[A6 C4] problem z nawiewem i temp płynu chłodniczego

mikdawid
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2012-10-31, 10:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Garwolin

[A6 C4] problem z nawiewem i temp płynu chłodniczego

Post autor: mikdawid »

Witam,

Od pewnego czasu wyświetla mi się błąd 15.7. Przeszukałem forum i nie mogę odnaleźć co może być tego przyczyną i co zrobić aby ten błąd usunąć.
Dopiero początkuję z moją C4 i nie znam się jeszcze na niej dobrze:). Prosiłbym o pomoc w tej kwestii.

Dodatkowo mam błąd 08.7 - klapa regulacji temperatury czasem blokowana. W tej kwestii dowiedziałem się, że dobrą metodą jest wyjęcie i oczyszczenie silniczka odpowiedzialnego za regulację klap, który jest pod podszybiem po stronie kierowcy obok mechanizmu wycieraczek. Prosiłbym o potwierdzenie tej informacji. i o poradę jak przeczyścić ten silniczek

No i mam 3 problem mianowicie, gdy stoję temp silnika i oleju rośnie i dobija do prawidłowych wartości czyli 90 stopnie w przypadku temp silnika i do pierwszej kreski w przypadku oleju. Gdy jadę (szczególnie teraz gdy za oknem zimno) to temperatury te spadają mi do wartości początkowej na wskaźnikach?
Co może być tego przyczyną? Czy to wina termostatu? Czy na klimatroniku da się sprawdzić jaka jest rzeczywista temperatura tych płynów?

Mam zamiar wymienić termostat oraz przeczyścić silniczek. Czy Waszym zdaniem powinienem zwrócić jeszcze na coś uwagę?

Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam.

.
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Wskazania na klimatroniku temperatury silnika są błędne - znaczy w AAH nie ma tego czujnika i klimatronik sobie wyświetla zawsze to samo, czyli w ciągu kilku minut będziesz miał zawsze 90*.