[ ALL] Ustawianie zegarów
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[ ALL] Ustawianie zegarów
Wczoraj wiozłem sie za usunecie kontrolki klocków(kabel ciach i masa ) i przy okazji podjołem próbe naprawienia zegara od temp oleju, ściągnąłem osłone wycieknąłem płyte i tyle zdziałełem jedynie popatrzyłem i paluchem wskazówke popchalem Tylko ze na płycie było małe czerwone pokrętło i pokusiło mnie żeby tknąć.. Złozyłem kontrolki nie ma, zegary dokręciłem i cud wskazówka od oleju ruszyła na 60 stopni,silnik był wtedy ciepły wiec spoko, ale dzis rano jade do roboty odpał a ładowanie na max wiec WTF? olej 60 i po drodze nie wzrósł. Wiec tak pomyślałem ze to czerwone pokrętełko jest od kalibracji zegarów? Jak to teraz ustawic zeby było dobrze? Vagiem da rade? Będe wdzieczny za pomoc
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 14:33 przez adriang92, łącznie zmieniany 1 raz.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
CZyli dobrze mysłałem ze pokrętełko jest od kalibracji? Ze tez zawsze cos dotknać musze Wiec zegary aut i krecimyWoltomierz na aku i kalibrujesz. Woltomierz w zegarach nie jest przyrządem o wysokiej tolerancji więc kalibracja zgrubna.
I jak te klocuchy ? działa ?.
Działa działa Kolorki znane były to szybko poszło Ale tez cos dziwnego zauwazyłem miałem odpiata kostke czarna, i po wlaczeniu zapłonu odrazu pojawiało sie ok, a teraz jak wszytko spete musze habel wcisnac zeby ok było, bo pokazuje sie bream licht
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wszystkie autochecki maja tak ze dopiero po nacisnieciu pedalu hamulca sprawdzaja sobie zarowki hamulcow.i dopiero wtedy wyskoczy ok.
a jesli miales czarna odlączona to znak ze miales odlączone cale dodatkowe funkcje z autochecka.
[ Dodano: 2012-07-10, 19:37 ]
jest to takie dodatkowe zabezpieczenie sprawdzenie bos wiatla hamlucow sa dosc wazne a samemu ciezko to sprawdzic.ciezko nacisnac pedal i byc jednoczesnie z tylu auta..
a jesli miales czarna odlączona to znak ze miales odlączone cale dodatkowe funkcje z autochecka.
[ Dodano: 2012-07-10, 19:37 ]
jest to takie dodatkowe zabezpieczenie sprawdzenie bos wiatla hamlucow sa dosc wazne a samemu ciezko to sprawdzic.ciezko nacisnac pedal i byc jednoczesnie z tylu auta..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przy okazji zwróćcie uwage jaki to ułomny układ..
wystarczy odpiąć kostke żeby część błędów i ostrzeżen przestawała działać..
nie ma jakiegoś zabezpieczenia przed np.polaczkami handlarzami.
wg mnie powinno informować w przypadku odpięcia jakimś błędem malfunkcji czy cuś...
wystarczy odpiąć kostke żeby część błędów i ostrzeżen przestawała działać..
nie ma jakiegoś zabezpieczenia przed np.polaczkami handlarzami.
wg mnie powinno informować w przypadku odpięcia jakimś błędem malfunkcji czy cuś...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
OT. We francuzach tak na przykład jest. Zmieniałem zegary - wywaliło błąd i do serwisu na kasację, był zaślepiony w dieslu egr - depollution fault i tryb serwisowy, wymieniałem pedał gazu - błąd i serwis. Np. obwód sprawdzania ciągłości świec żarowych w sterowniku siemens sid802 .. wymieniłem świeczki a ikona sobie mruga i mruga do dziś od ub. jesieni.
Tak więc widać, że C4 nie były jeszcze aż tak zaawansowane i napakowane elektroniką. W połączeniu z uczciwym i rzeczowym człowiekiem to nawet lepiej, natomiast "handlarzyna" wykorzysta to z premedytacją byle tylko zarobić.
Tak więc widać, że C4 nie były jeszcze aż tak zaawansowane i napakowane elektroniką. W połączeniu z uczciwym i rzeczowym człowiekiem to nawet lepiej, natomiast "handlarzyna" wykorzysta to z premedytacją byle tylko zarobić.