[A6 C4] 1z odpala i daśnie
- adrian510b
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-10-02, 02:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SMI Orzesze
[A6 C4] 1z odpala i daśnie
Witam. Od jakiegoś czasu moja a6 zmaga się od czasu do czasu z problemem takim iż po odpaleniu gaśnie po około 3 sek. Wykluczam od razu jakieś problemy z ukł. paliwowym czy świecami bo odpala od strzała na zimnym jaki i na ciepłym i równo pracuje. Bardziej dopatrywał bym się tu problemu elektrycznego i tu pytanie.... co to może być ? Kiedyś w poprzedniej mojej a6 miałem taki sam problem i okazało się że pastylka imobilaizera w kluczyku pękła i stacyjka nie czytała imobilizera. Wiec na początku myślałem ze to to ale wziąłem 3 kluczyli zapasowe by sprawdzic czy moje przypuszczenia sie sprawdzą no i niestety nie... Na pozostałych kluczykach tez odpalała na parę sek. Co to może być? Może być to kostka stacyjki ? Proszę o pomoc.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
układ IMMO składa się z kilku elementów. Być może czytnik przy stacyjce nawala. Podłączałeś kompa
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- adrian510b
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-10-02, 02:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SMI Orzesze
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Jeżeli gasnie za każdym razem w identyczny sposób ,czyli gwałtownie zaraz po dopaleniu ,to ewidentnie problem z immo.W takim wypadku po podpięciu vaga na 100% bedzie błąd immo .W sumie to najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest "wywalenie "immo ze sterownika .Wtedy żadne transpondery w kluczyku nie są potrzebne ,silnik odpala na zwykłym kluczyku do drzwi .Jakbyś był zainteresowany taką opcja to pisz na PW ,jestem w stanie wyłaczyć immo w kazdym sterowniku z 1,9 tdi 028906021 i 038906018 ,oraz z 2,5 tdi 4A0906401 E,P,F ...Nie mam warsztatu ,nie żyję z takich rzeczy ,wiec koszt symboliczny
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Ja w swojej c4 też mam taki problem z immo. Od 2 lat jak nią jeżdżę, to już z 10 razy tak się zdarzyło. Wystarczy dobrze pierdyknąć w półkę pod kierownicą, i już działa-do czasu.
Ale to wynika chyba z niełączącej kostki przy stacyjce od immo
Ale to wynika chyba z niełączącej kostki przy stacyjce od immo
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja bym zrobił tak jak pisze munior, usunąć i problem zniknie raz na zawsze. Z racji tego że ja mam sterownik edc15VM+ to tez mam immo wywalone.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- adrian510b
- Adept
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-10-02, 02:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SMI Orzesze
dzięki wielkie za sugestie i za tak duży odzew . Jestem juz umówiony z mechanikiem i zobaczymy co dalej... ale jeśli naprawa będzie nieopłacalna to na pewno zrobię jak mówi munior, wywale immo i tyle