[ ALL] [ALL AUT] światła stopu, przekaźnik
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
[ ALL] [ALL AUT] światła stopu, przekaźnik
Posiadacze automatow znaja ten dzwiek, po nacisnieciu pedalu hamulca w dzwigni od biegow slychac leciutkie stukniecie, prawdopodobnie zwalnia sie blokada dzieki ktorej nie mozna wyjac 'parkingu' bez nacisniecia hamulca.
Teraz do rzeczy, o co mi chodzi :
Pojezdzilem troche rano po miescie wszystko bylo ok, gdy wieczorem wyszedlem to przy pracujacym silniku i skrzyni w pozycji 'parking' co pare sekund slychac to pukniecie. Dokladnie to po samym odpaleniu jest ok, natomiast po wcisnieciu stopu czasami wlasnie slychac to pukanie raz na 5-10s. Przy odpuszczaniu hamulca pyka 2 razy, z tego co pamietam tego nie bylo wczesniej.
Wyglada jakby cos sie zawieszalo czasami, jak juz napisalem nie za kazdy odpaleniem/wcisnieciem stopu i zmiana polozenia dzwignie.
Slyszal ktos o czyms takim? Staralem sie jaknajprosciej opisac 'co autor mial na mysli'
[ Dodano: 2012-02-26, 14:34 ]
Dodam jeszcze ze zauwazylem ze czasami jak to sie robi to slychac pykanie przekaznika gdzies przy lewej nodze przy wciskaniu/odpuszczaniu pedalu hamulca. To by sugerowalo wylacznik swiatel stop? Gdzie go szukac i w samochodzie i skad taki wziac?
Dodam ze na vagu w sterowniku skrzyni od kad samochod mam, byl blad wylacznika swiatel hamowania, powracajacy z kazdym jego wcisnieciem. Ale wszystko bylo w porzadku..
ps. specjalnie nie edytowalem postu bo to wazne
[ Dodano: 2012-02-26, 14:34 ]
ale i tak laczy posty
[ Dodano: 2012-02-27, 04:15 ]
kolejna czesc: zauwazylem (wlasciwie to kolega stojacy za mna) ze zarzy sie jedno wlokno zarowki stopu w jednej lampie, wymienilem zarowke bo banka byla czarna ale dalej sie zarzy, natomiast zniknal stop w drugiej lampie. Dodam ze przy wyciagnietej zarowce tej ktora sie zarzy lekko, przekaznik cykal non stop bardzo szybko. Ponawiam pytanie, czy myslicie ze to wylacznik swiatel stop czy jakies inne zwarcie? oprawki wygladaja ok (na tyle na ile moglem je sprawdzic o 4tej nad ranem.. )
[ Dodano: 2012-02-27, 05:00 ]
Do mojego monologu dodam ze w tej chwili przestal znikac z autochecka komunikat BREMS LICHT co chyba sugeruje jednak ten wylacznik (??) tylko teraz jak go sprawdzic i skad wziac?
Dobranoc
[ Dodano: 2012-02-27, 18:07 ]
Prawdopodobnie juz temat zalatwiony, dla potomnych: wymieniony przekaznik pod maska ten najwiekszy (od swiatel) o numerze 301 na obudowie. Na razie jest ok, nic nie swiruje, BREMS LICHT gasnie po wcisnieciu stopu, wszystko wyglada ok. Ale jutro bede mial chwile to sprawdze ten przelacznik i ew bledy na vagu. Dziekuje za uwage
//dodano tagi
Casian
Teraz do rzeczy, o co mi chodzi :
Pojezdzilem troche rano po miescie wszystko bylo ok, gdy wieczorem wyszedlem to przy pracujacym silniku i skrzyni w pozycji 'parking' co pare sekund slychac to pukniecie. Dokladnie to po samym odpaleniu jest ok, natomiast po wcisnieciu stopu czasami wlasnie slychac to pukanie raz na 5-10s. Przy odpuszczaniu hamulca pyka 2 razy, z tego co pamietam tego nie bylo wczesniej.
Wyglada jakby cos sie zawieszalo czasami, jak juz napisalem nie za kazdy odpaleniem/wcisnieciem stopu i zmiana polozenia dzwignie.
Slyszal ktos o czyms takim? Staralem sie jaknajprosciej opisac 'co autor mial na mysli'
[ Dodano: 2012-02-26, 14:34 ]
Dodam jeszcze ze zauwazylem ze czasami jak to sie robi to slychac pykanie przekaznika gdzies przy lewej nodze przy wciskaniu/odpuszczaniu pedalu hamulca. To by sugerowalo wylacznik swiatel stop? Gdzie go szukac i w samochodzie i skad taki wziac?
Dodam ze na vagu w sterowniku skrzyni od kad samochod mam, byl blad wylacznika swiatel hamowania, powracajacy z kazdym jego wcisnieciem. Ale wszystko bylo w porzadku..
ps. specjalnie nie edytowalem postu bo to wazne
[ Dodano: 2012-02-26, 14:34 ]
ale i tak laczy posty
[ Dodano: 2012-02-27, 04:15 ]
kolejna czesc: zauwazylem (wlasciwie to kolega stojacy za mna) ze zarzy sie jedno wlokno zarowki stopu w jednej lampie, wymienilem zarowke bo banka byla czarna ale dalej sie zarzy, natomiast zniknal stop w drugiej lampie. Dodam ze przy wyciagnietej zarowce tej ktora sie zarzy lekko, przekaznik cykal non stop bardzo szybko. Ponawiam pytanie, czy myslicie ze to wylacznik swiatel stop czy jakies inne zwarcie? oprawki wygladaja ok (na tyle na ile moglem je sprawdzic o 4tej nad ranem.. )
[ Dodano: 2012-02-27, 05:00 ]
Do mojego monologu dodam ze w tej chwili przestal znikac z autochecka komunikat BREMS LICHT co chyba sugeruje jednak ten wylacznik (??) tylko teraz jak go sprawdzic i skad wziac?
