Strona 2 z 3

: 2011-11-19, 20:16
autor: Dawid2542
tylko bez śpięć panowie :mrgreen:

: 2011-11-19, 20:28
autor: kasiarka
Nie lubię spięć, i przepięć z innymi :mrgreen:
Sprawdź wszystkie piny, może tam coś zepsuło się przy pompie abs-u. Może ci pina przysmaliło. A może jeszcze jakiś przekaźnik jest A puki nie zrobisz, to hamuj jak maluchem(pulsacyjnie), na śliskim pomaga w aucie bez abs-u

O mam. W końcu to schemat od audi 100, ale to samo jest i quattro
http://www.isham-research.co.uk/quattro ... Mj1997.pdf

: 2011-11-19, 20:44
autor: piotrek17120
Słuchaj hamować to ja wiem jak ja mam hamować pierwszy mój samochód nie miał ABS-u no ale skoro go posiadam to czy nie lepiej było by go zrobić? potrzebuje lokalizacje jakiegoś przekaźnika odpowiadającego ABS lub dojść po schemacie od czujnika w pedale do czegoś co odcięło prąd na jednym z 4 kabelków tłumacze tak jak to widzę... odpinałem kostkę od pompy ABS i wszystko jak z fabryki :D a ABS-u ni ma :(

A tak na marginesie to 4.2 trzeba mieć czym wyhamować a jak nie działa mi ABS to i nie działa wspomaganie hamulców dlatego muszę go zrobić bo przy raptownym hamowaniu bez blokowania kół dodaje, wduszam pedał hamulca a on mi w gore powoli idzie denerwujące to jest bo nie wyczuje się z jaka siła hamuje

: 2011-11-19, 21:25
autor: kasiarka
Hmm. Dałem ci linka do tych bezpieczników, to je popatrz http://www.isham-research.co.uk/quattro ... Mj1997.pdf
Mała wskazówka: Nad pedałami hamulec gaz sprzęgło jest taki dekiel. Odkręć go, bo tam są przekaźniki jakieś. Jutro popatrzę w swojej elektryce na strychu, czy coś od hamulców jest (bezpieczniki lub przekaźniki)

: 2011-11-20, 10:41
autor: piotrek17120
było by miło gdybyś popatrzył i akurat miał wiązkę od czujnika hamulców wtedy niemal w 100% doszli byśmy gdzie co jest wpięte i ci za co odpowiada ja dzisiaj sprawdzę na jakim kablu padło mi zasilanie.. Dokładna kolorystykę

: 2011-11-20, 11:45
autor: J.A.G
piotrek17120, dobre z tym spreyem :mrgreen:
piotrek17120 pisze:4.2 trzeba mieć czym wyhamować a jak nie działa mi ABS to i nie działa wspomaganie hamulców
Błąd, masz wspomaganie cały czas czy to z ABS czy bez. W S4/S6 jest to wspomaganie hydrauliczne nie jak w A6 podciśnieniowe.
To pompa ABS ci podnosi pedał do góry ograniczając ciśnienie w układzie. Dzieje się tak, gdy hamując koło/koła są blokowane na śliskiej nawierzchni ale nie wiedząc czemu u ciebie sterownik ABS widzi ciągłe blokowanie kół :-?
Wydaje mi się że sfajczyłeś po prostu sterownik ABS lub elektronikę pompy ABS.
Podmień u kogoś i będzie jasne wtedy ewentualnie kupisz bo nie są jakieś drogie te sterowniki. Najpierw podepnij VAG'a i napisz co tam za błąd zapisało.

kasiarka, ty kolego jak nie masz nic sensownego do wniesienia to nie radź innym, że jak coś nie działa poprawnie żeby to odłączyć...
ABS to podstawowy system bezpieczeństwa w aucie, zwłaszcza S6 :!:
Zadaniem forum jest pomagać i rozwiązywać problemy a nie je kamuflować.

: 2011-11-20, 15:13
autor: kasiarka
Chodziło o czas przejściowy, puki tego nieogranie się. Nic o kamuflowaniu nie mówiłem.

: 2011-11-20, 15:27
autor: piotrek17120
J.A.G Powiem Ci ze możesz mieć racje ponieważ, nie da się połączyć z sterownikiem ABS-u próbowałem na wszystkie sposoby i nic. prowadzać warsztat samochodowy mam kupionego oryginalnego vaga który na pewno by się połączył jak tylko by mógł niestety nie może. gdzie znajduje się sterownik? być może spaliła się w środku jakaś ścieżka to ja zreanimuje ale to być może a co będzie naprawdę okaże się.

: 2011-11-20, 15:43
autor: J.A.G
Pod kanapą z tyłu jest sterownik a z samą pompą masz jeszcze jakąś elektronikę. Najprościej podmienić sam sterownik bo pompę wyjąć to trochę zachodu jest, przewody ,płyn i te sprawy. Jak się nie łączy to bardzo prawdopodobne.

: 2011-11-20, 15:52
autor: piotrek17120
nie mam skąd wziąć sterownika. da się go jakoś otworzyć? tak teraz zachodzę w głowę i pamiętam jak poszło zwarcie to coś doszło od strony pasażera z nóg możliwe?

: 2011-11-20, 16:32
autor: J.A.G
Otworzyć się da ale czy coś tam zdziałasz to wątpię ale próbuj. Od str pasażera masz przekaźniki i bezpieczniki od sondy λ, kierunków i awaryjnych, wentylatora chłodnicy i jeśli jest automat to od skrzyni jakiś przekaźnik. Czyli nic potencjalnie związanego z ABS :-|

: 2011-11-20, 16:42
autor: piotrek17120
aha to ok nie będę tam zaglądał... idę wyjąc ten sterownik i na stół go położę będzie reanimacja ( 1 lutownica.... 2 gniazdko... 3 kalafonia... 4 cyna.... 5 pewnie się nie uda :d )

: 2011-11-20, 17:12
autor: Lechu
Kolega ma wpisane S6 więc wychodzi na to, że jest podciśnieniowe.
Jeżeli by Ci padł sterownik do końca to ECU rzuciło by błędem braku komunikacji ze sterownikiem ABS. Jak się nie mylę to z czujników ABS on prędkość bierze.
Na sterowniku masz nr części napisany - popatrz na rynek wtórnym ;) . Bardzo prawdopodobne, że uwaliłeś sterownik do pewnego stopnia. Rozumiem, że w vag-u brak błędów ?

: 2011-11-20, 18:25
autor: piotrek17120
jak podłącze vaga to właśnie wywala brak komunikacji gdy wchodzę w ABS :( prędkość działa normalnie czujniki są na pewno sprawne bo nie dawno ABS działał przy probie podłączenia świateł stop już niestety przestał działać...

Vag wywala tylko sporadyczne błędy. błędów trwałych brak.

: 2011-11-20, 21:40
autor: J.A.G
Lechu pisze:Kolega ma wpisane S6 więc wychodzi na to, że jest podciśnieniowe.
W S4/S6 jest to wspomaganie hydrauliczne nie jak w A6 podciśnieniowe.
Każda Esa ma hydraulikę, chyba że ktoś sobie wywalił wspomagacz i zamontował podciśnieniowe serwo.