[100 C4] Kierunkowskazy (manetka) nie odbijają
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-01-14, 22:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
[100 C4] Kierunkowskazy (manetka) nie odbijają
Witam,
Kolejny problem w swiezo zakupionej 100 c4, mianowicie manetka od kierunkowskazow nie odbija po wyprostowaniu kierownica tak jak w wiekszosci innych aut
Kierownica jest chyba inna niz w standardzie (bynajmniej brat w c4 100 rok mlodszej ma inna). Aktualna kierownica wyglada tak jak na zdjeciu (zdjecie nie moje, ale kierownica taka sama)
Kolejny problem w swiezo zakupionej 100 c4, mianowicie manetka od kierunkowskazow nie odbija po wyprostowaniu kierownica tak jak w wiekszosci innych aut
Kierownica jest chyba inna niz w standardzie (bynajmniej brat w c4 100 rok mlodszej ma inna). Aktualna kierownica wyglada tak jak na zdjeciu (zdjecie nie moje, ale kierownica taka sama)
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
będziesz potrzebował torxy aby odkręcić airbag, a później pod spodem będzie śruba do odkręcenia kiery, nie pamiętam 24,27,30,32 któryś z tych, ciągniesz kiere do siebie i już wszystko będziesz miał na wierzchu, pierw zobacz potem kupuj, tylko pamiętaj jak miałeś kierę przed odkręceniem a najlepiej zaznacz sobie mazakiem gdzieś w środku aby ją później prosto przykręcić
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2013-01-14, 22:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Opole
Ściągnąłem kierownice ale nie bardzo wiem co dalej
Nigdzie tam nic ciekawego nie widzę, jedynie na środku widzę jakiś zółty trybik i obok coś białego wystającego. Porobiłem kilka fot
Aha te zdjecia nie sa takie same, roznia sie pozycja manetki kierunkowskazu lub swiatel
Nigdzie tam nic ciekawego nie widzę, jedynie na środku widzę jakiś zółty trybik i obok coś białego wystającego. Porobiłem kilka fot
Aha te zdjecia nie sa takie same, roznia sie pozycja manetki kierunkowskazu lub swiatel
Ostatnio zmieniony 2013-01-16, 21:03 przez dredek, łącznie zmieniany 1 raz.
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
dredek tak wygląda dźwigienka do zwalniania manetki kierunkowskazu:
Na zdjęciach albo jej nie masz albo nie widać. Zdejmij plastikową obudową, odepnij wtyczki z tyłu przełącznika i wyjmij manetkę. Spróbuj włączać kierunki na sucho, jak nie widać tego krućca do zwalniania kierunku, odkręć obudowę i sprawdź czy nie jest złamany.
Na zdjęciach albo jej nie masz albo nie widać. Zdejmij plastikową obudową, odepnij wtyczki z tyłu przełącznika i wyjmij manetkę. Spróbuj włączać kierunki na sucho, jak nie widać tego krućca do zwalniania kierunku, odkręć obudowę i sprawdź czy nie jest złamany.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
U mnie mam tak, że jak dam kierunek w lewo to po wyprostowaniu kierownicy odbija mi od raz na kierunek w prawo. Tak jakby manetka "kierunek w prawo" chodziła luźno, a powinien być taki moment lekkiej blokady. Czyli u mnie kierunek odbija, ale z lewego do razu odbija na prawo. Co to może być?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
tak musisz zdjąć obudowę, a widzę że masz regulowaną, także po lewej stronie na dźwigni będzie taka mała zawleczka i musisz ją ostrożnie zdjąć aby Ci nie wystrzeliła, na dźwigni po prawej jest mała śrubeczka imbusowa którą musisz lekko popuścić tylko i zdejmujesz owe dźwigienki, później od dołu szukaj 2 śrubek na krzyżak którymi spięta jest górna część obudowy z dolną, odkręcasz i zrzucasz górną część obudowy, następnie szukasz w dolnej części obudowy dziury, tam jest zatem zakręcona dolna część obudowy wraz z pająkiem taką opaską, popuszczasz tą śrubę na opasce i wyciągasz pająka do siebie, odpinasz wtyczki i jesteś już w domu, manetki wychodzą, później już dojdziesz co dalej z tym, jak to rozebrać
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
dredek, pisałem kilka postów wyżej, żebyś zdemontował tą plastikową obudowę wokół manetki, poluźnij metalową obejmę, odłącz wszystkie kostki wchodzące z tył manetki i powinno wyjść. Ewentualnie jakby były problemy ze ściągnięciem obudowy trzeba jeszcze wyjąć dźwignie do regulacji kierownicy, tylko nie pamiętam czy jedną czy obie. Musisz sam zobaczyć.