[S6 C4] Błąd inspekcji olejowej, przglądu.
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
kk84, dzięki za screen z ETKI, dzięki temu znalazłem je na allegro, ale mam jeszcze jedno pytanie
na jednej aukcji podane jest ciśnienie 1,2-1,6 bar
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 17950.html
a na innej 0,15 - 0,45 bar, kilka linijek niżej znów jest napisane co innego 0,15 - 0,35 bar ehh
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 07916.html
co prawda, w obu aukcjach jest wymieniony AAH, ale wolę się upewnić, bo nieraz sprzedawcy nie wiedzą co mają
BTW. nie wiem dlaczego niektórzy sprzedają stare czujniki za 80-100zł.
na jednej aukcji podane jest ciśnienie 1,2-1,6 bar
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 17950.html
a na innej 0,15 - 0,45 bar, kilka linijek niżej znów jest napisane co innego 0,15 - 0,35 bar ehh
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 07916.html
co prawda, w obu aukcjach jest wymieniony AAH, ale wolę się upewnić, bo nieraz sprzedawcy nie wiedzą co mają
BTW. nie wiem dlaczego niektórzy sprzedają stare czujniki za 80-100zł.
Większość sprzętu sprzedałem, żeby kupić Fałkę , został mi tylko 1 obiektyw, torba i statyw , ale kiedyś wrócę do tej pasji, oczywiście nie sprzedając Fałkikk84 pisze: BTW. Mały offtop - fajne fotografie, osobiście zdarza mi się polatać z Zenitem 12XP .
Ostatnio zmieniony 2013-01-03, 00:32 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 2 razy.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Z V6 to są inni bardziej obcykani na tym forum , to nie moja domena acz motorownie fajowe.
Wg. ETKI czujniki są dwa jak widaćna screenie, logicznie to sobie tłumaczę (jeżeli faktycznie są dwa fałszóstkowcy help) to ciśnienie oleju ma się zawierać pomiędzy progiem zadziałania jednego i drugiego czyli chyba między 0,15 a 1,6 Bara.
W AAN sytuacja jest prostsza bo czujnik jest jeden.
Wg. ETKI czujniki są dwa jak widaćna screenie, logicznie to sobie tłumaczę (jeżeli faktycznie są dwa fałszóstkowcy help) to ciśnienie oleju ma się zawierać pomiędzy progiem zadziałania jednego i drugiego czyli chyba między 0,15 a 1,6 Bara.
W AAN sytuacja jest prostsza bo czujnik jest jeden.
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Problem rozwiązany - wypięta była wtyczka od AC - nie wiem jak to się stało, sprawdzałem wszystko 2 razy , a nie sądziłem, że tak może być, myślałem, że gdy będzie wypięta to AC nie będzie miało zasilania.
Pytanie o czujnik ciśnienia nadal aktualne - może komuś się przyda ta wiedza.
Pytanie o czujnik ciśnienia nadal aktualne - może komuś się przyda ta wiedza.
Ostatnio zmieniony 2013-01-03, 14:04 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jest to kontrola dynamiczna, zależna od obrotów. Jeden czujnik odp za kontrolkę na biegu jałowym, drugi za tę samą kontrolkę ale powyżej 2tyś. Jest tak, dlatego że na jałowym nieraz jet bardzo niskie ale bezpieczne, powyżej 2tyś jednak potrzeba sprawnego smarowania i 0.5bara to stanowczo za mało. Wydaję mi się że szedł jeden 0.6 oraz drugi ok 1.8 bar
Ostatnio zmieniony 2013-01-04, 23:13 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13