[100 C4] wymiana zegarów

edsoN
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-30, 00:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WWL

[100 C4] wymiana zegarów

Post autor: edsoN »

witam,
chcialem wymienic zegary na 7 wskaznikow
sprawa wyglada tak: w swoim mam zegary z dwoma wyswietlaczami(na bledy i na spalanie itp.) ale bez wskaznikow temp. i cisnienia oleju.
od znajomego dostalem 2 zestawy torszke wybrakowane itp. i wyglada to tak ze z 3 robie jeden ;)
z jednego wzialem tylko obudowe, z drugiego plyte glówna ze tak ja nazwe(ze wskaznikiem predkosci), a ze starych zegarow mam temp. silnika, wskaznik baku i co najwazniejsze komputer od spalania itp.
po zlozeniu do kupy okazalo sie ze wszystko dziala oprocz komputera.
miga tylko podswietlenie i czasem zapiszczy...
czytalem inne tematy i jest tam mowa o programowaniu, ale u mnie komputer jest ten sam. Teraz nie wiem czemu nie dziala(nic nie wyswietla i miga), raz tylko podpialem na probe przez inna pokrywe(tam gdzie sa male czarne gniazda) i czy to moglo rozprogramowac komputer ?

mam nadzieje czytelnie opisalem ocb :)
pozdro
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nieczytelnie.
licznik w 100 c4 nie jest tak bezwarunowo kompatybilny komponentami.nie da sie zapiac do zwyklej plyty bez ac i bc modulu z tymi funkcjami.plyty sie roznia i dlatego nie masz jakiejs funkcji.do 100 c4 dosc latwo znalezc zegary kompletne z ac i bc wiec szukaj.ew zaloz caly zegar w obudowe z dodatkowymi zegarami i dopnij te zegary w calosc.w tym zegarze nic nie programujesz
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
edsoN
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-30, 00:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WWL

Post autor: edsoN »

no dobra ale nie podepne ich do starej plyty bo nie mam na niej tej tasmy do 3 mniejszych zegarow :>
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

edsoN, przelutowywujesz sobie tasme z ktorejs plyty dawcy.miejsca sa na plycie do wlutowania.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
edsoN
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2012-05-30, 00:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WWL

Post autor: edsoN »

ehh dzieki, nie wiem czemu zaczalem to robic od dupy strony, moze to wina kaca :)

tak czy siak dziala po przelutowniu, teraz tylko nie wiem ile powinno wynosic cisnienie oleju bo mi wskakuje od razu ponad 5bar :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”