[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2014-10-20, 18:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tomaszów Lubelski
a co zrobic z kabelkiem z tej zielonej kostki tzn z tym ktory bedzie wypiety. on ma byc gdzies podlaczony czy go po prostu zaizolowac i tyle?
[ Dodano: 2014-10-20, 22:24 ]
bo jest jeszcze tak jak tylko przekrece zaplon to oczywiscie licznik piszczy trzy razy az mnie cos trafia tym dzwiekiem, a wiesz moze ktory pin w ktorej kodci odpowiada za podswietlanie deski?
[ Dodano: 2014-10-20, 22:24 ]
bo jest jeszcze tak jak tylko przekrece zaplon to oczywiscie licznik piszczy trzy razy az mnie cos trafia tym dzwiekiem, a wiesz moze ktory pin w ktorej kodci odpowiada za podswietlanie deski?
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
W twoim przypadku chyba go nawet nie będzie. A jak będzie, to możesz go zaizolować. Ewentualnie się wpiąć kablem tym z czarnej kostki
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie kombinujcie bo sie wam zaswieci jak las vegas..
po kolei.sprawdz czy w zielonej masz tam kabelek..nie powinienes miec bo jest on przeniesiony do czarnej..wiec wyjmij go z czarnej i wloz do zielonej w okreslone miejsce..sam pin bedzie taki sam..musisz wlozyc cos cienkiego z boku pina i go wysunac i wsunac w zielona kostke..zrob to i podaj co dalej sie dzieje..amen.koniec rzezby w
po kolei.sprawdz czy w zielonej masz tam kabelek..nie powinienes miec bo jest on przeniesiony do czarnej..wiec wyjmij go z czarnej i wloz do zielonej w okreslone miejsce..sam pin bedzie taki sam..musisz wlozyc cos cienkiego z boku pina i go wysunac i wsunac w zielona kostke..zrob to i podaj co dalej sie dzieje..amen.koniec rzezby w
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2014-10-20, 18:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tomaszów Lubelski
czyli podsumowujac bym juz nie zasmiecal to z czarnej kosci pin12 kabel ma isc na kosc zielona pin 14, kabel z pinu 14 zielonej kosci moze sobie lezec zaizolowany gdzies obok bez znaczenia tak, a podswietlanie licznika jak mniemam jest gdzies na czerwonej kosci tak? tzn odpowiada za to ktorys kabelek ktory idzie od manetki od swiatel tak?
[ Dodano: 2014-10-20, 22:33 ]
w zielonej jest na 100% kabelek w pinie nr 14 w czarnej kosci rowniez jest kabelek w pinie nr 12
[ Dodano: 2014-10-20, 22:37 ]
ide sprawdze itd podlacze i jak wroce napisze czy cos sie zmienilo
[ Dodano: 2014-10-20, 23:09 ]
no i niestety nic to nie daje nawet jak sa oba zlaczone do kupy zero reakcji ciagle to samo
[ Dodano: 2014-10-20, 22:33 ]
w zielonej jest na 100% kabelek w pinie nr 14 w czarnej kosci rowniez jest kabelek w pinie nr 12
[ Dodano: 2014-10-20, 22:37 ]
ide sprawdze itd podlacze i jak wroce napisze czy cos sie zmienilo
[ Dodano: 2014-10-20, 23:09 ]
no i niestety nic to nie daje nawet jak sa oba zlaczone do kupy zero reakcji ciagle to samo
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
Witam serdecznie
Panowie mam pytanie: w liczniku siedmiozegarowym nad dodatkowymi 3 zegarami w niektorych werjsach jest taki pakiet kontrolek - tu gdzie koledzy w 2012 roku zrobili sobie kontrolke pozycji
Mam zrobioną lampkę pozycji i teraz pytanie moje brzmi: jak mogę podpiąć kierunkowskaz przyczepki (mam hak), niezapiete pasy, CHECK?
