[A6 C4] Sygnał temperatury oleju
-
- C4 Autorytet
- Posty: 293
- Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
[A6 C4] Sygnał temperatury oleju
Witam chciałem zapytać czy za sygnał temp oleju odpowiada wtyczka 4 pinowa z jednym pinem ? taki pojedynczy kabel za dodatkowymi zegarami
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
lipton,tak
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Też czasem się to zdarzy. Czyściłem szczoteczką i contact sprayem wtyczki i mimo to nadal występuję. Moim zdaniem to ustrój pomiarowy się przywiesza.lipton pisze:na starych i na nowych zegarach po czasie stało sie tak że trzeba stuknąć w szybkę żeby się wskazówka podniosła
[ Dodano: 2012-08-07, 17:28 ]
Casian,
Temperatura oleju mierzona przy pompie
Ciśnienie oleju mierzone po przeciwległej stronie bloku motóru
Oba identyko jak w AAN.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Dzisiaj próbowałem powalczyć z instalacjami do zegarów 7 budzikowych, linie "K" udało się ładnie poprowadzić, ale niestety nie wiem jak wyjść z podłączeniem czujnika temp oleju. Jak rozumiem czujnik wkręcamy , patrząc od przodu auta, z lewej strony gdzieś koło filtra oleju w blok (niestety nie miałem kanału więc tu gdybam). I tu pytanie którędy macie poprowadzoną wiązkę ?
Ostatnio zmieniony 2012-08-08, 14:40 przez Casian, łącznie zmieniany 2 razy.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Tak, czujnik wkręcasz w obudowę pompy i filtra oleju. Wiązka przy AAN leci (przynajmniej u mnie tak jest) w metalowej rurce pod spodem silnika.
Uściślijmy, beczułką zwykło się nazywać czujnik pomiaru ciśnienia a nie temperatury oleju.
"Beczułkę" masz np. tu : http://www.audiczesci.sklepna5.pl/towar ... oleju.html
Uściślijmy, beczułką zwykło się nazywać czujnik pomiaru ciśnienia a nie temperatury oleju.
"Beczułkę" masz np. tu : http://www.audiczesci.sklepna5.pl/towar ... oleju.html
Ostatnio zmieniony 2012-08-08, 15:41 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
mój błąd z nazwą.. Mnie chodzi dokładnie o taki czujnik:
Korzystając ze zdjęcia kolegi GTR34 domniemam właśnie że czujnik jest po lewej stronie silnika. Ale nie jestem już pewny czy pod silnikiem jest tam jakaś metalowa rurka którą można poprowadzić instalację od czujnika.
Korzystając ze zdjęcia kolegi GTR34 domniemam właśnie że czujnik jest po lewej stronie silnika. Ale nie jestem już pewny czy pod silnikiem jest tam jakaś metalowa rurka którą można poprowadzić instalację od czujnika.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Mądrze. Z dala o źródeł temperatury, unikać wilgoci. Używam albo koszulek olejowych na przewód albo silikonowych. Oba rodzaje odporne na płyny obecne w komorze silnika i temp ponad 200*C.Casian pisze:Pytanie brzmiało jak poprowadzić instalacje od tego czujnika do zegarów
Żeby nie robić pajęczyny to podłap się do głównej wiązki gdzieś w okolicy filtra oleju dodatkowym przewodem w koszulce i już.