Dobranoc
[ Dodano: 2012-02-27, 18:07 ]
Prawdopodobnie juz temat zalatwiony, dla potomnych: wymieniony przekaznik pod maska ten najwiekszy (od swiatel) o numerze 301 na obudowie. Na razie jest ok, nic nie swiruje, BREMS LICHT gasnie po wcisnieciu stopu, wszystko wyglada ok. Ale jutro bede mial chwile to sprawdze ten przelacznik i ew bledy na vagu. Dziekuje za uwage
//dodano tagi
Casian
Ostatnio zmieniony 2015-09-14, 20:02 przez misiek_lbn, łącznie zmieniany 3 razy.
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Przy zamkniętych drzwiach poza dźwiękiem który wydaje dźwignia zmiany biegów i silnikiem nic nie słyszę - edit: wybaczcie ale silnik mi zagłuszał
Przy otwartych drzwiach natomiast: sprawdziłem dzisiaj i jednak słychać wyraźnie przy zmianie z P na inny bieg pyknięcie.. mechaniczne
Przy otwartych drzwiach natomiast: sprawdziłem dzisiaj i jednak słychać wyraźnie przy zmianie z P na inny bieg pyknięcie.. mechaniczne
Ostatnio zmieniony 2012-02-29, 21:29 przez Mareek, łącznie zmieniany 2 razy.
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Sprecyzuje, jak skrzynia jest na P i wciskam pedal hamulca to z dzwigni slychac pojedyncze cichutkie 'pukniecie' zwalnianie blokady. A co do autochecka to u mnie po odpaleniu swieci sie komunikat 'brems licht', wciskam hamulec pokazuje sie 'ok' i jest czysta deska. I tak jest odkad nia jezdze, nie powinno tak byc?Mareek pisze:Poza dźwiękiem który wydaje dźwignia zmiany biegów i silnikiem nic nie słyszę. U mnie jedyny błąd to klocki hamulcowe, wcześniej było tzw OK.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
misiek_lbn, tak powinno byc.
masz system sprawdzania swiatel zarowek i swiatla stopu sprawdza ci dopiero po nacisnieciu pedała..
to tyle odnosnie AC.co do reszty to sie nie znam.
masz system sprawdzania swiatel zarowek i swiatla stopu sprawdza ci dopiero po nacisnieciu pedała..
to tyle odnosnie AC.co do reszty to sie nie znam.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
-
- Adept
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-02-18, 20:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
U mnie słychać dwa tyknięcia na P:
1 - po naciśnięciu hamulca zwolnienie lewarka,
2 - po włączeniu P tyknięcie od linki która blokuje kluczyk.
Odnośnie błędu czujnika na pedale hamulca to z tego co pamiętam (nie jestem na 100% pewien) błędy sprawdza się z wciśniętym pedałem.
1 - po naciśnięciu hamulca zwolnienie lewarka,
2 - po włączeniu P tyknięcie od linki która blokuje kluczyk.
Odnośnie błędu czujnika na pedale hamulca to z tego co pamiętam (nie jestem na 100% pewien) błędy sprawdza się z wciśniętym pedałem.
Orzech 74
Audi A6 C4 quattro 2.8 30V zielony avant - 1995
Audi 90 B3 quattro 2.2 KV biały sedan - 1988
Yamaha FJR 1300 biała perła - 2006
Audi A6 C4 quattro 2.8 30V zielony avant - 1995
Audi 90 B3 quattro 2.2 KV biały sedan - 1988
Yamaha FJR 1300 biała perła - 2006
- misiek_lbn
- C4 Autorytet
- Posty: 254
- Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Dla porzadku chodzilo o ten przekaznik:
(ktory po rozebraniu wcale nie jest przekaznikiem, bo w srodku kilka scalakow i tranzystorow ), ten 'nowy' jest bodajze z 80tki, jest taki sam.
Wlasciwie zrobil sie z tego watek o swiatlach stopu wiec chyba trzeba lekko zmienic temat i przesunac do innego dzialu.
(ktory po rozebraniu wcale nie jest przekaznikiem, bo w srodku kilka scalakow i tranzystorow ), ten 'nowy' jest bodajze z 80tki, jest taki sam.
Wlasciwie zrobil sie z tego watek o swiatlach stopu wiec chyba trzeba lekko zmienic temat i przesunac do innego dzialu.
-
- Mechanik
- Posty: 192
- Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Krzeszowice
- Płeć:
Też mam problem z żarzeniem się światłą tylnego kierowcy (nie wiem czy postój czy hamulec) do tego dolna część licznika obrotomierza na pracującym silniku też się żarzy.
Problem w tym że u mnie nie ma przekaźnika 301
Problem w tym że u mnie nie ma przekaźnika 301
Ostatnio zmieniony 2016-07-30, 15:42 przez GreenGreen, łącznie zmieniany 1 raz.