I pytanie drugie czy wymieniał ktoś w swoim wyświetlaczu temperatury zew. żaróweczkę? Bo mi sie przepaliła i jest przylutowana (chyba) fabrycznie... Pozdrawiam
Panowie mam pytanie: w liczniku siedmiozegarowym nad dodatkowymi 3 zegarami w niektorych werjsach jest taki pakiet kontrolek - tu gdzie koledzy w 2012 roku zrobili sobie kontrolke pozycji
Mam zrobioną lampkę pozycji i teraz pytanie moje brzmi: jak mogę podpiąć kierunkowskaz przyczepki (mam hak), niezapiete pasy, CHECK?
I pytanie drugie czy wymieniał ktoś w swoim wyświetlaczu temperatury zew. żaróweczkę? Bo mi sie przepaliła i jest przylutowana (chyba) fabrycznie... Pozdrawiam
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
KazikMigdalski, 1 sprawa _przywitajsie
Niezapięte pasy- ratuje Cię zapinka pasa z czujnikiem jak mam ja, włączam zapłon, kontrolka świeci, zapinam pas, gaśnie. Zapinkę mam od Buttera, jego pytaj, nie wiem z czego to. Pasowała p&p praktycznie.
Check Engine- nie wiem
Do kierunków przyczepki potrzebny jest odpowiedni przekaźnik kierunkowskazów z dodatkowym pinem, numeru nie pamiętam. Jest na forum, poszukaj.KazikMigdalski pisze:jak mogę podpiąć kierunkowskaz przyczepki (mam hak), niezapiete pasy, CHECK?
Niezapięte pasy- ratuje Cię zapinka pasa z czujnikiem jak mam ja, włączam zapłon, kontrolka świeci, zapinam pas, gaśnie. Zapinkę mam od Buttera, jego pytaj, nie wiem z czego to. Pasowała p&p praktycznie.
Check Engine- nie wiem
Ktoś opisywał ze zdjęciami nawet jak ją wymienić, poszukaj.KazikMigdalski pisze:I pytanie drugie czy wymieniał ktoś w swoim wyświetlaczu temperatury zew. żaróweczkę? Bo mi sie przepaliła i jest przylutowana (chyba) fabrycznie... Pozdrawiam
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
Panowie pojawil mi sie kolejny klopot z zegarami... Na wstepie zaznacze ze przeczytalem cały temat, ale mam inny licznik niz koledzy (to zdaje sie jest roznica miedzy licznikiem z A6C4 a z 100C4). Otoz mialem zwykly licznik z polka, w wakacje postanowilem go wymienic na 7 zegarowy i taki kupilem (przeczytalem w internecie ze bedzie mozna podpiac bez problemu te dodatkowe zegarki). Licznik ktory kupilem pochodzi z 100C4 (analogowy przebieg nie cyfrowy) z zegarem, temperaturą oleju i z cisnieniem oleju. Jednak po wlozeniu i podpieciu kiedy odpalam silnik to wskazowka od cisnienia oleju leci nawet poza skale w prawo i tam stoi, w dodatku (czy na postoju czy podczas jazdy) po dodaniu gazu przy 2000 obr. trzykrotnie piszczy licznik i zapala sie czerwona lampka z oliwiarka, jak obroty zejda ponizej 2000 to gasnie i jest spokoj. Byłem u elektryka, powiedzial ze na moim liczniku jest spalona jakas sciezka od tego wskaznika i ze trzeba wymienic licznik. Okolo tydzien temu dorwalem kolejny licznik, taki sam, tez pochodzący od 100C4. Dzis go podpinam, odpalam silnik BIIIP BIIIP BIIIP . Dalej jest tak samo i co moge z tym zrobic?
I takie mam jeszcze pytanie jezeli problem tkwi w przedkladaniu pinow, jak się liczy te piny?
