[100 C4 2,6] nie pokazuje się temperatura na zegarach
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
a więc musze się umówić z kolgą VAG-ONLY , widziałem że na to forum też zawitałi czekam tylko na wiadomość od niego
EDIT:
lipa, niestety koledze też nie działa ten zegareczek, ale przynajmniej wiem ze to wina zegarów, bo ani w jednym ani w drugim samochodzie nie działa,
podłączyłęm zegareczek pod miernik i jest przejscie,
ale jak odpaliłęm , podłączyłęm wszystko i włączyłem miernik na prąd stały na 200mvolt to wartość była pokazywana 0,05; po czasie troszeczke dłuższym 0,07 potem 0,08.
w ETCE pisze ze ten czujnik ma mieć 4 styki, a mój ma chyba 3, bo styki czyli piny tak ?
jeszcze istnieje możliwość że poprzedni właściciel źle podłączył kabelki do czujnika, bo niestety tam nie ma kostki co mnie zdziwiło , są tylko 3 kabelki na których są wsówki które sie pojedynczo wpina w czujnik, mógłby ktoś zerknąć do siebie czy też tak ma ?
jeśli nie to skąd mam wiedzieć który kabelek idzie do którego pinu ?
EDIT:
lipa, niestety koledze też nie działa ten zegareczek, ale przynajmniej wiem ze to wina zegarów, bo ani w jednym ani w drugim samochodzie nie działa,
podłączyłęm zegareczek pod miernik i jest przejscie,
ale jak odpaliłęm , podłączyłęm wszystko i włączyłem miernik na prąd stały na 200mvolt to wartość była pokazywana 0,05; po czasie troszeczke dłuższym 0,07 potem 0,08.
w ETCE pisze ze ten czujnik ma mieć 4 styki, a mój ma chyba 3, bo styki czyli piny tak ?
jeszcze istnieje możliwość że poprzedni właściciel źle podłączył kabelki do czujnika, bo niestety tam nie ma kostki co mnie zdziwiło , są tylko 3 kabelki na których są wsówki które sie pojedynczo wpina w czujnik, mógłby ktoś zerknąć do siebie czy też tak ma ?
jeśli nie to skąd mam wiedzieć który kabelek idzie do którego pinu ?
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
maly81, mógłbyś troszkę dokłądniej objaśnić twój pomysł ? a jeszcze jeśli podłączyć by kable prosto z czujnika pod zegarek to by też działął wskaźnik ?
EDIT :
wziąłem sam wskaźnik, podłączyłęm prosto pod akumulator i wskazówka się zaczęła podnosić, podłączyłęm prosto pod czujnik no i nic sie nie ruszyło podłączałem na kilka sposobów, tylko teraz pytanie czy powinno się coś podnośić czy nie ? byćmoże przez zegary ida jakieś przetworniki, dziwi mnie tez sposób wkladania kabli na czujnik ze są wsóki a nie kostka, wydaje mi sie ze czujnik byłruszany, na pewno jest nowszy niz całe auto, jest tam wycięta ta góreczka która przeważnie "mówi" czy dobrze wkłądamy kostke, załączam zdj kabelków, na moje oko to nie jest oryginalne...
mógłby ktoś sprawdzić u siebie jak ma kolory tych kabelków ? może mam źle ułożone je
i czy Wy macie może kostki ?
EDIT :
wziąłem sam wskaźnik, podłączyłęm prosto pod akumulator i wskazówka się zaczęła podnosić, podłączyłęm prosto pod czujnik no i nic sie nie ruszyło podłączałem na kilka sposobów, tylko teraz pytanie czy powinno się coś podnośić czy nie ? byćmoże przez zegary ida jakieś przetworniki, dziwi mnie tez sposób wkladania kabli na czujnik ze są wsóki a nie kostka, wydaje mi sie ze czujnik byłruszany, na pewno jest nowszy niz całe auto, jest tam wycięta ta góreczka która przeważnie "mówi" czy dobrze wkłądamy kostke, załączam zdj kabelków, na moje oko to nie jest oryginalne...
mógłby ktoś sprawdzić u siebie jak ma kolory tych kabelków ? może mam źle ułożone je
i czy Wy macie może kostki ?
Ostatnio zmieniony 2011-06-27, 16:46 przez kopec, łącznie zmieniany 1 raz.