzalem zastanawiam sie jeszcze nad odlegloscia czujnika od zabkow na przegubie gdyz z racji ze czujnik 4A0927807 adoptowalem do mojego auta i jest on minimalnie inny od orginalnego moze tu tkwi problem. Pokombinuje jeszcze z ta odlegloscia ale musze jechac na zaklad do mechanikow bo u siebie nie mam mozliwosci.
http://www.ebay.de/itm/Audi-100-C4-S4-A ... 2336489831
: 2014-11-18, 20:28
autor: kesah
To prawie żadne różnice w tej oporności, myślałem bardziej o kilkuset ohmah
Długości trzpienia czujnika raczej będą równe. Jak już tyle dłubiesz, to pokusiłbym się o przełożenie tego sprawnego na drugą stronę i tego ..807 w miejsce tego sprawnego. Sytuacja powinna się wyklarować. Wezmę jutro miernik i obadam kilka czujek.
: 2014-11-18, 20:44
autor: Loop84
jak tylko dam rade wyciagnac ten drugi bez uszczerbku to zamienie czujki. Dam znac jakie efekty.
: 2014-11-20, 15:31
autor: kesah
przemierzyłem właśnie kilka czujników: wabco ok 1194 ohm, knorr ok 1794 ohm, haldex ok 1694 ohm.
wszystkie one są ze sobą zamienne i różnica kilkuset ohm nie robi różnicy.
: 2014-11-20, 20:24
autor: Loop84
Serdeczne dzieki za poswiecony czas i madre porady dzis bylem na kanale troche pokombinowalem z ta odleglascia czujki od zabkow na przegubie i okazalo sie ze to bylo powodem problemu. Podsumowujac jezeli ktos bedzie mial w aucie czujnik 4A0927807E ktory jest drogi i praktycznie nie do zdobycia moze go z powodzeniem zamienic czujnikiem 4A0927807D ktory jest wszedzie.
Pozdrawiam.
: 2019-06-11, 13:49
autor: verus
Czyli te czujniki to jest to samo tylko wtyczki inne ? Można kupić 4A0927807 z okrągłą wtyczką i ją przelutować na prostokątną?
Tego 4A0927807D też nie mogę znaleźć, chyba już wyczyścili magazyny..