[100 C4] S4 2.2T - Kręci, a nie pali
- S4owner
- Czeladnik
- Posty: 74
- Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mrągowo
[100 C4] S4 2.2T - Kręci, a nie pali
Znowu ja...
Otóż pod incydencie z maską, postawiłem samochód do lakiernika. Dzisiaj miałem odebrać, a tu klops! Auto kręci, ale nie pali. Wcześniej pracowała normalnie, odpalała bez problemu, jeździła, gdzieś miej więcej po 2 tygodniach przestała. Owszem zbiornik był pusty, wlałem 20 litrów paliwa, wskazówka się podniosła a auto dalej nie pali. Paliwo na listwę wtryskową dostaje. Kręci, kręci, kręci, zająknie się raz, dwa razy jakby chciała a nie mogła, i potem dalej kręci i kręci, ale nie odpala. Macie pomysł, co może być winą, przyczyną?
Otóż pod incydencie z maską, postawiłem samochód do lakiernika. Dzisiaj miałem odebrać, a tu klops! Auto kręci, ale nie pali. Wcześniej pracowała normalnie, odpalała bez problemu, jeździła, gdzieś miej więcej po 2 tygodniach przestała. Owszem zbiornik był pusty, wlałem 20 litrów paliwa, wskazówka się podniosła a auto dalej nie pali. Paliwo na listwę wtryskową dostaje. Kręci, kręci, kręci, zająknie się raz, dwa razy jakby chciała a nie mogła, i potem dalej kręci i kręci, ale nie odpala. Macie pomysł, co może być winą, przyczyną?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Lista jest tak długa, że powycieram klawisze
Zvaguj to najlepiej, będzie szybciej i taniej. Na teraz upewnij się, że paliwo jest podawane do kolektora, że wtryski pracują i że jest normalna regularna iskra.
Zvaguj to najlepiej, będzie szybciej i taniej. Na teraz upewnij się, że paliwo jest podawane do kolektora, że wtryski pracują i że jest normalna regularna iskra.
Ostatnio zmieniony 2014-01-15, 23:09 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
bezpiecznik przy kompie albo słabe aku jak konwersja cewek była kilku chłopaków opisywało na APms że silnik krecił ale iskry nie dawało zmian aku badź naładowanie pomagało
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
a ja miałem raz tak, że kręcę bąka w zimie na dużym parkingu i nagle zgasł. kręcę i nic. myślałem że mi się rozrząd przestawił.
okazało się później, że mi jeden ząbek wypadł na dwumasie i dlatego nie dawał iskry.
okazało się później, że mi jeden ząbek wypadł na dwumasie i dlatego nie dawał iskry.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było