Problemem gubienia kierunków jest często nieprawidłowy kontakt zepołów obu manetki. Styk znajduje się na linii połączenia obu części manetki. Najlepiej jest wyciągnąc manetkę i dogiąć blaszki dla lepszego kontaktu. Przy ponownym montażu zwilżając styki płynem do styków. Można spróbować dogiąć blaszki bez demontażu manetki.
Powodzenia.
[A6 C4] Przerywacz kierunkowskazów
- hexman
- C4 Autorytet
- Posty: 263
- Rejestracja: 2011-12-27, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SBI
Sytuacja następująca:
Kierunkowskazy nie działają na uruchomionym zapłonie/silniku. Awaryjne działają, po wyłączeniu zapłonu i załączeniu lewego/prawego kierunkowskazu wszystko w porządku - postojówki po danej stronie działają.
Przy włączaniu zapłonu tylko "cyka" przekaźnik 213.
Jakieś pomysły?
Kierunkowskazy nie działają na uruchomionym zapłonie/silniku. Awaryjne działają, po wyłączeniu zapłonu i załączeniu lewego/prawego kierunkowskazu wszystko w porządku - postojówki po danej stronie działają.
Przy włączaniu zapłonu tylko "cyka" przekaźnik 213.
Jakieś pomysły?
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
hexman, Z tematu: http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=7272
Przekaźnik 213 jest odpowiedzialny za: szyberdach klimatronik oraz zasilania szyb
Proponuje podmienić przekaźnik kierunków na inny. Masz go za licznikiem. Można puknąć tym przekaźnikiem mógł po prostu "skleić" styki w środku. Tak to już bywa. Na postoju po wyjęciu klucza napiecie idzie stałe na kierunki, co innego jak przerywacza działa. Dodam tak od siebie że miałem taki przypadek w Golfie 3 GTI przekaźnik kierunków był identyczny i objawy idealnie te same co Twoje. Po wymianie na drugi wszystko załatwiło sprawę więc musisz uzbroić się w drugi identyczny. Najlepszego
Przekaźnik 213 jest odpowiedzialny za: szyberdach klimatronik oraz zasilania szyb
Proponuje podmienić przekaźnik kierunków na inny. Masz go za licznikiem. Można puknąć tym przekaźnikiem mógł po prostu "skleić" styki w środku. Tak to już bywa. Na postoju po wyjęciu klucza napiecie idzie stałe na kierunki, co innego jak przerywacza działa. Dodam tak od siebie że miałem taki przypadek w Golfie 3 GTI przekaźnik kierunków był identyczny i objawy idealnie te same co Twoje. Po wymianie na drugi wszystko załatwiło sprawę więc musisz uzbroić się w drugi identyczny. Najlepszego