[A6 C4] Dołożone AC/BC - problemy

silnor3ki
Mechanik
Mechanik
Posty: 102
Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: silnor3ki »

Dzięki dzięki ;)
Kolejny głupi pomysł mi chodzi po głowie ale to jest już gruba robota. Zawsze chorowałem na chrom pakiet. Wiem, że się da bo widziałem tutoriala o zamianie. Gdyby nie to wycinanie i wklejanie szyb tylnych bagażnika to bym to zrobił, ale i cena całości + chromowane relingi to nie mało. Myślałem nad oklejeniem tych co mam czarnych chrom listwami, ale nie wiem czy to się będzie trzymało i czy to nie będzie zajeżdżało troszkę brzydko mówiąc wieś tuningiem :/ a ja nie lubię jak coś jest zrobione chamsko i nieorginalnie. W drzwiach mógłbym założyć ori, to nie problem tylko czasochłonne a reszta oklejana.
Robił ktoś coś takiego ?
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

silnor3ki, napisz w odpowiednim temacie, jeśli niema takiego to załóż nowy :ok:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

akurat:
1.uwage zwrocil ci ten co to juz zrobil
2.wczesniej pochwalil cie ten ktory sie do tego zabiera...
3.chrom relingi zrobisz sobie sam ze swoich czarnych
4.listwy cza robic na ori.ceny nei sa az takie szalone.przestudiuj temat dawida w rezaniu co ci potrzebne.mozna taki pakiet za 200 wyrwac..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
silnor3ki
Mechanik
Mechanik
Posty: 102
Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: silnor3ki »

Butterbean pisze:akurat:
1.uwage zwrocil ci ten co to juz zrobil
2.wczesniej pochwalil cie ten ktory sie do tego zabiera...
3.chrom relingi zrobisz sobie sam ze swoich czarnych
4.listwy cza robic na ori.ceny nei sa az takie szalone.przestudiuj temat dawida w rezaniu co ci potrzebne.mozna taki pakiet za 200 wyrwac..

Witam Panowie,
Już wszystko wiem, tutoriala znalazłem. Rzecz do zrobienia bajka, tylko strasznie pracochłonna i rozbierania masę :/ Ale pewnie się zdecyduję :)

Aha, no i co do zegarów - zapiąłem VAG'a bo skasowałem sobie IN1 i IN2 przy okazji sprawdziłem to kodowanie zegarów i mam 00042 czyli takie jak według Was powinno być.
Funkcji ostrzeżenia przekroczenia prędkości nie ma :/ albo się to jakoś aktywuje VAG'iem albo te budziki moje nie mają takiej funkcji.
Ale na 99% jestem pewien, że widziałem taki znaczek żółty MP/H przekreślony jak podpinałem angola przed rozebraniem. Więc dziwne, ze teraz tego nie ma, to by dało do myślenia, że da się zakodować skoro po przelutowaniu EEPROM zniknęło.

Jeszcze pytanie do Was bo może się mylę i sam się wprowadzam w błąd :) - możliwe jest to, że widziałem ten znaczek po wciśnięciu przycisku AutoCheck do sprawdzenia wszystkiego jak podpiąłem zegary ? Bo ja z nimi nie jechałem jak podłączyłem do sprawdzenia czy działają, tylko wydaje mi się, że pod koniec testu ten znaczek gdzieś mi się wyświetlił przed OK jakoś. Czy to raczej nie możliwe i nie pojawia się on w teście ?

Dzięki i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

silnor3ki, Znaczek ten od prędkości pojawia się w teście.

Obrazek

[ Dodano: 2012-12-30, 23:36 ]
A i nie patrzeć mi na obrotomierz, bo wtedy nie miałem jeszcze przelutowanego eeprom.
silnor3ki
Mechanik
Mechanik
Posty: 102
Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: silnor3ki »

qrde, no to raczej mam rację i się mi nie przewidziało :) widziałem angolskie MP/H w kółku jak nic, to się musi jakoś dać włączyć. Tylko, że VAG to nie jest moja najmocniejsza strona a i nie chcę niczego spierniczyć grzebaniem w ciemno (czego raczej nikt nie praktykuje :) )
Ostatnio zmieniony 2012-12-30, 23:40 przez silnor3ki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

silnor3ki, to się włącza tak że:
-rozpędzasz brykę np do 50km/h (można więcej ale czy mniej to niewiem bo nie próbowałem)
-wciskasz pokrętło od ściemniacza,
- po przekroczeniu prędkości którą sobie ustawiłeś poprzez wciśnięcie właśnie tego pokrętła wyskakuje taka ikonka i chyba są też piknięcia przy temu, spróbuj i daj znać jak efekt, jeśli niewiesz o co kaman zrobię filmik i wrzucę,
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Dawid2542, chodzxi o to ze nei am tej funkcji aktywnej.ja tez jej nie mam.nie wiem czemu.nie daje nic wciskanie predkosci itp.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
silnor3ki
Mechanik
Mechanik
Posty: 102
Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: silnor3ki »

