[100 C4] Silnik nawiewu nagrzewnicy
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kornikbp, pooddzielałem rury nawiewów, odpiąłem rury wody, wszystkie kable odpięte, wykręciłem mechanizm wycieraczek. Zespół wentylatora z nagrzewnicą buja się, czuć że już go nic nie trzyma (żadna śruba ani opaska) lecz dalej dziadostwo nie chce wyjść. Cały zespół podnoszę od strony silnika o jakieś 7 - 10 cm i dalej nie idzie tego wyjąć. Coś jeszcze może mi blokować dostęp?
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Jesli masz diesla to prawdopodobnie jest elektryczna nagrzewnica obok wodnej wewnątrz obudowy. Gdzieś za radiem jest kabel od niej
Edit. Patrzac od strony kierowcy pod nogami, to kabel gdzieś tam wychodzi z obudowy i idzie w stronę radia
Edit. Patrzac od strony kierowcy pod nogami, to kabel gdzieś tam wychodzi z obudowy i idzie w stronę radia
Ostatnio zmieniony 2015-06-13, 19:50 przez kornikbp, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Co ja bym bez was zrobił Mieliście racje. W dodatku koniecznym było maksymalne cofnięcie węży wody.
Po wielu męczarniach wyjęta. Poprzedni mechanik "uszczelniał" puszkę budaprenem, nie dociągnął gumy pomiędzy panelem filtra powietrza, wywalił osłony na silniczkach klap. Co za druciarstwo
https://plus.google.com/u/0/b/109690413 ... 1504426241
Po wielu męczarniach wyjęta. Poprzedni mechanik "uszczelniał" puszkę budaprenem, nie dociągnął gumy pomiędzy panelem filtra powietrza, wywalił osłony na silniczkach klap. Co za druciarstwo
https://plus.google.com/u/0/b/109690413 ... 1504426241
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Mam taka na strychu. Moge posprawdzac jak chcesz
Ostatnio zmieniony 2015-06-16, 15:39 przez kornikbp, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kornikbp, jednak słabo przyłożyłem podłączając na krótko, działa to strefami, i boczne słabo, środkowy mocno grzeje. Ale jak możesz to sprawdź jakie u Ciebie wyniki.
FEBI BILSTEIN 11090 jednak okazało się słabym rozwiązaniem, zwyczajnie króćce nie mieszczą się w otwór
FEBI BILSTEIN 11090 jednak okazało się słabym rozwiązaniem, zwyczajnie króćce nie mieszczą się w otwór
Ostatnio zmieniony 2015-06-26, 19:26 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
U mnie te dźwigienki były tak porozpinane. Jak one idą?
Ta klapka luzem ma latać?
Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli
Ta klapka luzem ma latać?
Co to jest za silniczek 443 820 511 ? Mój zapewne jest uszkodzony (mechanik poprzedniego właściciela go wymontował). wygląda prawie identycznie jak silniczek od klap nawiewów 4A0820 511. są one zamienne? Wtyczkę podmieć? Nawet identyczne kolory kabli