[100 C4] Montaż deski z 7 zegarami z A6 do 100 C4.

Awatar użytkownika
msk
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 403
Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
Imię: Michal
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: dw/kol
Podziękował: 2 razy

Post autor: msk »

Butterbean, to chyba do Vki :p
Butterbean pisze:00060
Casian, ja mam kod i wszystko mi bangla: 05150

--edit---
Już butterbean zmienił ;-)

btw, dzięki "chopy" za hinta jak się połączyć z silnikiem AAT w 100 :ok:

--edit2--
w kodowaniu zamiast 0-niemcy (brems licht?!), wole obrazki 1-uk :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:55 przez msk, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Tak jak napisał Butterbean, kodowanie będzie w tym wypadku 00050, ja tak kodowałem swoje zegary do AEL i wszystko ok. Tylko chyba będzie trzeba w końcu założyć obrotek z diesla, bo skala z beny powoli zaczyna mnie drażnić..
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

msk pisze:Butterbean, to chyba do Vki :p
Butterbean pisze:00060
Casian, ja mam kod i wszystko mi bangla: 05150

--edit---
Już butterbean zmienił ;-)

btw, dzięki "chopy" za hinta jak się połączyć z silnikiem AAT w 100 :ok:

--edit2--
w kodowaniu zamiast 0-niemcy (brems licht?!), wole obrazki 1-uk :mrgreen:
Ale żeby mieć te funkcje to tzreba mieć AC i BC chyba? U mnie nie ma tego :(
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Casian pisze:Ale żeby mieć te funkcje to tzreba mieć AC i BC chyba?
Tak, trzeba mieć AC.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Casian, wal od podstaw.
najpierw pierwsze podstawowe kodowanie a potem jak bedzie oki to sobie kesperymentuj wiedzac ze podstawowe kodowanie bez dodatkow dziala.
kurde przez ciebie nie pojde spac..
z kukułkom ci wysle zegar..se zalozysz... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Powiem tak, próbowałem różne kodowania u siebie i w przypadku AA efekt był zawsze ten sam.
AA to liczba oznaczajaca (aktywujaca) dodatkowe wyposazenie i tak :
00 - brak dodatkowego wyposazenia
01 - aktywny wskaznik zuzytych okladzin (dla Autocheck'a)
02 - aktywna kontrolka ostrzegajaca o niezapietych pasach bezp.
04 - aktywny system ostrzegjacy o niskim poziome plynu spryskiwacza
16 - nawigacja (nie wiem dokladnie o co tutaj chodzi bo nie mam nawigacji Smile)

W tym przypadku się dodaje te liczby jako wyposażenie dodatkowe, czyli 01 aktywny wskaźnik okładzin i jak jeszcze chcemy mieć aktywną kontrolkę płynu sprysków czyli 04, i 01+04 daje nam pierwsze 2 litery kodowania czyli 05050. Czyli wygenerowany kod oznaczający aktywny wskaźnik okładzin czyli (O) i aktywna kontrolka płynu spryskiwaczy ( fontanna na AC ) ale nawet jak wpiszemy 00050 czyli bez wyposażenia dodatkowego to te 2 kontrolki i tak będą tak czy siak więc nie ma tutaj znaczenia 2 pierwsze liczby, jest to do nowszych modeli aut, w C5 już to chyba bangla. Mam nadzieje, że napisałem w miarę zrozumiale.
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Casian, check to osobna żarówka na kabelku i trzeba sobie ją wpiąć w odpowiednie miejsce w nowych zegarach
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

mamy kolejny problem. A więc tak zegary po przestawieniu na 0 połączyły się mozna było spr błędy itp.. jak wszedłem w 17 - instrumenty potem w Login on gdzie wyskoczyła i w polu soft coding było 00062 przestawiliśmy ten kod na 00050 zegary nie chciały sie juz połączyć :( odpinalismy Vaga ale to nic nie dało.. z silnikiem łączy się bez problemu ale z zegarami wyszło brak połaczenia ze sterownikiem.. Co mogło pójść nie tak ? Mogłem coś namodzić ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Trudna sprawa, u mnie zadziałało to normalnie i to sporo razy zmieniałem kodowanie zegarów i wszystko banga. Czytałem gdzieś, że jak się wpisze dziwne liczby to właśnie można zakończyć rozmowę z licznikiem. No ale wpisałeś poprawne kodowanie, identyczne wpisywałem u siebie i wszystko ok..
Cytuje
,, Aby zmienic ta liczbe nalezy wcisnac przycisk "recode" w VAG'u i wpisac odpoweidnia liczbe. TYLKO OSTROZNIE. Gdy wpisze sie dzinwne liczby mozna zakonczyc przygode z licznikem! Ja zaeksperymentowalem i wpisalem liczbe "5" tam gdzie miala byc liczba cylindrow i zadzialalo, ale audi podaje ze moga byc liczby 4,6,8 (5 cylindrowe silniki to juz historia, a szkoda) "
Ostatnio zmieniony 2012-09-27, 22:11 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

tylko tam w login on w polu soft coding było tylko Do it na samym dole zamiast recode.. i zaczynam mysleć że chyba uwaliłem te zegary, przez ten manewr...

kutfa widze teraz na grafikach w google w necie ze recode było w różnych typach VAG-a i na jednym jest w bloku 07 .. a Login jest pod 11.. czyli na 75 % zegary się uwaliły... Czyli jak tak to mam rozumieć, że zegary leca na śmietnik czy sa może w jakiś sposób do uratowania ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-27, 22:25 przez Casian, łącznie zmieniany 2 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Casian pisze:Czyli jak tak to mam rozumieć, że zegary leca na śmietnik czy sa może w jakiś sposób do uratowania ?
Nie mam pojęcia, ale niekoniecznie. Ale też jak pokazało ci się Do It, to zegary powinny przyjąć to kodowanie.. Sobie przypominam, że jak u siebie wpisałem nowe kodowanie i zatwierdziłem to też pisało Do It i gitara. Sprawdzałeś czy zegary pokazują teraz poprawnie ? Może są jeszcze do odratowania..
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Odłącz je od auta/prądu na 2 dni i spróbuj odpalić chociaż nie wiem czy to coś da. Działają w ogóle ? Obrotek / prędkościomierz ?
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Wszystko działa... prędkościomierz działa poprawnie, wszelkie wskaźniki również.. Obrotek działa, tak samo jak przed podłączeniem.. Pokazuje błędne wartości, czylo obroty od benzyniaka.. A może wiecie co się stanie wtedy w zegarach, cos się zapisuje w pamięci ? , jak spartolimy robotę tak jak ja ? Bo mam magika z VCDS u nas w Świdnicy ale on za podłączenie do kompa bierze 100 a grubsza robota to pewnie przekroczy wartość budzików, i nie wiem czy nadal brnąć w tą sprawę czy lepiej szukać nowych budzików...
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Szczerze mówiąc to nie wiem czy gra jest warta świeczki. Co innego gdyby były to zegary z AC i BC, zwykłe zegary z A6 to można za 150zł kupić. Ja za 190zł kupiłem z AC/BC, z wyświetlaczem temperatury i wszystkimi kostkami. Więc można trafić. No chyba, że z tymi da się coś jeszcze zrobić tanim kosztem..
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”