[ ALL] Podłączenie sterownika centralnego zamka z alarmem
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
W słupku przy lewej nodze kierowcy. Jak tam domknie to montuj w tym właśnie miejscu.
Nie rozumiem tego, przecież przytrzymanie kluczyka to nic innego jak właśnie podanie długiego impulsu masy na ten sam przewód co ZAMKNIJ, który jest podłączony do tego przekaźnika (zarazem sterownika domykania).
Nie rozumiem tego, przecież przytrzymanie kluczyka to nic innego jak właśnie podanie długiego impulsu masy na ten sam przewód co ZAMKNIJ, który jest podłączony do tego przekaźnika (zarazem sterownika domykania).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Ze swojej strony dodam, że niektóre ze sterowników CZ dostępnych na rynku wyposażonych w opcję domykania szyb ma wyjście typu otwarty kolektor. Krótko mówiąc pomiędzy to wyjście a + dołączamy cewkę dodatkowego małego przekaźnika i sygnał domknięcia szyb bierzemy sobie z jego zestyków.
Mój sterownik tego typu wyjście właśnie ma.
Mój sterownik tego typu wyjście właśnie ma.
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
a ja mam zupelnie inny problem
dokladnie chodzi o kierunkowskazy, mam jedenkabrlrk na wyjśćie , podłączając oba kierunki pod ten kabel oczywiście podczas jazdy mi wszystkie kierunki swiecily jak awaryjne
kupiłem diody (akurat biale) i do tego rezystorki, podłączyłem je, i diody swiecą przy zamykaniu/ otwieraniu a kierunki juz nie
dokladnie chodzi o kierunkowskazy, mam jedenkabrlrk na wyjśćie , podłączając oba kierunki pod ten kabel oczywiście podczas jazdy mi wszystkie kierunki swiecily jak awaryjne
kupiłem diody (akurat biale) i do tego rezystorki, podłączyłem je, i diody swiecą przy zamykaniu/ otwieraniu a kierunki juz nie
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kurna chopy!!!
dioda ma za zadanie blokowac przeplw pradu w jedna strone...
jest takim zaworem bramka ze puszcza w jedsn trone a nie puszcza w druga..
jsli z jednego kabla chcesz podac sygnal na dwa kierunki wiec na kazdym kabelku do jednej i drugiej storny kierunkow dajesz po jednej diodzie.
i teraz jak dajesz zamknij/otworz to prad plynie do obu obwodow kierunkowskazow na obie strony auta..
jesli jedziesz autem idajesz kierunek w prawo lub w lewo to dioda blokuje zeby tym kabelkiem alarmu nie mostkowac obu stron auta.
dioda ma ksztalt czarnej malej tulejki z drucikami.na diodzie jest szary pasek i o ile pamietam to jest wyjscie pradu...
dioda ma za zadanie blokowac przeplw pradu w jedna strone...
jest takim zaworem bramka ze puszcza w jedsn trone a nie puszcza w druga..
jsli z jednego kabla chcesz podac sygnal na dwa kierunki wiec na kazdym kabelku do jednej i drugiej storny kierunkow dajesz po jednej diodzie.
i teraz jak dajesz zamknij/otworz to prad plynie do obu obwodow kierunkowskazow na obie strony auta..
jesli jedziesz autem idajesz kierunek w prawo lub w lewo to dioda blokuje zeby tym kabelkiem alarmu nie mostkowac obu stron auta.
dioda ma ksztalt czarnej malej tulejki z drucikami.na diodzie jest szary pasek i o ile pamietam to jest wyjscie pradu...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Próbowałem podłączyć centralkę z pilota i pełna lipa ;/ Sterownik ustawiłem na sterowanie impulsem masy. Podpiąłem otwórz/zamknij pod podane w pierwszym poście kabelki zasilanie do akumulatora i efekt zerowy słychać cykanie z tej centralki ale nic się nie dzieje dodam że w tych kablach z wiązki (gruba wiązka idąca do "skrzynki" kompa ABS EDS) płynie non stop masa chodzi o kabelki podane w 1 poście - w nich jest non stop masa więc podanie dodatkowego impulsu masy jest bezsensowne. Zmęczony tym spróbowałem chociaż podłączyć z ciekawości kierunki kierowałem się wskazówkami z 1 postu i efekt był co najwyżej śmieszny ale zarazem tragiczny po naciśnięciu guzika otwórz lub zamknij 3 krotnie włączał się zapłon samochodu Wczoraj o 4 w nocy wylazłem z garażu . Dzisiaj poskładałem wszystko bo już nie miałem na to siły. Zaraz skocze zrobić fotki gdzie się podłączałem.
Quattro illa amat hiberno!
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Thorny, stary!!!
z=sa rzeczy ktorych nie powinien robic czlowiek ajk sie nie zna..
to naprawde brzmi tragicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE DO POMPY CZY KOMPUTRA ABS SIE PODLACZASZ!!!!!!!!!!!!!!!!
WYJMIJ AKU.WE WNECE MIEDZY AKU A BLACHA SIEDZISKA BEDZIE GĄBKA,W NIEJ JEST POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA.....
z=sa rzeczy ktorych nie powinien robic czlowiek ajk sie nie zna..
to naprawde brzmi tragicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE DO POMPY CZY KOMPUTRA ABS SIE PODLACZASZ!!!!!!!!!!!!!!!!
WYJMIJ AKU.WE WNECE MIEDZY AKU A BLACHA SIEDZISKA BEDZIE GĄBKA,W NIEJ JEST POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA.....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Thorny, zanim podważysz czyjeś wypociny, chociaż poprzyj swoje działania jakimś normalnym sensownym tłumaczeniem, co, gdzie, jak się wpiąłeś - kolory przewodów, nr we wtyczkach.
Kika, kilkanaście ludzi, w tym ja, tak podłączając się miałem wszystko jak trzeba. Jak się nie potrafi odróżnić sterowników to może lepiej nie sadzić łap...
Może zanim coś równie tragicznego jak twoja historia napiszesz, zastanowisz się i zrobisz te zdjęcia wcześniej.
Kika, kilkanaście ludzi, w tym ja, tak podłączając się miałem wszystko jak trzeba. Jak się nie potrafi odróżnić sterowników to może lepiej nie sadzić łap...
Może zanim coś równie tragicznego jak twoja historia napiszesz, zastanowisz się i zrobisz te zdjęcia wcześniej.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13