[ ALL] Zmiana zegarów wielka prośba o pomoc.Kupione i OK

Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Suwak masz z tyłu jak dobrze pamiętam z lewej strony. Kodowanie vagiem musisz wykonać obowiązkowo. Prędkościomierz wskazuje dobrze bo czujniki w skrzyni są te same. Z licznika musisz wyprowadzić przewody do termometru np czujnik prędkości, ściemianie i podświetlenie, czujnik ma 2 przewody czarne, jeden do masy drugi do kabla żółtego jeśli dobrze pamiętam. Wtyczkę można dostać także w ASO za grosze bądź jak mówisz szrot. Do wskaznika temperatury oleju oczywiście czujnik temp, do ciśnienia oleju tzw "bańkę" podejżewam masz miejsce bo ABK miały np w A80 wskazniki więc zaślepione imbusem wtedy wkręcasz "bankę" ciągniesz przewód do licznika. Ja zmieniałem w secie licznik z 4 na 7 zegarów z AC BC i wiązkę już miałem przygotowaną fabrycznie. Przy wskaznikach z tyłu był przekaźnik z tego co wiem obowiązkowy do kompletu.
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

Obrazek
Witam, panowie. Zakupilem do swojej A6 czujnik temp i cisnienia oleju, z tego co wyczytalem to sygnaly z tych czujnikow trzeba podciagnac pod te dwa piny widoczne na zdjeciu? Natomiast ten przekaznik za cos odpowiada w A6 C4 mozna go olac?
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 06:51 przez plazma24, łącznie zmieniany 1 raz.
EcoPower by' To JA !
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3584
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

przekaznik to poprostu brzeczyk.olewasz go.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
rychu1717
Mechanik
Mechanik
Posty: 154
Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wadowice

Post autor: rychu1717 »

Odgrzewam temat, wiem że już było to opisywane, jednak za żadne skarby nie mogę dojść do tego jak podpiąć sygnały od ciśnienia oleju i poziomu płynu chłodniczego, Wiązka z manetką podpięta wszystko śmiga, jednak na wyświetlaczu ac wyświetla się tylko kontrolka (o) mniej wiecej taka, domyślam się że to od klocków. I kolejno przekreślona żarówka, modułu nie mam wiec próbowałem to zmasować ale nie pomaga. Jednak co mnie najbardziej dziwi nie świeci się właśnie nic innego oprócz tych dwóch. Ani czerwony wykrzyknik ani lampka od ciśnieniu, a wydaje mi się że jak nie ma sygnału podpiętego to tym bardziej powinna ona świecić.
Proszę o jakaś podpowiedź o co w tym chodzi, co źle robię.
Z góry dzięki.
Marekgd89
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2016-07-29, 12:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Marekgd89 »

Hejka mam pytanie załozyłem zegary od audi a6 2.5tdi do setki tez 2.5tdi z ac bc i pali mi sie czerwony wykrzyknik a nie mam abs-u i nie wiem jak ja zgasic podesle mi ktos link z jakąś instrukcją jak to zrobić z góry dziękuje
Marekgd89
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 314
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tuchola

Post autor: Binas Tuchola »

tu masz rozpiske pinów licznika oraz rozpiska pinów we wtyczkach
Obrazek
Obrazek

jak wyłączysz kontrolkę od ABS to pewnie nie będzie Ci pokazywać braku lub małej ilości płynu hamulcowego..
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
Marekgd89
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2016-07-29, 12:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdynia

Post autor: Marekgd89 »

śliczne Dzięki za schemacik zaraz biorę się do pracy :-)
Marekgd89
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

kolego a kontrolka od rezerwy na AC to co trzeba zrobić żeby znikła bo mi to nie działa cały czas rezerwę pokazuje :) nie znam niemieckiego :P a tak po za tym skąd schemat ? :ok:
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
Awatar użytkownika
Binas Tuchola
Moderator
Moderator
Posty: 314
Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tuchola

Post autor: Binas Tuchola »

vag_only, schemat z Forum Od Butter'a :) z tego co mi wiadomo to + albo - na pin żeby znikł komunikat w zależności jaki jest. co do tłumaczenia musisz poświęcić troche czasu na tłumaczenie słówek ;)
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"
snap171
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2016-12-07, 19:03
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: snap171 »

Odgrzewam temat jeśli można. Mam już licznik na 7 zegarów (fabrycznie). Chciałbym do tego wrzucić FIS. Jak najlepiej ugryźć temat? Ile roboty? Wujek Google mało podpowiedział, forum też przez Google przeszukałem.
cywil
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2021-01-01, 20:56
Imię: Michał
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Pszczyna

