[100 C4] dwa bezpieczniki stopione, problem z nr 7
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
[100 C4] dwa bezpieczniki stopione, problem z nr 7
Witam
Co mi zaczęło śmierdzieć plastikiem, otworzyłem pokrywkę od bezpieczników a tutaj dwóch nie ma, stopione na maxa, nawet się skrzynka nadtopiła, chodzi o bezpieczniki 6 i 7, odciąłem kable od skrzynki założyłem bezpieczniki z oprawkami żeby popatrzeć i z 6tką jest wszystko OK ale 7 strasznie się grzeje, wszystko działa jak trzeba, podświetlanie całe jest ale bezpiecznik i kabel się nagrzewa bardzi mocno, nie czekałem czy spali bezpiecznik, wyjąłem panel klimatronika, wszystkie przyciski, licznik i nadal lipa, ktoś może coś poradzi za co się brać dalej, odwijać z wiązki fabryczną taśme i sprawdzać kabel po kablu?
[ Dodano: 2013-05-02, 14:59 ]
do tego bezpiecznika podpięte są 3 kable, z jednej strony dwa szare razem a z drugiej strony szaro-zielony, szaro zielony idzie do czerwonej kostki licznika i np. podświetlania schowka i lampki pod maską, na dwóch szarych nie ma napięcia ale co najlepsze wszystkie mają przejście do masy jak sprawdzam miernikiem
Co mi zaczęło śmierdzieć plastikiem, otworzyłem pokrywkę od bezpieczników a tutaj dwóch nie ma, stopione na maxa, nawet się skrzynka nadtopiła, chodzi o bezpieczniki 6 i 7, odciąłem kable od skrzynki założyłem bezpieczniki z oprawkami żeby popatrzeć i z 6tką jest wszystko OK ale 7 strasznie się grzeje, wszystko działa jak trzeba, podświetlanie całe jest ale bezpiecznik i kabel się nagrzewa bardzi mocno, nie czekałem czy spali bezpiecznik, wyjąłem panel klimatronika, wszystkie przyciski, licznik i nadal lipa, ktoś może coś poradzi za co się brać dalej, odwijać z wiązki fabryczną taśme i sprawdzać kabel po kablu?
[ Dodano: 2013-05-02, 14:59 ]
do tego bezpiecznika podpięte są 3 kable, z jednej strony dwa szare razem a z drugiej strony szaro-zielony, szaro zielony idzie do czerwonej kostki licznika i np. podświetlania schowka i lampki pod maską, na dwóch szarych nie ma napięcia ale co najlepsze wszystkie mają przejście do masy jak sprawdzam miernikiem
Ostatnio zmieniony 2013-05-02, 13:27 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
maja przejscie do masy bo na obwodzie sa zarowki ktore sa w zasadzie przwodnikiem.stad takie oszustwa...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
dokładnie to samo mi powiedział znajomy elektrykButterbean pisze:maja przejscie do masy bo na obwodzie sa zarowki ktore sa w zasadzie przwodnikiem.stad takie oszustwa...
Na szczęście problem rozwiązany, nrazie połowicznie, pół dnia w kablach, okazało się, że jest jakiś spinol w klapie w obwodzie od podświetlania tablicy, na razie odcięty kabel szarozielony w klapie, cały czas się zastanawiam czemu bezpiecznik się nie przepala tylko topi
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l, bezpiecznik sie przepala przy zbyt duzym obciazeniu czyli popularnie mowiac przez zwarcie.
topic sie moze jesli jest dlugotrwale obciążony lub po prostu zbyt maly niz wymagany.
topic sie moze jesli jest dlugotrwale obciążony lub po prostu zbyt maly niz wymagany.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
no i okazało się, że sprawdzą całego zamieszania jestem ja sam naprawiając klamką w klapie przy przykręcaniu podszedł mi z tyłu jeden kabelek idący do lampki do podświetlania tablicy rejestracyjnej, od tyłu to nie było widać, kabelek się spłaszczył i zrobiła się mała dziurka tak, że jeden jakiś drucik dotykał masy, przez co zwarcie było bardzo małe więc bezpiecznik się nie spalił
Ostatnio zmieniony 2013-05-05, 15:12 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ja tylko dodam to o czym pisał Keystol Ważne jest jaki mamy bezpiecznik, chińskie, tanie, badziewne potrafią sporo zawyżać amperaż przepalenia. Można coś sobie uszkodzić np jakiś sterownik.
Ostatnio w sterowniku LPG założyłem taki właśnie i zaczęły się cyrki z LPG, okazało się że co chwilę mi nie łączył, pokryty był jakby kalafonią czy lakierem bezbarwnym który nie jest przewodnikiem.
Chińskie może i są wszystkie ale warto wybrać jakieś markowe albo wydłubać oryginały ze skrzynki w aucie na szrocie.
Ostatnio w sterowniku LPG założyłem taki właśnie i zaczęły się cyrki z LPG, okazało się że co chwilę mi nie łączył, pokryty był jakby kalafonią czy lakierem bezbarwnym który nie jest przewodnikiem.
Chińskie może i są wszystkie ale warto wybrać jakieś markowe albo wydłubać oryginały ze skrzynki w aucie na szrocie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13