Witam,
Od pewnego czasu wyświetla mi się błąd 15.7. Przeszukałem forum i nie mogę odnaleźć co może być tego przyczyną i co zrobić aby ten błąd usunąć.
Dopiero początkuję z moją C4 i nie znam się jeszcze na niej dobrze:). Prosiłbym o pomoc w tej kwestii.
Dodatkowo mam błąd 08.7 - klapa regulacji temperatury czasem blokowana. W tej kwestii dowiedziałem się, że dobrą metodą jest wyjęcie i oczyszczenie silniczka odpowiedzialnego za regulację klap, który jest pod podszybiem po stronie kierowcy obok mechanizmu wycieraczek. Prosiłbym o potwierdzenie tej informacji. i o poradę jak przeczyścić ten silniczek
No i mam 3 problem mianowicie, gdy stoję temp silnika i oleju rośnie i dobija do prawidłowych wartości czyli 90 stopnie w przypadku temp silnika i do pierwszej kreski w przypadku oleju. Gdy jadę (szczególnie teraz gdy za oknem zimno) to temperatury te spadają mi do wartości początkowej na wskaźnikach?
Co może być tego przyczyną? Czy to wina termostatu? Czy na klimatroniku da się sprawdzić jaka jest rzeczywista temperatura tych płynów?
Mam zamiar wymienić termostat oraz przeczyścić silniczek. Czy Waszym zdaniem powinienem zwrócić jeszcze na coś uwagę?
Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam.
.
[A6 C4] problem z nawiewem i temp płynu chłodniczego
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Wskazania na klimatroniku temperatury silnika są błędne - znaczy w AAH nie ma tego czujnika i klimatronik sobie wyświetla zawsze to samo, czyli w ciągu kilku minut będziesz miał zawsze 90*.
Co do reszty to pewnie coś z chłodzeniem, zapewne termostat - olej jest chłodzony przez płyn chłodniczy poprzez chłodniczkę oleju koło misy. Więc pewnie termostat otwarty non stop.
Co do reszty to pewnie coś z chłodzeniem, zapewne termostat - olej jest chłodzony przez płyn chłodniczy poprzez chłodniczkę oleju koło misy. Więc pewnie termostat otwarty non stop.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-10-31, 10:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Garwolin
Dziękuję za podpowiedź.
Tak też myślałem, że winowajcą będzie tu m.in. termostat.
Zostaje mi przeczyścić ten silniczek aby skasować błąd 08.7. Nie iem tylko jak do tego się zabrać. Mam nadzieję, że nie będę musiał rozkręcić pół samochodu bo wyczytałem, że tych silniczków jest 4... z czego aby dostać się do dwóch to trzeba pół konsoli centralnej rozkręcić...
Kompletnie jednak nie wiem co zrobić z błędem 15.7 - klapa powietrza blokowana.
Może coś wyczytam więcej na forum, a może któryś z kolegów pomoże. Zobaczymy.
Jak już będę coś wiedzial napiszę o tym na forum.
Pozdrawiam.
Tak też myślałem, że winowajcą będzie tu m.in. termostat.
Zostaje mi przeczyścić ten silniczek aby skasować błąd 08.7. Nie iem tylko jak do tego się zabrać. Mam nadzieję, że nie będę musiał rozkręcić pół samochodu bo wyczytałem, że tych silniczków jest 4... z czego aby dostać się do dwóch to trzeba pół konsoli centralnej rozkręcić...
Kompletnie jednak nie wiem co zrobić z błędem 15.7 - klapa powietrza blokowana.
Może coś wyczytam więcej na forum, a może któryś z kolegów pomoże. Zobaczymy.
Jak już będę coś wiedzial napiszę o tym na forum.
Pozdrawiam.