[A6 C4] Termometr temperatury zewnetrznej is dead!

Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

[A6 C4] Termometr temperatury zewnetrznej is dead!

Post autor: Piana_sta »

W ostatnim czasie zauważyłem nie wielki ubytek na zegarach mianowicie nie wyświetla się temperatura zewnętrzna. Miał któryś z Panów podobny problem i mógłby mi pomóc w zdiagnozowaniu problemu?
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Sprawdź wtyczkę na lewej podłuznicy, moze nie ma połączenia, chyba że całkiem nic nie wyświetla to może brak zasialania termometra...
160+PS
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Musze najpierw chyba wyciągnąć zegary. Można to zrobić ot tak czy immobilaiser się rozłączy albo coś?
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Można spokojnie wyciągnąć zegary
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Ok ok. Czego mam tam szukać?


Zapomnialem dodac ze nie mam klimy w wozie.
Ostatnio zmieniony 2011-12-10, 16:01 przez Piana_sta, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

do zegarów dochodzi wtyczka do samego wyswietlacza. odepnij ja i sprawdz woltomierzem czy dochodzi tam napiecie po zaplonie i po sciemniaczu (czyli po wlaczeniu swiatel). dodatkowo jest tam jeszcze sygnal z czujnika predkosci ale on chyba nie powinien spowodowac ze caly wyswietlacz nie dziala. i dwa pozostale kable to kable masy i jeden od czujnika bezposrednio.
zazwyczaj jak pada czujnik to pokazuje skrajnie niska temperature.. a ze u CIebie sie nie swieci w ogole to moze gdzieś prąd się zagubił i trzeba go odnalezc :P
Ostatnio zmieniony 2011-12-10, 16:13 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

A zwykła probówka może być?
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Wybierz jedno ze stwierdzeń:
- Pokazuje coś ale nie podświetla.
- Nic nie pokazuje ale podświetla.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Nic nie pokazuje i nic nie podświetla. Umarł na śmierć :cry:
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

http://s13.photobucket.com/albums/a258/ ... C00395.jpg Może ci się przyda a sprzedaje koleś którego nr na PW ci posłałem jeśli będziesz chciał.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Jutro wykonam telefon do tego Pana. Jeszcze raz dzięki waszmościowie! :-D
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

Piana_sta pisze:Nic nie pokazuje i nic nie podświetla. Umarł na śmierć :cry:
Powinieneś zacząć od tego post. Nikt tu nie jest wróżką i nie będzie się domyślał jaka jest usterka. Że nie działa, to trochę za mało.

Bez wyjęcia zegarów niczego się nie dowiesz, jeśli nic nie pokazuje trzeba sprawdzić żółtą kostkę do termometru, sprawdzić czy jest w niej napięcie, jeśli jest to trzeba rozebrać termometr i szukać uszkodzeń na płytce.
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Dzieki Mouse jutro bede przy tym grzebal bo dzisiaj juz troche pozno.


P.S. Sorrki za malo precyzyjne wyjasnienie sprawy. :oops:

Panowie wiem że minęło sporo czasu ale dzisiaj wyciągnołem zegar i patrze a w miejscu termometra temp.zew. jest zaślepka zaplombowana seryjna taśemką. Nie ukrywam że chciałbym mieć termometr temp.zew. tylko nie wiem co teraz zrobić. Nie wiem gdzie szukać czujnika i jak już kupię wyświetlacz jak to podpiąć wszystko. Pomożecie zklecić jakiś plan czy jest to nie możliwe do wykonania?
Ostatnio zmieniony 2012-03-03, 15:49 przez Piana_sta, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

I jak tam udało się zdiagnozować problem ? Bo u mnie nastał taki sam.. zmieniłem zegary gdzie w starych działało wszystko.. W nowych ani nie podświetla ani nie wyświetla temp... Którędy idzie wiązka od termometru ew jakieś wtyczki aby spr wszystko po kolei ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Jeszcze jedno pytanie czy jeżeli termometr nie działa to czy żarowe świece też już nie będą grzały przy porannym odpalaniu ?
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 06:55 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”