[100 C4] Montaż deski z 7 zegarami z A6 do 100 C4.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
mozesz miec malo paliwa czy cus...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Więc chyba tu jest wina.. Bo kontrolka mi się świeci gdyż kabel gdzies jest uwalony..pablo90 pisze:możesz także mieć przetarty kabel od czujnika zużycia klocków (ja tak mam) i u mnie też pika 3 razy, aleee... do tego powinna ciągle migać Ci od tego kontrolka.. (chyba że żarowka przepalona)
Ale... pojawił się mega problem.. dzisiaj chciałem przekodować zegary pod diesla.. No i brak połączenia VAG-a z zegarami.. Podciągnąłem już wcześniej linie K, podłączyłem ją pod zielona kostkę w 4 pin, tak jak to jest opisane na forum i wielka dusza wyszła.. Lekko jestem załamany bo obroty mam z benzyny i nic nie mogę zrobić..
Więc pytania do szanownego grona jury.. co robic po kolei żeby eliminować przyczyny ? Myślę że albo wiązka jest walnięta, albo zegary.. Bardzo prosze o rady bo miałem dobry humor a teraz pije i mam doła
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Więc masz przyczynę pikania. Co do braku komunikacji z zegarami, jeśli linia K jest prawidłowo pociągnięta, to problem może leżeć w samych zegarach. Sprawdź jeszcze raz na spokojnie kabelek od diagnostyki, najlepiej miernikiem weź na ciągłość obwodu i jedną sondę miernika dotknij do gniazda obd, tego pinu co linia K a drugą sondę na wsuwkę pinu 4 w zielonej kostce zegarów. Jeśli miernik zrobi piiiiiiii, to jest ok i przyczyny musisz szukać raczej w zegarach. Ja tak zawsze sprawdzam przewody miernikiem, od tego bym zaczął, ewentualnie spróbowałbym się połączyć na innym interfejsie lub innym programie.Casian pisze:Więc chyba tu jest wina.. Bo kontrolka mi się świeci gdyż kabel gdzies jest uwalony..
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
Casian, po pierwsze sprawdz czy linia dobrze pociagnięta, po drugie sprawdź czy start baud w programie masz na 0 (tak, 0 druga wartosc łączy nas z silnikiem) oraz sprawa trzecia..
Edit
Cyzio
Edit
Cyzio
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 21:44 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
tylko ze moja 100 z silnikiem moge tylko połaczyć wtedy gdy jest start baud na 240 .. a nie na 0..
Chyba że silnik łączy się na 240 a gdy chce sie połaczyć z zegarami czyli instrument ma byc wtedy na 0...
Może tak być ?
Chyba że silnik łączy się na 240 a gdy chce sie połaczyć z zegarami czyli instrument ma byc wtedy na 0...
Może tak być ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Robert, ale powiedz Ty mi jeżeli z silnikiem łacze się na 240 to z zegarami jestem wstanie się połączyć na 0 ?various pisze:Tak, start baud na 0 jeśli łączymy z zegarami, ABS itd. jeśli nie zabangla to źle pociągnięta linia K.
Jeśli ABS nie działa to pikają hamulce i świecą kontrolki hamulców i ABS
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
Casian, w momencie łączenia się z silnikiem start baud na 240 a jeśli z zegarami na 0.. sprawdzone.. da rade połączyć na 0 ale tylko z zegarami..
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:29 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Kutfa Panowie to byłaby super wiadomość Jeżeli by zadziałało
Po browarku dla każdego
Po browarku dla każdego
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:30 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
u mnie tak było więc dlatego Ci podpowiadam.. mialem już wyciągać budzik żeby sprawdzić co źle w przeprowadzeniu linii K uczyniłem ale coś mnie podkusiło i zmieniłem ustawienia programu na fabryczne - start baud = 0.. inspekcja olejowa usunięta
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
a jeszcze jedno chciałem zapytać.. wg tego schematu co jest przedstawiony w tym linku:
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=594&h ... =kodowanie
jak powinno wyglądać literki AA ?
czy ma byc na 00 czy to można wybierać ? Interesuje mnie 02 - aktywna kontrolka ostrzegajaca o niezapietych pasach bezp. to jakiś standard ? czy to nie możliwe u nas ?
I jak powinien wyglądać cały kod dla AAT ?
Inne problemy które chciałem zapytać:
Dlaczego po wymontowaniu termometru z moich starych zegarów i po wsadzeniu do nowych nie działa ?
Jako że mam uwalony wtrysk sterujący w starych budzikach świecił mi się check teraz nie ?
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=594&h ... =kodowanie
jak powinno wyglądać literki AA ?
czy ma byc na 00 czy to można wybierać ? Interesuje mnie 02 - aktywna kontrolka ostrzegajaca o niezapietych pasach bezp. to jakiś standard ? czy to nie możliwe u nas ?
I jak powinien wyglądać cały kod dla AAT ?
Inne problemy które chciałem zapytać:
Dlaczego po wymontowaniu termometru z moich starych zegarów i po wsadzeniu do nowych nie działa ?
Jako że mam uwalony wtrysk sterujący w starych budzikach świecił mi się check teraz nie ?
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:46 przez Casian, łącznie zmieniany 4 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
00050
[ Dodano: 2012-09-25, 22:49 ]
kodowanie z tego opisu odnosi sie troche do nowszych aut..gdzie sa inne funckje w liczniku.
aabcd
00 brak wyposazenia
0 niemcy
5 cylindrow
0 tdi
[ Dodano: 2012-09-25, 22:49 ]
kodowanie z tego opisu odnosi sie troche do nowszych aut..gdzie sa inne funckje w liczniku.
aabcd
00 brak wyposazenia
0 niemcy
5 cylindrow
0 tdi
Ostatnio zmieniony 2012-09-25, 22:50 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...