[100 C4] Problem z odpaleniem auta ze stacyjki :/

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

[100 C4] Problem z odpaleniem auta ze stacyjki :/

Post autor: Misiek »

Mianowicie. Od jakiegoś miesiąca walczę z mega irytującym problemem jakim jest odpalenie normalnie auta ze stacyjki.
Wcześniej było tak że jak nie dał rady zakręcić to podłączałem prostownik na jakieś 10-15min i palił. z czasem niestety już nie dawało to żadnych skutków więc myślałem cały czas że to wina akumulatora. Aku podmieniony na mniejszy ale prawie nowy i ten aku dawał radę zakręcić 2.8 to i 2.3 powinien normalnie zakręcić. Aku stał trochę to został uzupełniony i ładował się 24h. Rano go zakładam i objaw ten sam co wcześniej kontrolki gasną i ledwo co przekręci i 0 prądu. Wszystkie masy wyczyszczone. Klemy wyczyszczone na błysk, przewody przy alternatorze wyczyszczone. Zaraz maszeruje sprawdzić przewody przy rozruszniku. Ostatnio miałem tak że do pracy jechałem to na pych ( standard już ) po pracy myślę na pewno nie da rady a tu ku mojemu zdziwieniu od strzała. Może to coś z rozrusznikiem? Po tym ładowaniu tak zakręcił ledwo 2x takie z minimalna siłą przekrecenie i dupa. po kolejnej próbie tylko gaśnięcie kontrolek i centralny sie zamyka. prąd coś zjada tak szybko? Gdzie szukać czegokolwiek bo już się załamuje :( Dodam że nie jest to wina alternatora bo po tak długim ładowaniu powinien strzelić jak rakieta a tu nic :/
Ostatnio zmieniony 2012-03-30, 09:37 przez Misiek, łącznie zmieniany 3 razy.
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

wygląda na tuleje rozrusznika ja bym sprawdził jeszcze dokładnie mase miedzy budą a silnikiem i test z kablami rozruchowymi z akku wpiąć mase na korpus silnika i plusa na altka lub rozrusznik
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

A ja tam bym radzil wsadzic dobry akumulator. I nie maly i prawie nowy tylko duzy i nowy. Skoro mowisz ze masy sprawdziles. Jesli objawy powtorza sie na konkretnym akumulatorze to wyeliminuje to podstawowego podejrzanego.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Dzisiaj to będę sprawdzać. Podjade do znajomego i wezme porządny Aku podepne. Wydaje mi się jednak że to będzie albo gdzieś jeszcze przeoczona masa którą **uj strzela albo Aku bo wczoraj po naładowaniu znów aku kontrolki przygasły konkretnie ale kręcił cały czas jak trzymałem kluczyk tylko było za mało siły żeby kręcić nim szybko aby auto odpaliło.

Butterbean, Przepraszam za przeoczenie Tag-u :-( to się więcej nie powtórzy hehe :ok:

[ Dodano: 2012-03-31, 10:46 ]
temat do zamknięcia! Podłączyłem Aku 74Ah 590A i kręcił jak durny. przy okazji udało sie dorwać za przysłowiowe piwko Aku 95Ah 900A miesięczny :ok:
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”