[A6 C4] Dołożone AC/BC - problemy
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Dzięki dzięki
Kolejny głupi pomysł mi chodzi po głowie ale to jest już gruba robota. Zawsze chorowałem na chrom pakiet. Wiem, że się da bo widziałem tutoriala o zamianie. Gdyby nie to wycinanie i wklejanie szyb tylnych bagażnika to bym to zrobił, ale i cena całości + chromowane relingi to nie mało. Myślałem nad oklejeniem tych co mam czarnych chrom listwami, ale nie wiem czy to się będzie trzymało i czy to nie będzie zajeżdżało troszkę brzydko mówiąc wieś tuningiem a ja nie lubię jak coś jest zrobione chamsko i nieorginalnie. W drzwiach mógłbym założyć ori, to nie problem tylko czasochłonne a reszta oklejana.
Robił ktoś coś takiego ?
Kolejny głupi pomysł mi chodzi po głowie ale to jest już gruba robota. Zawsze chorowałem na chrom pakiet. Wiem, że się da bo widziałem tutoriala o zamianie. Gdyby nie to wycinanie i wklejanie szyb tylnych bagażnika to bym to zrobił, ale i cena całości + chromowane relingi to nie mało. Myślałem nad oklejeniem tych co mam czarnych chrom listwami, ale nie wiem czy to się będzie trzymało i czy to nie będzie zajeżdżało troszkę brzydko mówiąc wieś tuningiem a ja nie lubię jak coś jest zrobione chamsko i nieorginalnie. W drzwiach mógłbym założyć ori, to nie problem tylko czasochłonne a reszta oklejana.
Robił ktoś coś takiego ?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
akurat:
1.uwage zwrocil ci ten co to juz zrobil
2.wczesniej pochwalil cie ten ktory sie do tego zabiera...
3.chrom relingi zrobisz sobie sam ze swoich czarnych
4.listwy cza robic na ori.ceny nei sa az takie szalone.przestudiuj temat dawida w rezaniu co ci potrzebne.mozna taki pakiet za 200 wyrwac..
1.uwage zwrocil ci ten co to juz zrobil
2.wczesniej pochwalil cie ten ktory sie do tego zabiera...
3.chrom relingi zrobisz sobie sam ze swoich czarnych
4.listwy cza robic na ori.ceny nei sa az takie szalone.przestudiuj temat dawida w rezaniu co ci potrzebne.mozna taki pakiet za 200 wyrwac..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Butterbean pisze:akurat:
1.uwage zwrocil ci ten co to juz zrobil
2.wczesniej pochwalil cie ten ktory sie do tego zabiera...
3.chrom relingi zrobisz sobie sam ze swoich czarnych
4.listwy cza robic na ori.ceny nei sa az takie szalone.przestudiuj temat dawida w rezaniu co ci potrzebne.mozna taki pakiet za 200 wyrwac..
Witam Panowie,
Już wszystko wiem, tutoriala znalazłem. Rzecz do zrobienia bajka, tylko strasznie pracochłonna i rozbierania masę Ale pewnie się zdecyduję
Aha, no i co do zegarów - zapiąłem VAG'a bo skasowałem sobie IN1 i IN2 przy okazji sprawdziłem to kodowanie zegarów i mam 00042 czyli takie jak według Was powinno być.
Funkcji ostrzeżenia przekroczenia prędkości nie ma albo się to jakoś aktywuje VAG'iem albo te budziki moje nie mają takiej funkcji.
Ale na 99% jestem pewien, że widziałem taki znaczek żółty MP/H przekreślony jak podpinałem angola przed rozebraniem. Więc dziwne, ze teraz tego nie ma, to by dało do myślenia, że da się zakodować skoro po przelutowaniu EEPROM zniknęło.
Jeszcze pytanie do Was bo może się mylę i sam się wprowadzam w błąd - możliwe jest to, że widziałem ten znaczek po wciśnięciu przycisku AutoCheck do sprawdzenia wszystkiego jak podpiąłem zegary ? Bo ja z nimi nie jechałem jak podłączyłem do sprawdzenia czy działają, tylko wydaje mi się, że pod koniec testu ten znaczek gdzieś mi się wyświetlił przed OK jakoś. Czy to raczej nie możliwe i nie pojawia się on w teście ?
Dzięki i pozdrawiam.