I takie mam jeszcze pytanie jezeli problem tkwi w przedkladaniu pinow, jak się liczy te piny?
100C4 Avant 2.6Q 1992 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
100C4 Avant 2.8Q 1994 ✓
100C4 Sedan 2.8Q 1994 ✓
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
do dodatkowych zegarow-podpiales kostke czarna z 2 kabelkami?podlozna montowana pionowo?
[ Dodano: 2015-01-26, 08:28 ]
druga opcja?jesli jednak masz ta wiazke i kostke podpieta.zamien kabelki na czujniku cisnienia-bance ktora znajduje sie kolo filtra oleju..
[ Dodano: 2015-01-26, 08:28 ]
druga opcja?jesli jednak masz ta wiazke i kostke podpieta.zamien kabelki na czujniku cisnienia-bance ktora znajduje sie kolo filtra oleju..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- KazikMigdalski
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
- Imię: Kazik
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
- Płeć:
tak tak, mam podpieta ta kostke. Przy czujniku rozumiem ze sa tylko dwa kabelki i je mam ze soba zamienic? A co to zmieni? - ciekawosc majsterkowicza
I mam jeszcze jedno pytanie, za licznikiem w mojej setce jest jeszcze taka wtyczka:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=552A2924
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=55557A4D
i nie mam gdzie jej podpiąć, od czego ona jest?
I mam jeszcze jedno pytanie, za licznikiem w mojej setce jest jeszcze taka wtyczka:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=552A2924
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... e=55557A4D
i nie mam gdzie jej podpiąć, od czego ona jest?
Ostatnio zmieniony 2015-01-26, 10:15 przez KazikMigdalski, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-01-04, 19:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
Witam
Na wstępie zaznaczę, że jestem tu nowy i być może coś mi umknęło, ale...
Przeczytałem wszystko (a na pewno bardzo dużo) z tego co forumowa wyszukiwarka znalazła, ale nie poznałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Jeśli były proszę tylko o odnośnik, a jeśli nie, proszę o pomocną odpowiedź:
Wymieniłem zegary w Audi 100C4 z silnikiem 2,0 benzyna, na inne takie z dodatkowymi zegarami (7), ale od silnika 2,6 (chyba). Zasadniczo wszystko działa (świeci ABS - wiem czemu, nie działa wskaźnik temp oleju - też wiem czemu - jeszcze ), ale nie całkiem poprawnie:
Obrotomierz zaniża prawie dwukrotnie (na wolnych obrotach pojazuje ok. 500 obr, a przy 3 tyś obr silnika pokazuje 2tyś). Po lekturze forum myślałem, że wystarczy VAG-iem itp, ale majster, którego z tym pomysłem odwiedziłem troszkę mnie naprostował, twierdząc, że programowanie zegarów w starej 100C4 to nie, a potem pokazał, że VAG nie łączy się w ogóle z zegarami.
Czy istnieje jakiś (prosty) sposób, aby obrotomierz wskazywał prawidłowe obroty?
Skala na tarczy się zgadza, prędkościomierz pokazuje poprawnie, a obrotomierz nie
A może mój majster się myli. może da się to jakoś zaprogramować, tylko trzeba je włożyć do A6 i tam programować, a dopiero potem do C4?
Na wstępie zaznaczę, że jestem tu nowy i być może coś mi umknęło, ale...
Przeczytałem wszystko (a na pewno bardzo dużo) z tego co forumowa wyszukiwarka znalazła, ale nie poznałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Jeśli były proszę tylko o odnośnik, a jeśli nie, proszę o pomocną odpowiedź:
Wymieniłem zegary w Audi 100C4 z silnikiem 2,0 benzyna, na inne takie z dodatkowymi zegarami (7), ale od silnika 2,6 (chyba). Zasadniczo wszystko działa (świeci ABS - wiem czemu, nie działa wskaźnik temp oleju - też wiem czemu - jeszcze ), ale nie całkiem poprawnie:
Obrotomierz zaniża prawie dwukrotnie (na wolnych obrotach pojazuje ok. 500 obr, a przy 3 tyś obr silnika pokazuje 2tyś). Po lekturze forum myślałem, że wystarczy VAG-iem itp, ale majster, którego z tym pomysłem odwiedziłem troszkę mnie naprostował, twierdząc, że programowanie zegarów w starej 100C4 to nie, a potem pokazał, że VAG nie łączy się w ogóle z zegarami.
