[100 C4] problem z immo
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
witam, panowie podpowiedzcie mi czy to immo czy coś innego, autko stało na placu nie ruszane przez około 2 tygodnie, po tym czasie autko nie chce już odpalić, tzn odpali i od razu gaśnie, jest to samo i na benzynie i na gazie dlatego pompę od razu wykluczyłem, kontrolka od immo normalnie gaśnie jak powinna i nic nie miga na zegarach żaden czek itp. na próbę zdjąłem klemy na 10 min i o dziwo samochód odpalił i pracował, ale drugi raz już nie odpala, dzieje się znów to samo jak by coś odcinało zapłon, zdjąłem drugi raz klemy na 10 min i znów za pierwszym razem odpalił, pracował z 10 min wyłączyłem autko i znów już to samo odpala i gaśnie. co to może być?
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Nie ma takiej opcji w sterowniku z żadnego takiego 2,5 tdi c4 ,czy podobnego 1,9 tdi ...to nie są sterowniki z samoadaptacją,jak niektóre z benzynowych ...po odłaczeniu aku na pewno nie kasują sie błedy ,co można sobie samemu sprawdzić ,można je skasować tylko przy pomocy programu diagnostycznego , nic się tez tu nie resetuje po odłaczaniu aku .Powtarzam jeszcze raz NIE MA TAKIEJ OPCJI , w tym typie sterownika wszystko jest zapisane "na sztywno ",nie ma możliwosci żadnego "resetu" czy samoadaptacji czegokolwiek . Jak ktoś w takim tdi ma problem z immo ,a wyglada to zawsze tak samo ...czyli odpala i po ok. sekundzie gasnie ,i tak identycznie za kazdym razem ,to jedynym rozsądnym i najtańszym wyjsciem ,jest dezaktywacja immo w sterowniku .Robię takie rzeczy w sterownikach z 2,5 tdi z c4 ,bo uzywam tych sterowników do przeróbek z nastawnika potencjometrycznego MES na indukcyjny HDK ,gdzie taki sterownik do tej przeróbki musi mieć zdezaktywowane immo , przy okazji jak już nie ma immo ,to zyskuje się możliwość odpalania każdym zwykłym kluczykiem dorobionym do drzwi ,o ile wczesniej pasował tez do stacyjki . Takie ecu można założyć do każdego innego podobnego auta ,bez potrzeby adaptacji immo . Ten typ Immo ,w dzisiejszych czasach to smieszne zabezpieczenie i zwykle jedyną osobą jakiej sprawia problem i "bije "po kieszeni, jest właściciel auta .Jak ktoś zainteresowany ,pisać na PW bo raczej rzadko tu zaglądamGrzesiek_Cichy pisze: klemy zdejmujesz np na 10 minut i robisz reset komputera
Ostatnio zmieniony 2016-12-16, 22:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.