Nie wiem czy w setce to samo ale w a6 c4 robilem to tydzień temu.
Mam klimatronik.
1. Okręcam półkę pod kierownicą, (5 czy 6 śrubek), zchodzi bardzo lekko, masz dostęp do węży które rozprowadzają powietrze na boki, zciągasz je.
2. Od strony pasażera nie odkręcałem schowka, położyłem się głęboko, otworzyłem go nad sobą i już miałem dostęp. Ta sama akcja z wężami od powitrza.
3. Pod maską demontujesz plastiki, podszybie, silnik wycieraczek żeby mieć dobry dostęp.
4. Demontujesz wszystkie wężyki podciśnienia (zrób sobie zdjęcia albo opisz żeby potem dobrze założyć tak jak były), odkręcasz opaskę na nagrzewnicy, odkręcasz węże od nagrzewnicy, rozłączasz kostki.
5. Nagrzewnicę wyciągasz do siebie, będzie ciężko bo jest przyklejona, ja podważałem lekko żeby nie połamać ale pomogło, odchodziło powoli.
6. Jak Ci się uda wyciągnąć wszystko to uważaj na kostki, niebieską i czerwoną, u mnie kabli starczyło na tyle żeby wyjąć nagrzewnicę (z całą obudową) jakieś pół metra, wtedy odpiąłem te kostki (uważaj żeby nie porwać kabli) no albo jak wolisz to tak jak pisał J.A.G., zdemontuj klimę i radio i zrób to między punktem 3 a 4.
7. Jak rozkręcasz całą obudowę żeby dostać się do nagrzewnicy to szukaj cierpliwie śrubek, kilka (chyba 3) jest bardzo głęboko, reszta widoczne bardziej, generalnie nie szarp się bo jeśli odkręcisz wszystko to pójdzie delikatnie rozpołowienie ( ja zostałem z jedną i już prawie połamałem obudowę przez podważanie
)
8. Wyjmujesz starą nagrzewnicę, wkładasz nową ( o ile będzie miała taki sam wymiar to no problem, ja musiałem mocować ją dodatkowo bo było lekko krótsza a niby pod model brana)
9. Po zamocowaniu składasz całość z powrotem, ja się bawiłem trochę z klapkami, wtedy przyda się ktoś do pomocy żeby to zgrać bo klapki latają luźno, ciężko trafić ww otwory. Tutaj uważaj żeby wkładać je dobrą stroną tak jak były wcześniej (ja pomyliłem jedną i nie mogłem podłączyć niebieskiego cięgna bo mocnowanie wystawało na tą samą stronę co czerwone, także też zwracaj uwagę).
10. Złożysz i z powrotem do auta. Też powoli cierpliwie wkładaj, bez nerwów żeby nie połamać.
podsumowując:
-przygotuj sobie całe popołudnie ( mi poszło w 4 godziny )
-taśmę dwustronną, silikon (uszczelniałem wszystko tak jak było przy wyciąganiu)
-na koniec roboty DOBRZE odpowietrz układ i ciesz się ciepłem