Strona 1 z 1

[A6 C4] wskaźnik temperatury płynu

: 2019-01-21, 13:17
autor: exteku13u
witam, szukałem lecz nie znalazłem, jeżeli temat jest proszę o link i zamknięcie tego :D
mam problem z wskaźnikiem temperatury , gdy temperatury były na plusie ładnie łapało mi 90, teraz przy przymrozkach temperatura dochodzi do 70 stopni i tak zostaje, czasami po zatrzymaniu samochodu np. w korku wskakuje na 90 i podczas jazdy znów spada do 70
również zauważyłem, ze po dosyć krótkiej jazdy (do 10km) po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu zegary wskakują na 90 stopni,ukryte menu klimy pokazuje od 81-87 stopni
w czym leży problem, jak go naprawić, czy po prostu te zegary żyją własnym życiem i tak musi zostać? :mrgreen:
dzięki i pozdrawiam !

: 2019-01-21, 14:26
autor: Surchon
Polecam mój temat, na razie problem jeszcze nie rozwiązany ze względu na chorobę. Ale niedługo wracam dłubać: LINK


EDIT: Podłącz sobie pod komputer i sprawdź jaką temperaturę Ci tam pokazuje.

: 2019-01-21, 21:59
autor: mateusz30
po mojemu termostat.
U mnie tak było że po mieście było 90st
a w trasie spadało do 50

: 2019-01-21, 22:09
autor: exteku13u
ale jeżeli wg Ciebie termostat, dlaczego po zgaszeniu i odpaleniu zegary wskazują już 90?

Re: wskaźnik temperatury płynu

: 2019-02-05, 19:43
autor: przemoprzem
exteku13u pisze:witam, szukałem lecz nie znalazłem, jeżeli temat jest proszę o link i zamknięcie tego :D
mam problem z wskaźnikiem temperatury , gdy temperatury były na plusie ładnie łapało mi 90, teraz przy przymrozkach temperatura dochodzi do 70 stopni i tak zostaje, czasami po zatrzymaniu samochodu np. w korku wskakuje na 90 i podczas jazdy znów spada do 70
również zauważyłem, ze po dosyć krótkiej jazdy (do 10km) po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu zegary wskakują na 90 stopni,ukryte menu klimy pokazuje od 81-87 stopni
w czym leży problem, jak go naprawić, czy po prostu te zegary żyją własnym życiem i tak musi zostać? :mrgreen:
dzięki i pozdrawiam !
Bo czujnik od temperatury klimatyzacji masz gdzieś koło chłodnicy? On jest tylko w 5 cylindrowych silnikach. A czujnik na zegary masz bliżej głowicy zapewne i tam jest po prostu ... cieplej.