Czy istnieje jakiś (prosty) sposób, aby obrotomierz wskazywał prawidłowe obroty?
Skala na tarczy się zgadza, prędkościomierz pokazuje poprawnie, a obrotomierz nie
A może mój majster się myli. może da się to jakoś zaprogramować, tylko trzeba je włożyć do A6 i tam programować, a dopiero potem do C4?
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Pierwsze pytanie. Nowe zegary masz od A6 ? czy od 100 ? (wyświetlacz jest ciekłokrystaliczny przebiegu czy układ zębatek i rolek?)
2. Jeżeli sa od A6 to trzeba podłączyć linię "K" aby VAG widział zegary - jest na forum opis jak to zrobić.
3. Co do obrotów to na zegarach jest suwak trzeba go przestawić w odpowiednia pozycję. Też jest to opisane na forum.
2. Jeżeli sa od A6 to trzeba podłączyć linię "K" aby VAG widział zegary - jest na forum opis jak to zrobić.
3. Co do obrotów to na zegarach jest suwak trzeba go przestawić w odpowiednia pozycję. Też jest to opisane na forum.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2016-01-04, 19:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
Witam
Wobec tego mam od A6, bo wyświetlacz przebiegu jest ciekłokrystaliczny.
Z linią K pewnie sobie poradzę.
Jeśli w obrotomierzu jest jakiś suwak to pewnie też, ale niestety nie znalazłem na forum opisu ustawień obrotomierza (znalazłem opis programowania w przypadku diesel/benzyna w A6, ale nic o fizycznych suwakach). Jeśli to ma znaczenie to przypomnę tylko, że ja mam 100C4, a nie A6.
A przy okazji: skąd wziąć wtyczkę do termometru zewnętrznego?
Mam przy tych zegarach wyświetlacz termometru i znalazłem na forum opis jak podłączyć, ale jak szukam na Alle... itp czujnika temperatury zewnętrznej to znajduję czujnik z kawałkiem przewodu, jednak przewód nie jest zakończony wtyczką pasującą do żółtego gniazda z tyłu zegarów. Czy to można gdzieś zdobyć tak normalnie, czy muszę upolować to na jakimś szrocie?
Pozostanie mi jeszcze do podłączenia czujnik temperatury oleju, ale to po kolei.
Wobec tego mam od A6, bo wyświetlacz przebiegu jest ciekłokrystaliczny.
Z linią K pewnie sobie poradzę.
Jeśli w obrotomierzu jest jakiś suwak to pewnie też, ale niestety nie znalazłem na forum opisu ustawień obrotomierza (znalazłem opis programowania w przypadku diesel/benzyna w A6, ale nic o fizycznych suwakach). Jeśli to ma znaczenie to przypomnę tylko, że ja mam 100C4, a nie A6.
A przy okazji: skąd wziąć wtyczkę do termometru zewnętrznego?
Mam przy tych zegarach wyświetlacz termometru i znalazłem na forum opis jak podłączyć, ale jak szukam na Alle... itp czujnika temperatury zewnętrznej to znajduję czujnik z kawałkiem przewodu, jednak przewód nie jest zakończony wtyczką pasującą do żółtego gniazda z tyłu zegarów. Czy to można gdzieś zdobyć tak normalnie, czy muszę upolować to na jakimś szrocie?
Pozostanie mi jeszcze do podłączenia czujnik temperatury oleju, ale to po kolei.