[ ALL] WYŁĄCZNIK ABS A6 C4 / 100 C4
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
[ ALL] WYŁĄCZNIK ABS A6 C4 / 100 C4
Witam,
Panowie rezał ktoś taki wyłącznik ABS'u u siebie może ?
Wiem, że były podobno ori też montowane, jest taki temat w sieci ale do AUDI 80. Proste do zrobienia, zastanawia mnie tylko to czy jak takim wyłącznikiem dezaktywujemy ABS to czy wywala kontrolkę na desce, że ABS nie działa ?
Bo jeżeli tak to to trochę drażniące dla oczu musi być Mnie by denerwowała świecąca się ikona na budzikach. Według mnie to powinien się tylko świecić przycisk wyłączania na desce (tak jak np. awaryjne czy ogrzewanie szyby)
Co Wy na to ?
Pzdr.
Panowie rezał ktoś taki wyłącznik ABS'u u siebie może ?
Wiem, że były podobno ori też montowane, jest taki temat w sieci ale do AUDI 80. Proste do zrobienia, zastanawia mnie tylko to czy jak takim wyłącznikiem dezaktywujemy ABS to czy wywala kontrolkę na desce, że ABS nie działa ?
Bo jeżeli tak to to trochę drażniące dla oczu musi być Mnie by denerwowała świecąca się ikona na budzikach. Według mnie to powinien się tylko świecić przycisk wyłączania na desce (tak jak np. awaryjne czy ogrzewanie szyby)
Co Wy na to ?
Pzdr.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
silnor3ki, było.
swieci sie kontrolka.
włącznik jest tak jakby bezpieczenstwem ze po zgaszeniu silnika wroci sam do pozycji aabs wlaczony.
prostsze jest wyjecie bezpiecznika.
do zalozenia tego przelaczniak oprocz przelacznika potrzebny jest specjalny przekaznik.dlugi z bezpiecznikiem na sobie...
swieci sie kontrolka.
włącznik jest tak jakby bezpieczenstwem ze po zgaszeniu silnika wroci sam do pozycji aabs wlaczony.
prostsze jest wyjecie bezpiecznika.
do zalozenia tego przelaczniak oprocz przelacznika potrzebny jest specjalny przekaznik.dlugi z bezpiecznikiem na sobie...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Heja,
Wiem co jest potrzebne do zrobienia. Czytałem cały opis. Przekaźnik 40 zł, włącznik 15 zł. Wiem, że po to jest właśnie przekaźnik, że po wyłączeniu silnika i załączeniu ponownie ABS działa znowu (tak samo jak np. ogrzewanie szyby tył).
Ale jak ma mi wywalać ikonę na desce to się nie bawię w to. Myślałem zrobić jako dodatkowy bajer, a i czasami się przydaje bo mnie wkurza jak wiem, że wyhamuje a ABS mi wydłuża drogę hamowania, ostatnio bym przydzwonił w pług na drodze
Podłączenie polega na odcięciu zasilania od kompa ABS o ile dobrze zrozumiałem tutoriala.
Pzdr.
Wiem co jest potrzebne do zrobienia. Czytałem cały opis. Przekaźnik 40 zł, włącznik 15 zł. Wiem, że po to jest właśnie przekaźnik, że po wyłączeniu silnika i załączeniu ponownie ABS działa znowu (tak samo jak np. ogrzewanie szyby tył).
Ale jak ma mi wywalać ikonę na desce to się nie bawię w to. Myślałem zrobić jako dodatkowy bajer, a i czasami się przydaje bo mnie wkurza jak wiem, że wyhamuje a ABS mi wydłuża drogę hamowania, ostatnio bym przydzwonił w pług na drodze
Podłączenie polega na odcięciu zasilania od kompa ABS o ile dobrze zrozumiałem tutoriala.
Pzdr.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
bardzo dobrze zrozumiales tutka.
dodam jeszcze ze mozna za pomoca mini przekznikow obejsc wlaczanie kontrolki.
dodam jeszcze ze mozna za pomoca mini przekznikow obejsc wlaczanie kontrolki.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Raczej po to, żeby wyłączać ABSKey100l pisze:A do czego potrzebujesz kolego tego wyłącznika
Ja również będę to robił i to w konkretnym celu, nie dla żadnej zabawy czy pisku gum bo to nie o to chodzi. Chodzi o to, że ABS w zimie zamiast skracać to znacznie wydłuża drogę hamowania, ABS jest dla tych co nie potrafią zachować zimnej krwi, czyli pedał w podłogę i co ma być to będzie.. ABS doskonale się sprawdza na mokrej i suchej nawierzchni, na lodzie i śniegu już nie bardzo.. Ja tam sobie to zrobię inaczej, wezmę przycisk od przeciwmgielnych i założę na ten przycisk przód, z przycisku od ABS, wtedy będę sobie na stałe włączał lub wyłączał, nie będzie mi się ABS uruchamiał po ponownym uruchomieniu silnika.Key100l pisze:do zabaw i pisku gum czy w jakimś konkretnym celu
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
to można założyć to do auta z korektorem czy do auta bez korektora bo już się pogubiłem ?
