[100 C4] Montaż deski z 7 zegarami z A6 do 100 C4.

Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

mozesz miec malo paliwa czy cus...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

z tego co kojarzę to masz walnięty czujnik ABS i być może z tego masz piknięcia
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

możesz także mieć przetarty kabel od czujnika zużycia klocków (ja tak mam) i u mnie też pika 3 razy, aleee... do tego powinna ciągle migać Ci od tego kontrolka.. (chyba że żarowka przepalona)
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

pablo90 pisze:możesz także mieć przetarty kabel od czujnika zużycia klocków (ja tak mam) i u mnie też pika 3 razy, aleee... do tego powinna ciągle migać Ci od tego kontrolka.. (chyba że żarowka przepalona)
Więc chyba tu jest wina.. Bo kontrolka mi się świeci gdyż kabel gdzies jest uwalony..

Ale... pojawił się mega problem.. dzisiaj chciałem przekodować zegary pod diesla.. No i brak połączenia VAG-a z zegarami.. Podciągnąłem już wcześniej linie K, podłączyłem ją pod zielona kostkę w 4 pin, tak jak to jest opisane na forum i wielka dusza wyszła.. Lekko jestem załamany bo obroty mam z benzyny i nic nie mogę zrobić..

Więc pytania do szanownego grona jury.. co robic po kolei żeby eliminować przyczyny ? Myślę że albo wiązka jest walnięta, albo zegary.. Bardzo prosze o rady bo miałem dobry humor a teraz pije i mam doła :(
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Casian pisze:Więc chyba tu jest wina.. Bo kontrolka mi się świeci gdyż kabel gdzies jest uwalony..
Więc masz przyczynę pikania. Co do braku komunikacji z zegarami, jeśli linia K jest prawidłowo pociągnięta, to problem może leżeć w samych zegarach. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie kabelek od diagnostyki, najlepiej miernikiem weź na ciągłość obwodu i jedną sondę miernika dotknij do gniazda obd, tego pinu co linia K a drugą sondę na wsuwkę pinu 4 w zielonej kostce zegarów. Jeśli miernik zrobi piiiiiiii, to jest ok i przyczyny musisz szukać raczej w zegarach. Ja tak zawsze sprawdzam przewody miernikiem, od tego bym zaczął, ewentualnie spróbowałbym się połączyć na innym interfejsie lub innym programie.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Casian, po pierwsze sprawdz czy linia dobrze pociagnięta, po drugie sprawdź czy start baud w programie masz na 0 (tak, 0 druga wartosc łączy nas z silnikiem) oraz sprawa trzecia..

Edit
Cyzio
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 21:44 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

tylko ze moja 100 z silnikiem moge tylko połaczyć wtedy gdy jest start baud na 240 .. a nie na 0..
Chyba że silnik łączy się na 240 a gdy chce sie połaczyć z zegarami czyli instrument ma byc wtedy na 0...

Może tak być ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Tak, start baud na 0 jeśli łączymy z zegarami, ABS itd. jeśli nie zabangla to źle pociągnięta linia K.

Jeśli ABS nie działa to pikają hamulce i świecą kontrolki hamulców i ABS :)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

various pisze:Tak, start baud na 0 jeśli łączymy z zegarami, ABS itd. jeśli nie zabangla to źle pociągnięta linia K.

Jeśli ABS nie działa to pikają hamulce i świecą kontrolki hamulców i ABS :)
Robert, ale powiedz Ty mi jeżeli z silnikiem łacze się na 240 to z zegarami jestem wstanie się połączyć na 0 ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Casian, w momencie łączenia się z silnikiem start baud na 240 a jeśli z zegarami na 0.. sprawdzone.. da rade połączyć na 0 ale tylko z zegarami..
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:29 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Kutfa Panowie to byłaby super wiadomość :) Jeżeli by zadziałało :)

Po browarku dla każdego :) :bro:
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:30 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

u mnie tak było więc dlatego Ci podpowiadam.. mialem już wyciągać budzik żeby sprawdzić co źle w przeprowadzeniu linii K uczyniłem ale coś mnie podkusiło i zmieniłem ustawienia programu na fabryczne - start baud = 0.. inspekcja olejowa usunięta ;)
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Casian, blat i ABS i reszta która jeszcze jest ew. w aucie przez 0, AAT i ABP łączy się z 240 a AEL już standardowo 0, na 100% :)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

a jeszcze jedno chciałem zapytać.. wg tego schematu co jest przedstawiony w tym linku:

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=594&h ... =kodowanie

jak powinno wyglądać literki AA ?

czy ma byc na 00 czy to można wybierać ? Interesuje mnie 02 - aktywna kontrolka ostrzegajaca o niezapietych pasach bezp. to jakiś standard ? czy to nie możliwe u nas ?

I jak powinien wyglądać cały kod dla AAT ?

Inne problemy które chciałem zapytać:

Dlaczego po wymontowaniu termometru z moich starych zegarów i po wsadzeniu do nowych nie działa ?
Jako że mam uwalony wtrysk sterujący w starych budzikach świecił mi się check teraz nie ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:46 przez Casian, łącznie zmieniany 4 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

00050

[ Dodano: 2012-09-25, 22:49 ]
kodowanie z tego opisu odnosi sie troche do nowszych aut..gdzie sa inne funckje w liczniku.
aabcd

00 brak wyposazenia
0 niemcy
5 cylindrow
0 tdi
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:50 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”