[100 C4] Zegary - kilka pytań
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-11-28, 12:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
[100 C4] Zegary - kilka pytań
Wiem, że było już sporo tematów tego typu ale ja mam jeszcze inne pytania ;p
- z 2.3 będzie pasowało do 2.6 ? ;p
- z automatu do manuala ?
- czy zegary są na tyle rozbieralne że mogę podmienić tylko licznik kilometrów ?
- czy wymiana jest trudna ;p ?
Bardzo dziękuje za odpowiedzi
- z 2.3 będzie pasowało do 2.6 ? ;p
- z automatu do manuala ?
- czy zegary są na tyle rozbieralne że mogę podmienić tylko licznik kilometrów ?
- czy wymiana jest trudna ;p ?
Bardzo dziękuje za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez juice88x, łącznie zmieniany 2 razy.
- baaartez
- C4 Autorytet
- Posty: 470
- Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ustka
Tutaj http://audi-c4.pl/viewforum.php?f=54 kolego masz kopalnię wiedzy o zegarach.
ja u siebie wymieniałem licznik km aby mieć swój stary przebieg i sama wymiana nie jest trudna.juice88x pisze:- czy zegary są na tyle rozbieralne że mogę podmienić tylko licznik kilometrów ?
- czy wymiana jest trudna ;p ?
Ostatnio zmieniony 2012-11-28, 13:21 przez baaartez, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Zegary z automatu do manuala i na odwrót oczywiście, że pasują. W automacie w liczniku jest wyświetlacz biegów pomiędzy 3 małymi zegarami a dużymi. A w zegarach z manuala jest zaślepka zamiast owego wyświetlacza. W przypadku:
Z automatu do manuala- wyjmujemy z naszych zegarów zaślepkę, a z nowych zegarów wyświetlacz i zamieniamy.
Z manuala do automatu- analogicznie jak wyżej, wyjmujemy zaślepkę a wsadzamy wyświetlacz, podłączamy kostkę i wszystko. Bo jest to osobna instalacja do tego wyświetlacza, w żaden sposób nie połączona z samymi zegarami.
Z automatu do manuala- wyjmujemy z naszych zegarów zaślepkę, a z nowych zegarów wyświetlacz i zamieniamy.
Z manuala do automatu- analogicznie jak wyżej, wyjmujemy zaślepkę a wsadzamy wyświetlacz, podłączamy kostkę i wszystko. Bo jest to osobna instalacja do tego wyświetlacza, w żaden sposób nie połączona z samymi zegarami.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Powiem ci tak, widzę, że masz setkę. A zegary z setki były analogiczne, czyli przebieg na kółkach itp. I tam nic Vagiem nie zrobisz, dopiero w A6 już są zegary elektroniczne, z wyświetlaniem przebiegu itp. i te zegary można przekodowywać vagiem, kasować inspekcje olejową/ustawiać itp.
Czyli tak:
1.Jeśli chcesz zmienić zegary na te z setki ( z przebiegiem na kółkach) to musisz szukać zegarów albo od 2.6 albo od 2.8, są takie same. Z innych motorów ci nie podejdą, bo ich się nie da zakodować.
2.Jeśli chcesz zmienić na zegary z A6, czyli już z przebiegiem wyświetlanym elektronicznie to kupujesz od jakiego silnika chcesz, podciągasz sobie linie K do zegarów, podłączasz zegary, zapinasz Vag i przekodowujesz sobie na swój silnik.
Podsumujmy, opcja 1 jest taka, że kupujesz zegary, wyjmujesz swoje, zakładasz drugie, podpinasz kostki i tyle. Wszystko działa. Opcja 2 wymaga już podciągnięcia lini K i przekodowania zegarów, czyli roboty więcej ale warto.
Czyli tak:
1.Jeśli chcesz zmienić zegary na te z setki ( z przebiegiem na kółkach) to musisz szukać zegarów albo od 2.6 albo od 2.8, są takie same. Z innych motorów ci nie podejdą, bo ich się nie da zakodować.
2.Jeśli chcesz zmienić na zegary z A6, czyli już z przebiegiem wyświetlanym elektronicznie to kupujesz od jakiego silnika chcesz, podciągasz sobie linie K do zegarów, podłączasz zegary, zapinasz Vag i przekodowujesz sobie na swój silnik.
Podsumujmy, opcja 1 jest taka, że kupujesz zegary, wyjmujesz swoje, zakładasz drugie, podpinasz kostki i tyle. Wszystko działa. Opcja 2 wymaga już podciągnięcia lini K i przekodowania zegarów, czyli roboty więcej ale warto.
Ostatnio zmieniony 2012-11-28, 13:38 przez GTR34, łącznie zmieniany 2 razy.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Nic ci to nie da I tak źle będzie pokazywało prędkość i obroty silnika. No chyba, że w swoich zegarach masz zepsute naliczanie kilometrów i z tych zegarów z 2.3 przełożysz sam prędkościomierz do swoich, wtedy będzie pokazywać poprawnie i nabijanie kilometrów również będzie działać. Powiedz jeszcze jaką ma skalę prędkościomierz od 2.3 ? do 240km/h czy 280km/h ?
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Witam wkleję się z moim małym pytaniem czy ktoś wie może do czego jest kontrolka której mała niebieska wtyczka po prawej stronie licznika?? Wtyka jest na dwa przewody i podłączona do niej była żarówka z fioletowymi przewodami. Butterbean pewnie już nie może czytać tych wszystkich moich pytań Ale to po prostu mnie irytuje , a za razem intryguje bo nie wiem... A ja lubię wiedzieć Foto owej kontroleczki
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 60043be93d
Z góry dzięki za odp. bo na razie jest w miejscu check'a. A jakoś nie chce mi się wierzyć że tylko ja ją mam
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 60043be93d
Z góry dzięki za odp. bo na razie jest w miejscu check'a. A jakoś nie chce mi się wierzyć że tylko ja ją mam