[100 C4] S4 2.2T - Kręci, a nie pali

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

[100 C4] S4 2.2T - Kręci, a nie pali

Post autor: S4owner »

Znowu ja...

Otóż pod incydencie z maską, postawiłem samochód do lakiernika. Dzisiaj miałem odebrać, a tu klops! Auto kręci, ale nie pali. Wcześniej pracowała normalnie, odpalała bez problemu, jeździła, gdzieś miej więcej po 2 tygodniach przestała. Owszem zbiornik był pusty, wlałem 20 litrów paliwa, wskazówka się podniosła a auto dalej nie pali. Paliwo na listwę wtryskową dostaje. Kręci, kręci, kręci, zająknie się raz, dwa razy jakby chciała a nie mogła, i potem dalej kręci i kręci, ale nie odpala. Macie pomysł, co może być winą, przyczyną?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Lista jest tak długa, że powycieram klawisze :-P
Zvaguj to najlepiej, będzie szybciej i taniej. Na teraz upewnij się, że paliwo jest podawane do kolektora, że wtryski pracują i że jest normalna regularna iskra.
Ostatnio zmieniony 2014-01-15, 23:09 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Dzisiaj podłącze laptopa i zobaczymy, jak długa lista wyskoczy. Postała kilka dni na dworze i już akcje odwaliła :-/
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Nie polewa paliwka, albo nie daje iskry.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

albo nie daje iskry i nie polewa paliwka :]
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

No więc tak, paliwko jest, iskry brak...
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

bezpiecznik przy kompie albo słabe aku jak konwersja cewek była kilku chłopaków opisywało na APms że silnik krecił ale iskry nie dawało zmian aku badź naładowanie pomagało
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

jeśli S4 owner ma manual, to na opisaną przez Kazika przypadłość, pomaga popych.
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Tak, mam manuala. Owszem, auto postało, i akumulator siadł, i został zmieniony akumulator na inny. Czyli co, zmiana akumulatora może być przyczyną, ale i również zmiana sposobem naprawy?
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

najpierw spróbuj z popychu, a sam dojdziesz do odpowiedzi :)
Awatar użytkownika
S4owner
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-04, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mrągowo

Post autor: S4owner »

Ani to ani to. Kabel od masy, co wychodzi od cewek po prostu zaśniedział :) Teraz wszystko gra i bucy :D
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

a to nie dobry czyli oznaka taka że nie lubi jak odpoczywa ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

a ja miałem raz tak, że kręcę bąka w zimie na dużym parkingu i nagle zgasł. kręcę i nic. myślałem że mi się rozrząd przestawił.

okazało się później, że mi jeden ząbek wypadł na dwumasie i dlatego nie dawał iskry.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”