[S6 C4] Błąd inspekcji olejowej, przglądu.

Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

A to nie, ta dolna mniejsza czarna kostka jest od BC, od AC jest większa czarna na górze licznika. Co do czujnika, to nie pomogę.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Obrazek

Proszę :).

BTW. Mały offtop - fajne fotografie, osobiście zdarza mi się polatać z Zenitem 12XP :).
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 22:07 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

kk84, dzięki za screen z ETKI, dzięki temu znalazłem je na allegro, ale mam jeszcze jedno pytanie

na jednej aukcji podane jest ciśnienie 1,2-1,6 bar
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 17950.html

a na innej 0,15 - 0,45 bar, kilka linijek niżej znów jest napisane co innego 0,15 - 0,35 bar ehh
http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-ole ... 07916.html

co prawda, w obu aukcjach jest wymieniony AAH, ale wolę się upewnić, bo nieraz sprzedawcy nie wiedzą co mają ;-)

BTW. nie wiem dlaczego niektórzy sprzedają stare czujniki za 80-100zł. :roll:

kk84 pisze: BTW. Mały offtop - fajne fotografie, osobiście zdarza mi się polatać z Zenitem 12XP :).
Większość sprzętu sprzedałem, żeby kupić Fałkę :mrgreen:, został mi tylko 1 obiektyw, torba i statyw :-P , ale kiedyś wrócę do tej pasji, oczywiście nie sprzedając Fałki ;)
Ostatnio zmieniony 2013-01-03, 00:32 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 2 razy.
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Z V6 to są inni bardziej obcykani na tym forum ;-) , to nie moja domena acz motorownie fajowe.
Wg. ETKI czujniki są dwa jak widaćna screenie, logicznie to sobie tłumaczę (jeżeli faktycznie są dwa fałszóstkowcy help) to ciśnienie oleju ma się zawierać pomiędzy progiem zadziałania jednego i drugiego czyli chyba między 0,15 a 1,6 Bara.
W AAN sytuacja jest prostsza bo czujnik jest jeden.
Awatar użytkownika
quattrdomasz
Mechanik
Mechanik
Posty: 152
Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: quattrdomasz »

Problem rozwiązany - wypięta była wtyczka od AC - nie wiem jak to się stało, sprawdzałem wszystko 2 razy :roll:, a nie sądziłem, że tak może być, myślałem, że gdy będzie wypięta to AC nie będzie miało zasilania.

Pytanie o czujnik ciśnienia nadal aktualne - może komuś się przyda ta wiedza.
Ostatnio zmieniony 2013-01-03, 14:04 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> :q: POWER!!!

A6 C4 :q: 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 :q: 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 :q: 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Jest to kontrola dynamiczna, zależna od obrotów. Jeden czujnik odp za kontrolkę na biegu jałowym, drugi za tę samą kontrolkę ale powyżej 2tyś. Jest tak, dlatego że na jałowym nieraz jet bardzo niskie ale bezpieczne, powyżej 2tyś jednak potrzeba sprawnego smarowania i 0.5bara to stanowczo za mało. Wydaję mi się że szedł jeden 0.6 oraz drugi ok 1.8 bar
Ostatnio zmieniony 2013-01-04, 23:13 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”