[100 C4] Motaż licznika AC/BC wraz z manetką do Audi 100 c4

Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 353
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię: Wojciech
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Tuchola
Podziękował: 1 raz

Post autor: Binas Tuchola »

Kostka na slupku pasazera w nogach chyba czerwona kostka jutro sprawdze i zdjecie dam
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

Wszystko śmiga jak należy jedyne co trzeba zrobic to przełożyć piny w kostce pajaka i podciągnąć sygnał spalania, z temp oleju nie trzeba nic robic :ok: :ok:
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
labus771
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2014-09-21, 15:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Norwegia

Post autor: labus771 »

hei
masz może jakiś schemat jak to połączyłęś wszystko ?
bo nie bardzo kumam tego niemieckiego
były maluchy 126p
polonez truck 1995,ford escort 1.31996 ,audi 80 1,8s 1990 ,saab 900s 2.0,
Audi a6 c5 avant 1.9 tdi 2001,SAAB 9-5 2001 kombi,
Jest AUDi a6 c6 2.0 tdi 2007 Avant , Audi a6 c4 2,5 tdi 1994 ,Ford Mondeo mk3 2004 kombi
Awatar użytkownika
Bambo96
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-11-12, 09:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: Bambo96 »

Obrazek

Obrazek

jak jeszcze czegoś nie wiesz to pisz wytłumaczę krok po kroku
2.8 v6 + kompresor eaton m62 juz jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”