Post autor: cywil »

KazikMigdalski pisze: 2015-01-26, 01:41 Panowie pojawil mi sie kolejny klopot z zegarami... Na wstepie zaznacze ze przeczytalem cały temat, ale mam inny licznik niz koledzy (to zdaje sie jest roznica miedzy licznikiem z A6C4 a z 100C4). Otoz mialem zwykly licznik z polka, w wakacje postanowilem go wymienic na 7 zegarowy i taki kupilem (przeczytalem w internecie ze bedzie mozna podpiac bez problemu te dodatkowe zegarki). Licznik ktory kupilem pochodzi z 100C4 (analogowy przebieg nie cyfrowy) z zegarem, temperaturą oleju i z cisnieniem oleju. Jednak po wlozeniu i podpieciu kiedy odpalam silnik to wskazowka od cisnienia oleju leci nawet poza skale w prawo i tam stoi, w dodatku (czy na postoju czy podczas jazdy) po dodaniu gazu przy 2000 obr. trzykrotnie piszczy licznik i zapala sie czerwona lampka z oliwiarka, jak obroty zejda ponizej 2000 to gasnie i jest spokoj. Byłem u elektryka, powiedzial ze na moim liczniku jest spalona jakas sciezka od tego wskaznika i ze trzeba wymienic licznik. Okolo tydzien temu dorwalem kolejny licznik, taki sam, tez pochodzący od 100C4. Dzis go podpinam, odpalam silnik BIIIP BIIIP BIIIP :evil: . Dalej jest tak samo i co moge z tym zrobic?
I takie mam jeszcze pytanie jezeli problem tkwi w przedkladaniu pinow, jak się liczy te piny? :oops:
witam mam dokładnie tak samo jak kolega i nie umiem sobie z tym poradzić dodam ze nie posiadam tej czarnej płaskiej kostki z dwoma kabelkami . Dlatego proszę o pomoc szukam na forum i nie umie znalezc nigdzie odpowiedzi na moje pytanie
z góry dziekuje chyba ze jest ktos na forum kto by mógł mi pomóc
Awatar użytkownika
KazikMigdalski
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 73
Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
Imię: Kazik
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa
Płeć:

Post autor: KazikMigdalski »

[/quote] kto by mógł mi pomóc
[/quote]
Słuchaj nie wiem dokładnie co i jak u Ciebie a u mnie liczniki były dobre, tylko przy takim swapie trzeba wejsc pod auto i dwa kable wchodzące na czujnik cisnienia oleju zamienić miejscami ;) Tak jak Butter z resztą mi napisał zrobiłem (teraz przesledzilem wątek co ja tam w ogole pisałem ;p
100C4 Avant 2.6 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.8Q 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.6Q 1994 zaraz będzie :lol:
cywil
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2021-01-01, 20:56
Imię: Michał
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Pszczyna

Post autor: cywil »

KazikMigdalski pisze: 2021-01-02, 22:03
kto by mógł mi pomóc
[/quote]
Słuchaj nie wiem dokładnie co i jak u Ciebie a u mnie liczniki były dobre, tylko przy takim swapie trzeba wejsc pod auto i dwa kable wchodzące na czujnik cisnienia oleju zamienić miejscami ;) Tak jak Butter z resztą mi napisał zrobiłem (teraz przesledzilem wątek co ja tam w ogole pisałem ;p
[/quote] ok rozumiem ze trzeba te dwa kabelki zmienic tylko ty pisałeś ze ta czarna wtyczkę wpioles do licznika a u mnie tej kostki nie ma i o to chodzi
Awatar użytkownika
KazikMigdalski
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 73
Rejestracja: 2014-08-10, 22:30
Imię: Kazik
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa
Płeć:

Post autor: KazikMigdalski »

A to zapewne z powodu silnika i wiązki, z tego co kojarzę V6 mają przygotowane właśnie wiązki i wtyczki robi się jak pisze i działa ale widzę że masz 2.3 R5 to trzeba coś dołożyć, do zrobienia ale musi Ci jakiś kolega pomóc który wie jak dołożyć dodatkowe zegary w 2.3 :)
100C4 Avant 2.6 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.8Q 1993 ✓ jest :mrgreen:
100C4 Avant 2.6Q 1994 zaraz będzie :lol:
cywil
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2021-01-01, 20:56
Imię: Michał
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.3E 133KM (AAR)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Pszczyna

Post autor: cywil »

Witam gdyby byl ktos chetny mi pomóc byłbym wdzięczny a oczywiście za pomoc i usluge odwdzięczę się.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka, tempomat”