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
qrde, no to raczej mam rację i się mi nie przewidziało widziałem angolskie MP/H w kółku jak nic, to się musi jakoś dać włączyć. Tylko, że VAG to nie jest moja najmocniejsza strona a i nie chcę niczego spierniczyć grzebaniem w ciemno (czego raczej nikt nie praktykuje )
Ostatnio zmieniony 2012-12-30, 23:40 przez silnor3ki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
silnor3ki, to się włącza tak że:
-rozpędzasz brykę np do 50km/h (można więcej ale czy mniej to niewiem bo nie próbowałem)
-wciskasz pokrętło od ściemniacza,
- po przekroczeniu prędkości którą sobie ustawiłeś poprzez wciśnięcie właśnie tego pokrętła wyskakuje taka ikonka i chyba są też piknięcia przy temu, spróbuj i daj znać jak efekt, jeśli niewiesz o co kaman zrobię filmik i wrzucę,
-rozpędzasz brykę np do 50km/h (można więcej ale czy mniej to niewiem bo nie próbowałem)
-wciskasz pokrętło od ściemniacza,
- po przekroczeniu prędkości którą sobie ustawiłeś poprzez wciśnięcie właśnie tego pokrętła wyskakuje taka ikonka i chyba są też piknięcia przy temu, spróbuj i daj znać jak efekt, jeśli niewiesz o co kaman zrobię filmik i wrzucę,
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Dawid2542, chodzxi o to ze nei am tej funkcji aktywnej.ja tez jej nie mam.nie wiem czemu.nie daje nic wciskanie predkosci itp.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Hejka,Dawid2542 pisze:silnor3ki, to się włącza tak że:
-rozpędzasz brykę np do 50km/h (można więcej ale czy mniej to niewiem bo nie próbowałem)
-wciskasz pokrętło od ściemniacza,
- po przekroczeniu prędkości którą sobie ustawiłeś poprzez wciśnięcie właśnie tego pokrętła wyskakuje taka ikonka i chyba są też piknięcia przy temu, spróbuj i daj znać jak efekt, jeśli niewiesz o co kaman zrobię filmik i wrzucę,
Nie no kolego wiem jak się włącza ale nie działa. Dzisiaj próbowałem znowu i nic. Nie mam tej funkcji aktywowanej. Ale tak jak pisałem, zanim przelutowałem i w ogóle dotykałem zegary angola to podpiąłem do auta czy działają, no bo przecież kostki pasują itp. itd. tylko się nie da wsadzić w deskę zanim cząłem zabawę chciałem wiedizeć czy nie robię tego na darmo. No i... wtedy ten komunikat się pojawił jak zrobiłem Auto Check na postoju. Po przelutowaniu EEPROM nie ma tego. Więc to kwestia aktywowania czegoś VAG'iem (tak by wychodziło teoretycznie) a co ciekawsze to - zegary pochodzą z angola z identycznym silnikiem jak mój, były ori zamontowane w 1,8 20V Więc skoro tam działało to czemu nie działa u mnie ?
Akurat tak mi się trafiło, że gość miał te zegary od takiego jak mój.
Szczęśliwego 2013-go raz jeszcze
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Panowie jest tak, jakiś czas temu kupiłem zegary z 2.8 V6 z AC/BC, zakodowałem na swój silnik i wskazywały prawidłowo, i tak jeździłem przez dłuższy czas ze skalami z benzyny. Ostatnio jednak mi się to znudziło i rozebrałem swoje stare zegary jak i te i pojechałem do kumpla aby mi przelutował eeprom, po przelutowaniu eeprom zyskałem swój obrotomierz z diesla, swój dawny przebieg ale straciłem jedną rzecz.. Mianowicie właśnie straciłem tą kontrolkę od prędkości, wcześniej na oryginalnym eeprom'ie tych zegarów się pokazywała w teście AC a teraz już nie..Więc mam teraz tą samą sytuację co silnor3ki,
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Hejka,
Moim zdanie to niemożliwe, że nie zadziała. EEPROM to tylko pamięć tak ? więc skoro da się wszytko inne programować w niej to dlaczego by się miało nie dać tej funkcji ? No chyba, że są jakieś ukryte "miejsca" w EEPROM gdzie są rzeczy nie do zmiany, ale jeżeli by tak było to i przebiegu by się nie dało zmieniać a przecież się da a to w sumie w porównaniu z ostrzeganiem prędkości ważniejsza rzecz To trochę nielogiczne by było.
Na pewno gdzieś jest jakaś opcja co to włącza VAGiem.
Trzeba by prześwietlić VAGiem wszystkie opcje w zegarach które to mają i w takich jak moje np. (gdzie się to nie pokazuje) i porównać oba, z tym, że nie mam pojęcia jak to się robi i ile czasu by to zajęło i nie mam też zegarów w których to działa
Pzdr.
Moim zdanie to niemożliwe, że nie zadziała. EEPROM to tylko pamięć tak ? więc skoro da się wszytko inne programować w niej to dlaczego by się miało nie dać tej funkcji ? No chyba, że są jakieś ukryte "miejsca" w EEPROM gdzie są rzeczy nie do zmiany, ale jeżeli by tak było to i przebiegu by się nie dało zmieniać a przecież się da a to w sumie w porównaniu z ostrzeganiem prędkości ważniejsza rzecz To trochę nielogiczne by było.
Na pewno gdzieś jest jakaś opcja co to włącza VAGiem.
Trzeba by prześwietlić VAGiem wszystkie opcje w zegarach które to mają i w takich jak moje np. (gdzie się to nie pokazuje) i porównać oba, z tym, że nie mam pojęcia jak to się robi i ile czasu by to zajęło i nie mam też zegarów w których to działa
Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 22:25 przez silnor3ki, łącznie zmieniany 1 raz.