Dawid2542 pisze:silnor3ki, to się włącza tak że:
-rozpędzasz brykę np do 50km/h (można więcej ale czy mniej to niewiem bo nie próbowałem)
-wciskasz pokrętło od ściemniacza,
- po przekroczeniu prędkości którą sobie ustawiłeś poprzez wciśnięcie właśnie tego pokrętła wyskakuje taka ikonka i chyba są też piknięcia przy temu, spróbuj i daj znać jak efekt, jeśli niewiesz o co kaman zrobię filmik i wrzucę,
Hejka,
Nie no kolego wiem jak się włącza ale nie działa. Dzisiaj próbowałem znowu i nic. Nie mam tej funkcji aktywowanej. Ale tak jak pisałem, zanim przelutowałem i w ogóle dotykałem zegary angola to podpiąłem do auta czy działają, no bo przecież kostki pasują itp. itd. tylko się nie da wsadzić w deskę :) zanim cząłem zabawę chciałem wiedizeć czy nie robię tego na darmo. No i... wtedy ten komunikat się pojawił jak zrobiłem Auto Check na postoju. Po przelutowaniu EEPROM nie ma tego. Więc to kwestia aktywowania czegoś VAG'iem (tak by wychodziło teoretycznie) a co ciekawsze to - zegary pochodzą z angola z identycznym silnikiem jak mój, były ori zamontowane w 1,8 20V Więc skoro tam działało to czemu nie działa u mnie :/ ?
Akurat tak mi się trafiło, że gość miał te zegary od takiego jak mój.

Szczęśliwego 2013-go raz jeszcze :)
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

a może działa to tylko z automatem, bądź tempomatem? ja mam licznik z auta z automatyczną skrzynią i mi działa... :roll:
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Panowie jest tak, jakiś czas temu kupiłem zegary z 2.8 V6 z AC/BC, zakodowałem na swój silnik i wskazywały prawidłowo, i tak jeździłem przez dłuższy czas ze skalami z benzyny. Ostatnio jednak mi się to znudziło i rozebrałem swoje stare zegary jak i te i pojechałem do kumpla aby mi przelutował eeprom, po przelutowaniu eeprom zyskałem swój obrotomierz z diesla, swój dawny przebieg ale straciłem jedną rzecz.. Mianowicie właśnie straciłem tą kontrolkę od prędkości, wcześniej na oryginalnym eeprom'ie tych zegarów się pokazywała w teście AC a teraz już nie..Więc mam teraz tą samą sytuację co silnor3ki, :-/
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

heh w sumie pierdoła a boli :mrgreen:
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

No.. Fajny to był bajerek i poszedł się pie..No ale coś za coś. Więc wychodzi na to, że ten bajerek działa tylko na oryginalnym eeprom z danych zegarów, więc lipa. Wątpię aby to jeszcze jakoś aktywować..
silnor3ki
Mechanik
Mechanik
Posty: 102
Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Małopolska

Post autor: silnor3ki »

Hejka,
Moim zdanie to niemożliwe, że nie zadziała. EEPROM to tylko pamięć tak ? więc skoro da się wszytko inne programować w niej to dlaczego by się miało nie dać tej funkcji ? No chyba, że są jakieś ukryte "miejsca" w EEPROM gdzie są rzeczy nie do zmiany, ale jeżeli by tak było to i przebiegu by się nie dało zmieniać a przecież się da a to w sumie w porównaniu z ostrzeganiem prędkości ważniejsza rzecz :) To trochę nielogiczne by było.
Na pewno gdzieś jest jakaś opcja co to włącza VAGiem.
Trzeba by prześwietlić VAGiem wszystkie opcje w zegarach które to mają i w takich jak moje np. (gdzie się to nie pokazuje) i porównać oba, z tym, że nie mam pojęcia jak to się robi i ile czasu by to zajęło :) i nie mam też zegarów w których to działa :)


Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 22:25 przez silnor3ki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Jutro spróbuje różne kodowania Vag i zobaczę czy zadziała. To dam znać jak coś.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”