[100 C4] Dziwne zachowanie klimatronika.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
i ssij ustami...
rozwaliłes mnie jagielski....
rozwaliłes mnie jagielski....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-03-06, 18:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
no VAG wyrzucaJ.A.G pisze:Podepnij VAGinę. Myślę że zacina się ten od reg temp czyli obok silniczka wycieraczek. Ten na foto jest od reg przepływu świeżego powietrza ale kiedy i jak go używa sterownik nie wiem.
1271 Silnik sterujący klapy temperatury-V68
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
więc to zapewne ten przy silniczku wycieraczek.. teraz pytanie- czy da się do niego dostać bez rozkręcania wycieraczek (mechanizm itp), czy nie męczyć się i wykręcić mechanizm wycieraczek?
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Musisz wykręcić wszystko co tam przeszkadza, podszybie, silnik wycieraczek też.
TU z resztą masz odnośnik do przetłumaczonego manuala.
TU z resztą masz odnośnik do przetłumaczonego manuala.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Jadę sobie eSką, obniżam temperaturę na panelu. Nagle gaśnie "śnieżynka" i wieje powietrzem o temp. otoczenia. Sobie myślę "ki c..j !@#$%^&*". Pod chałupą zapiąłem VAG'a i oto co wypluł :
Tracę powoli cierpliwość ... Urlop zaczynam od piątku i nad Baltyk bez "chłodziarki" nie uśmiecha mi się jechać ...
Albo padł czujnik prędkości obrotowej w sprężarce albo sprzęgiełko. Spróbuję jutro podać zasilanie na cewkę sprzęgła obserwując VAGinę, jak wypieprzy błąd 42-10 to jasne stanie się iż czujnik trza będzie podejrzeć oscyloskopem
Przerabiał ktoś z Szanownej Braci takie cosik, w sensie zestawienie błędów ... pytam z ciekawości
Tracę powoli cierpliwość ... Urlop zaczynam od piątku i nad Baltyk bez "chłodziarki" nie uśmiecha mi się jechać ...
Albo padł czujnik prędkości obrotowej w sprężarce albo sprzęgiełko. Spróbuję jutro podać zasilanie na cewkę sprzęgła obserwując VAGinę, jak wypieprzy błąd 42-10 to jasne stanie się iż czujnik trza będzie podejrzeć oscyloskopem
Przerabiał ktoś z Szanownej Braci takie cosik, w sensie zestawienie błędów ... pytam z ciekawości
Ostatnio zmieniony 2012-08-01, 20:36 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-03-06, 18:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
Wziąłem się za silniczek regulacji temperatury, ale kurde chodzi jak złoto- wszystko czyste i jest ok, nie wiem dlaczego ogrzewaniu czasem "odbija" ;/
ale mam fotostory
- zaczynamy od wyciągnięcia pokrywy od podszybia
- następnie ściągamy kopselki ochronne z wycieraczek i klucz 13 na grzechotkę i odkręcamy wycieraczki
- odkręcamy 4 śrubki na imbus i ściągamy tą osłonę z kratkami a pod nią jest jeszcze jedna osłona, która trzyma na 4 blaszanych spinkach, ale bez problemu wychodzą
- teraz czas na demontaż mechanimu wycieraczek- kilka śrubek 10
-po wyjęciu mechanizmu many takie coś
- odkręcamy 5 śrubek i mamy dostęp do silniczka- jest to identyczny mechanizm jak ten do regulacji przepływu świerzego powietrza, który jest na lewo od dmuchawy i jest niemalże na wierzchu przy zmiane temperatury silniczek powinien pracować i przesuwać cięgna (czarne i białe) do tyłu i do przodu w zależności od ustawień
Potrzenby czas zależny od ilości browara pod ręką, ale nic trudnego
przy okazji POLECAM wymienić filtr kabinowy
oraz sprawdzić, dlaczego jedna żaróweczka podświetlenia tablicy słabo świeci
ale to już poza planem ;p
ale mam fotostory
- zaczynamy od wyciągnięcia pokrywy od podszybia
- następnie ściągamy kopselki ochronne z wycieraczek i klucz 13 na grzechotkę i odkręcamy wycieraczki
- odkręcamy 4 śrubki na imbus i ściągamy tą osłonę z kratkami a pod nią jest jeszcze jedna osłona, która trzyma na 4 blaszanych spinkach, ale bez problemu wychodzą
- teraz czas na demontaż mechanimu wycieraczek- kilka śrubek 10
-po wyjęciu mechanizmu many takie coś
- odkręcamy 5 śrubek i mamy dostęp do silniczka- jest to identyczny mechanizm jak ten do regulacji przepływu świerzego powietrza, który jest na lewo od dmuchawy i jest niemalże na wierzchu przy zmiane temperatury silniczek powinien pracować i przesuwać cięgna (czarne i białe) do tyłu i do przodu w zależności od ustawień
Potrzenby czas zależny od ilości browara pod ręką, ale nic trudnego
przy okazji POLECAM wymienić filtr kabinowy
oraz sprawdzić, dlaczego jedna żaróweczka podświetlenia tablicy słabo świeci
ale to już poza planem ;p
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-03-06, 18:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
sprawdzałem, wszystko jest ok i działa płynnie ;/ jak fabryka zamknęła tak jest do tej pory..
ps. mam już ten manual w wordzie. Gdzie najlepiej (jaki serwer) wrzucić, by był dość długo dostępny w sieci? plik waży 3,4mb
ps. mam już ten manual w wordzie. Gdzie najlepiej (jaki serwer) wrzucić, by był dość długo dostępny w sieci? plik waży 3,4mb
Ostatnio zmieniony 2012-08-03, 18:17 przez wujek_maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Spakuj i załącz tu http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=11144#11144
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13