[A6 C4] Sygnał temperatury oleju

kia
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-27, 07:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chorzów

Post autor: kia »

Witajcie,
po wymianie zegarka w desce rozdzielczej zaczeły się problemy ze wskazaniem temperatury oleju (wskazówka podnosi się tylko delikatnie do 60 st.) i wskaźnika cisnienia oleju (wskazówka nawet podczas nie włączonego silnika podnosi się maksymalnie w prawo). Czy mogę podejrzewać że jakieś kabelki zwarły się w którejś z kostek? (bo gdy podłączam drugie zegary dzieje się to samo). Powiedzcie mi w której z kostek szukać problemu? czerowonej (prawa), zółtej (środkowa), zielonej (lewa), bo przypuszczam że czarna jest od zegarka?
będę Wam baardzo wdzięczny za podpowiedź.
pozdrawiam
Krzysiek
Moja Audiczka 100 C4 Avant 2.0 16 V ACE http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=38448#38448
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

kia pisze:bo przypuszczam że czarna jest od zegarka?
Właśnie nie, ta czarna kostka co wchodzi na wysokości 3 dodatkowych zegarów jest w niej 2 kabelki, sygnał temperatury oleju i sygnał ciśnienia oleju. W tej kostce szukaj przyczyny, aczkolwiek przyjrzałbym się czujnikom.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kia pisze:wskazaniem temperatury oleju (wskazówka podnosi się tylko delikatnie do 60 st.)
Tu bym się nie czepiał, to normalne, nie musisz mieć równo 90C oleju jak płynu. Daj mu w pedał kilkanaście razy, tak konkretnie 8-) to zobaczysz że się podnosi nawet poza 90C :-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kia
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-27, 07:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chorzów

Post autor: kia »

Dzięki za podpowiedź, problem tkwił w czarnej kostce, tam zwierały się dwa kabelki. Po naprawie wszystko działa jak należy.

J.A.G. Niestety problem był nawet podczas jazdy, temperatura nawet po dłuższej jeździe nie podnosiła się ponad 60 st. A wskazówka cisnienia oleju była wychylona mocno ponad 5 bar.

pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Krzysiek
Moja Audiczka 100 C4 Avant 2.0 16 V ACE http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=38448#38448
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

W moim aucie A6 C4 94r 2.5 AAT fabrycznie występował krótki licznik. Zakupiłem długi i nie działa mi temp oleju. Jak doczytałem w temacie odpowiada za to mała kostka na dodatkowych zegarach. Rozumiem że trzeba samemu pociągnąć sygnał do tych dodatkowych zegarów?
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

A masz w ogole czujnik temp oleju? :p
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

w wielu autach wiazka byla przygotowana fabrycznie.ale jesli nie masz kostki za zegarami to nie masz tez i czujnikow.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

w tej wnęce za licznikiem nie udało mi się znaleźć tej kostki wiec pewnie całej instalacji z czujnikiem brakuje
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

założenie instalacji jest bardzo proste.. czujnik i kabel od czujnika.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
poladek
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2014-01-11, 19:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: jelenia góra

Post autor: poladek »

Witam. Przymierzam sie do zmiany zegarów z krótkiej na długa wersje - zegary od 100C4 wiec musze dołozyć czujniki cisnienia oleju i temperatury. Posiadam czujniki wykręcone z mojej starej 80 - czujnik ciśnienia oleju tzw. bańka z gwintem M10*1 i czujnik temperatury oleju także z gwintem M10*1. Czy do silnika ABC 2,6 podchodza czujniki z takim gwintem i gdzie dokładnie je wkręcic (w 80 wszystko było w obudowie gdzie wkręcony był filtr oleju)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Panowie instalacje od czujnika temp oleju jak podłączamy do zegarów?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Panowie odgrzeję, będzie pasował taki czujnik ? http://allegro.pl/czujnik-temp-oleju-au ... 52071.html
Ostatnio zmieniony 2016-10-01, 11:54 przez Nieju231, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Tak
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Butterbean pisze:Tak

Na pewno ? bo ten oryginalny jest na 22 klucz a ten na 13.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Na chuj tu sie produkować jak ty zawsze będziesz miał wAtpliwosci.prosze admina o danie mi ostrzeżenia zsą przeklinanie ale juz czasami sił brak...podałeś silnik?fo abc i aah bedzie napewno pasował.mysle ze gwinty i w innych motorach bedą takie same
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”