[100 C4] Montaż deski z 7 zegarami z A6 do 100 C4.

pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

dokładnie, viaken.. Hincó, ja studiuje w krakowie wiec siedze tu prawie caly czas ;)
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Jeszcze jedno pytanie. Jeżeli dodatkowe zegary posiadają voltomierz i wskaźnik temp oleju, to co trzeba jeszcze podączyć aby to wszystko chodziło ? czy volotomierz dzial zaraz po podlączeniu zegarów?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

voltomierz działa zaraz bez niczego, zegarek tak samo, do temp. oleju musisz dokupić czujnik wkręcany w pompe za niecałe 100 zł, chyba że już go masz to wtedy powinieneś mieć za zegarami jeden bodajże brązowo czarny kabelek
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Dawid2542, :ok: :ok: :ok: :ok:
kabelek zakonczony kostka podluzna na 4 piny jednak jesli masz setke to w tej kostce moga byc 2 kabelki.w 100 w dod zegarach bylo i cisnienie i temp oleju.ale to nie przeszkadza w podpieciu dod.zegarow z a6.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

A może ktos wskazać jaki to dokładnie czujnik jest? Nr z ETKA albo jakieś zdjęcie? I czy jest on do dostania w sklepach czy tylko ASO ? A może ktoś ma taki działający na sprzedaż ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Butterbean, to są od wskazania ciśnienia w secie i kontrolki niskiego ciśnienia. Ot temp jest mniejszy przy pompie.
Obrazek
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Jak już dyskusja o czujnikach ciśnienia...
W setce mam dwa czujniki w bloku, w pompie brak-normalka. Kiedyś dawno temu przeglądałem ETKE i jakoś doszedłem do tego że były wersje które miały w bloku jeden czujnik ciśnienia, i jeden czujnik temperatury, albo poprostu w bloku trójnik i podłączone oba w jeden punkt i trzeci w drugi otwór w bloku. W pompie chyba nic wtedy nie było-już nie pamiętam, nie wiem czy to nie było np w 2,2 czy 2,3 benzynowym. Nawet ten czujnik kupiłem, nie wiem czy pasuje bo nie chce mi się grzebać. Wiem tylko że mając teraz zegary z A6, przepięty odpowiedni kabel w liczniku do AC, gdy odepnę jeden z czujników (nie wiem który czy górny czy dolny) zegary milczą. A w przpadku drugiego po odpięciu i ruszeniu samochodem piszczy i miga AC. Czy jest możliwość że były wersje że nie miały czujnika w pompie tylko w bloku? KToś to może sprawdzić w ETCE? Kupowałem po numerze OE i czujnik temp który dostałem ma złącze nie na wsówkę tylko coś zupełnie innego. :roll:
Ale namieszałem... :shock:
160+PS
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Hincó, :D po polsku troszke..
ze sie tak zapytam o co Ci chodzi ? :D chcesz podpiac czujnik ale temperatury czy ciśnienia ?
jesli chodzi o blok to mam 2 czujniki w bloku i sam dokladalem czujnik temp w pompe oleju.. i z niego kabel do budzików..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

W skrócie
Czy można wywalić jeden z czujników ciśnienia w bloku i w jego miejsce wpiąć czujnik temperatury który jakoś kiedyś znalazłem?
Albo wrzucić trójnik w blok, nawet nie ma problemu żeby to za pare zł kupić...
160+PS
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

trójnik byłby chyba najlepszy bo nie byłoby problemu z czujnikiem ktory juz tam jest..
w sumie jak pisales to po wywaleniu jednego z czujnikow nic sie nie dzieje wiec moze po prostu je podmienic ?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Może ktoś szybko opisać którędy poprowadzić instalację w 100 C4 od czujnika temp ? W podobnym temacie pisano że jakąś metalową rurką co idzie pod silnikiem ale chyba u mnie jej nie ma :(
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

U mnie chyba jak dobrze pamiętam to kabelek od czujnika temp oleju jest przypięty na takie plastikowe opaski do belki chłodnicy i gdzieś sobie tamtędy leci, więc chyba miałem coś kombinowane. W wolnej chwili zwale podłogę i zobacze jeszcze raz dokładnie.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Witam. Dziś założyłem budziki z 7 zegarami do siebie :) Ale mam pytanko.. Co oznacza, a może tak ma być, takie 3 piknięcia sygnału po przekręceniu zapłonu ? Co to jest ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Casian, ledwo wróciłeś ze Ślesina i już działasz w garażu?? Szacuun! Swoją drogą może nagraj krótki filmik jakie to piknięcia ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”