[100 C4] Montaż deski z 7 zegarami z A6 do 100 C4.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Jeszcze jedno pytanie. Jeżeli dodatkowe zegary posiadają voltomierz i wskaźnik temp oleju, to co trzeba jeszcze podączyć aby to wszystko chodziło ? czy volotomierz dzial zaraz po podlączeniu zegarów?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Dawid2542,
kabelek zakonczony kostka podluzna na 4 piny jednak jesli masz setke to w tej kostce moga byc 2 kabelki.w 100 w dod zegarach bylo i cisnienie i temp oleju.ale to nie przeszkadza w podpieciu dod.zegarow z a6.
kabelek zakonczony kostka podluzna na 4 piny jednak jesli masz setke to w tej kostce moga byc 2 kabelki.w 100 w dod zegarach bylo i cisnienie i temp oleju.ale to nie przeszkadza w podpieciu dod.zegarow z a6.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Jak już dyskusja o czujnikach ciśnienia...
W setce mam dwa czujniki w bloku, w pompie brak-normalka. Kiedyś dawno temu przeglądałem ETKE i jakoś doszedłem do tego że były wersje które miały w bloku jeden czujnik ciśnienia, i jeden czujnik temperatury, albo poprostu w bloku trójnik i podłączone oba w jeden punkt i trzeci w drugi otwór w bloku. W pompie chyba nic wtedy nie było-już nie pamiętam, nie wiem czy to nie było np w 2,2 czy 2,3 benzynowym. Nawet ten czujnik kupiłem, nie wiem czy pasuje bo nie chce mi się grzebać. Wiem tylko że mając teraz zegary z A6, przepięty odpowiedni kabel w liczniku do AC, gdy odepnę jeden z czujników (nie wiem który czy górny czy dolny) zegary milczą. A w przpadku drugiego po odpięciu i ruszeniu samochodem piszczy i miga AC. Czy jest możliwość że były wersje że nie miały czujnika w pompie tylko w bloku? KToś to może sprawdzić w ETCE? Kupowałem po numerze OE i czujnik temp który dostałem ma złącze nie na wsówkę tylko coś zupełnie innego.
Ale namieszałem...
W setce mam dwa czujniki w bloku, w pompie brak-normalka. Kiedyś dawno temu przeglądałem ETKE i jakoś doszedłem do tego że były wersje które miały w bloku jeden czujnik ciśnienia, i jeden czujnik temperatury, albo poprostu w bloku trójnik i podłączone oba w jeden punkt i trzeci w drugi otwór w bloku. W pompie chyba nic wtedy nie było-już nie pamiętam, nie wiem czy to nie było np w 2,2 czy 2,3 benzynowym. Nawet ten czujnik kupiłem, nie wiem czy pasuje bo nie chce mi się grzebać. Wiem tylko że mając teraz zegary z A6, przepięty odpowiedni kabel w liczniku do AC, gdy odepnę jeden z czujników (nie wiem który czy górny czy dolny) zegary milczą. A w przpadku drugiego po odpięciu i ruszeniu samochodem piszczy i miga AC. Czy jest możliwość że były wersje że nie miały czujnika w pompie tylko w bloku? KToś to może sprawdzić w ETCE? Kupowałem po numerze OE i czujnik temp który dostałem ma złącze nie na wsówkę tylko coś zupełnie innego.
Ale namieszałem...
160+PS