[ ALL] Ustawianie zegarów

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

[ ALL] Ustawianie zegarów

Post autor: adriang92 »

Wczoraj wiozłem sie za usunecie kontrolki klocków(kabel ciach i masa :lol: ) i przy okazji podjołem próbe naprawienia zegara od temp oleju, ściągnąłem osłone wycieknąłem płyte i tyle zdziałełem jedynie popatrzyłem i paluchem wskazówke popchalem :lol: Tylko ze na płycie było małe czerwone pokrętło i pokusiło mnie żeby tknąć.. Złozyłem kontrolki nie ma, zegary dokręciłem i cud wskazówka od oleju ruszyła na 60 stopni,silnik był wtedy ciepły wiec spoko, ale dzis rano jade do roboty odpał a ładowanie na max wiec WTF? olej 60 i po drodze nie wzrósł. Wiec tak pomyślałem ze to czerwone pokrętełko jest od kalibracji zegarów? Jak to teraz ustawic zeby było dobrze? Vagiem da rade? Będe wdzieczny za pomoc ;-)
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 14:33 przez adriang92, łącznie zmieniany 1 raz.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

adriang92 pisze:Vagiem da rade?


Woltomierz na aku i kalibrujesz. Woltomierz w zegarach nie jest przyrządem o wysokiej tolerancji więc kalibracja zgrubna.
I jak te klocuchy ? działa :) ?.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Woltomierz na aku i kalibrujesz. Woltomierz w zegarach nie jest przyrządem o wysokiej tolerancji więc kalibracja zgrubna.
I jak te klocuchy ? działa ?.
CZyli dobrze mysłałem ze pokrętełko jest od kalibracji? :-P Ze tez zawsze cos dotknać musze :lol: Wiec zegary aut i krecimy :lol:
Działa działa :ok: Kolorki znane były to szybko poszło :mrgreen: Ale tez cos dziwnego zauwazyłem miałem odpiata kostke czarna, i po wlaczeniu zapłonu odrazu pojawiało sie ok, a teraz jak wszytko spete musze habel wcisnac zeby ok było, bo pokazuje sie bream licht :-P
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

musze habel wcisnac zeby ok było, bo pokazuje sie bream licht
To akurat normalne zachowanie. W moim egz. to samo.
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

To akurat normalne zachowanie. W moim egz. to samo.
Gdzies zasłyszałem ze odrazu powinno byc ok, a jak nie ma to krańcówka przy pedale wadliwa :-P Ale wątpie w to druga c4 z AC i zawsze bream jest :lol:
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Krańcówkę mam ok. Vagiem też nic nie znalazłem tropiąc to kiedyś. Wymień krańcówkę przy hamulcu, zobaczymy co będzie :mrgreen:
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Wymień krańcówkę przy hamulcu, zobaczymy co będzie
Koszt nie duzy tata u siebie wymieniał w b6 bo trakcja przez to zgłupiała i cyrki były :lol: Mi to nie przeszkadza, ja mam zawsze OK bo odpalam z noga na hablu :lol:
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wszystkie autochecki maja tak ze dopiero po nacisnieciu pedalu hamulca sprawdzaja sobie zarowki hamulcow.i dopiero wtedy wyskoczy ok.
a jesli miales czarna odlączona to znak ze miales odlączone cale dodatkowe funkcje z autochecka.

[ Dodano: 2012-07-10, 19:37 ]
jest to takie dodatkowe zabezpieczenie sprawdzenie bos wiatla hamlucow sa dosc wazne a samemu ciezko to sprawdzic.ciezko nacisnac pedal i byc jednoczesnie z tylu auta.. :evil: :evil: :evil:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Butterbean pisze:nacisnac pedal i byc jednoczesnie z tylu auta
To potrafi tylko Chuck Norris :P hehehehe
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Dokładnie u mnie to sam OK po naciśnięciu hamulca inaczej się świeci Brems Light
Tak ma być w nowszych OOOO typu A4 B5 już automatycznie sprawdza po przekręceniu na zapłon.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

przy okazji zwróćcie uwage jaki to ułomny układ..
wystarczy odpiąć kostke żeby część błędów i ostrzeżen przestawała działać..
nie ma jakiegoś zabezpieczenia przed np.polaczkami handlarzami.
wg mnie powinno informować w przypadku odpięcia jakimś błędem malfunkcji czy cuś...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

OT. We francuzach tak na przykład jest. Zmieniałem zegary - wywaliło błąd i do serwisu na kasację, był zaślepiony w dieslu egr - depollution fault i tryb serwisowy, wymieniałem pedał gazu - błąd i serwis. Np. obwód sprawdzania ciągłości świec żarowych w sterowniku siemens sid802 .. wymieniłem świeczki a ikona sobie mruga i mruga do dziś od ub. jesieni.
Tak więc widać, że C4 nie były jeszcze aż tak zaawansowane i napakowane elektroniką. W połączeniu z uczciwym i rzeczowym człowiekiem to nawet lepiej, natomiast "handlarzyna" wykorzysta to z premedytacją byle tylko zarobić.
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

I całe szczęście że nie były tak napakowane elektroniką :mrgreen:
Oczywiście jeśli chodzi o użytkownika :-P
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”