Chyba gdzieś czytałem, że do auta z korektorem nie można dołożyć tego wyłącznika ABS ale może jestem w błędzie - chyba czegoś tutaj nie rozumiem
Butterbean - co masz na myśli piszac o tych mini przekaźnikach i na jakiej zasadzie to ma działać ?
Odcięcie prądu na żarówkę przy wyłączeniu ABS'u ?
Powiedzcie co z błędami w ECU po takim włączaniu i wyłączaniu ABS - normalnie się pewnie nabijają tak jakby ABS był uszkodzony ?
Chyba gdzieś czytałem, że do auta z korektorem nie można dołożyć tego wyłącznika ABS ale może jestem w błędzie - chyba czegoś tutaj nie rozumiem
Butterbean - co masz na myśli piszac o tych mini przekaźnikach i na jakiej zasadzie to ma działać ?
Odcięcie prądu na żarówkę przy wyłączeniu ABS'u ?
Powiedzcie co z błędami w ECU po takim włączaniu i wyłączaniu ABS - normalnie się pewnie nabijają tak jakby ABS był uszkodzony ?
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
silnor3ki, Do auta z korektorem można dodać wyłącznik ABS, dlatego m.in w setkach i A80 były te wyłączniki w oryginale, setki miały inne pompy ABS niż w A6, w A6 dlatego nie ma korektora siły hamowania, że pompa ABS jest od tego. Oraz w A6 właśnie nie było w oryginale tego wyłącznika i nie powinno się go dawać, to tyle z teorii ale jak jest w praktyce to nie wiem, dopiero bym chciał to zrezać. Wiem, że parę osób to ma i nie narzeka.
Po włączeniu ABS błąd zniknie, kontrolka zgaśnie i ABS będzie działał poprawnie.silnor3ki pisze:Powiedzcie co z błędami w ECU po takim włączaniu i wyłączaniu ABS - normalnie się pewnie nabijają tak jakby ABS był uszkodzony ?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
silnor3ki, no wlasnie się nie nabijają bo wyłącza zasilanie dla kompa abs prawda?wiec dla niego jest bez znaczenia czy jedno kolo urwiesz czy nie heheh..
co do patentu z mini przekaźnikiem to po prostu pradem ktorym wyłączasz przekaźnik ABS wysterowywujesz inny przekaźnik który podaje z kolei plus lub minus do licznika na linii ABS.
kontrolka zapala się w momencie gdy zanika lub pojawia się tam plus lub minus.o ile pamiętam to masa zanika.mniejsza o to.
po prostu w momencie wylaczenia ABS guzikiem idzie sygnał do licznika ze zostało wyłączone.ty ten sygnał neutralizuje przekaźnikiem dolozonym .jeśli brakuje masy to podasz mu przekaźnikiem masę.jeśli będzie szla mas to odetniesz ja przekaźnikiem.
chodzi po prostu o to ze wlacznik poda sygnał na dodatkowy przekazniczek który zrobi określona rzecz..
wiem ze zagmatwałem ale ja widzę to w glowie a wyslowic sie nijak...
co do patentu z mini przekaźnikiem to po prostu pradem ktorym wyłączasz przekaźnik ABS wysterowywujesz inny przekaźnik który podaje z kolei plus lub minus do licznika na linii ABS.
kontrolka zapala się w momencie gdy zanika lub pojawia się tam plus lub minus.o ile pamiętam to masa zanika.mniejsza o to.
po prostu w momencie wylaczenia ABS guzikiem idzie sygnał do licznika ze zostało wyłączone.ty ten sygnał neutralizuje przekaźnikiem dolozonym .jeśli brakuje masy to podasz mu przekaźnikiem masę.jeśli będzie szla mas to odetniesz ja przekaźnikiem.
chodzi po prostu o to ze wlacznik poda sygnał na dodatkowy przekazniczek który zrobi określona rzecz..
wiem ze zagmatwałem ale ja widzę to w glowie a wyslowic sie nijak...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ale jesli podasz sygnal do bc z informacja oszukujaca ze nie wylaczyles abs to nie zaswieci nic.nie podajesz bezposrednio na zarowke a podajesz na bc sygnal..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...