[ ALL] Podłączenie sterownika centralnego zamka z alarmem

Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

W słupku przy lewej nodze kierowcy. Jak tam domknie to montuj w tym właśnie miejscu.
Nie rozumiem tego, przecież przytrzymanie kluczyka to nic innego jak właśnie podanie długiego impulsu masy na ten sam przewód co ZAMKNIJ, który jest podłączony do tego przekaźnika (zarazem sterownika domykania).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

nie miałem czasu na montaż w tygodniu jutro będę wrzucał u siebie to zbadam to domykanie bo będę to podłączał u siebie
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

Mam ten sam problem co krzychu.1. Podanie długiego sygnału masy na przewód zamykania drzwi nie powoduje domknięcia szyb. Szyby domykają się jak przekręcę kluczyk. :roll:
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

a więc w setce za domykanie odpowiada przewód cienki brązowo szary leci w wiązce drzwi do tego szerokiego przekażnika obok nóg kierowcy pierwszy z brzegu 2 pin od prawej jak sprawdzacie na otwartych drzwiach i zamkniętym zamku to pamiętajcie o wciśnięciu krańcówki
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Ze swojej strony dodam, że niektóre ze sterowników CZ dostępnych na rynku wyposażonych w opcję domykania szyb ma wyjście typu otwarty kolektor. Krótko mówiąc pomiędzy to wyjście a + dołączamy cewkę dodatkowego małego przekaźnika i sygnał domknięcia szyb bierzemy sobie z jego zestyków.

Mój sterownik tego typu wyjście właśnie ma.
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

a ja mam zupelnie inny problem :(
dokladnie chodzi o kierunkowskazy, mam jedenkabrlrk na wyjśćie , podłączając oba kierunki pod ten kabel oczywiście podczas jazdy mi wszystkie kierunki swiecily jak awaryjne :(
kupiłem diody (akurat biale) i do tego rezystorki, podłączyłem je, i diody swiecą przy zamykaniu/ otwieraniu a kierunki juz nie :(
Awatar użytkownika
various
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 754
Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: various »

Kup zwykłe diody, nie led. Podpinając rezystor tniesz napięcie do 3V. Nie ma szans, że zapalą Ci się kierunki :)
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

jakto zwykłe diody ? i nie kupować żadnych rezystorów?
to przy kupnie mam powiedzieć że chę diody ale jakie? bo teraz jak kupowałem to poprosiłem "diody. obojętnie jaki kolor +chyba rezystory żeby mi się diody nie popaliły w samochodzie"
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

a gdzie te diody wpinasz bo ja troche nie ogarniam?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kurna chopy!!!
dioda ma za zadanie blokowac przeplw pradu w jedna strone...
jest takim zaworem bramka ze puszcza w jedsn trone a nie puszcza w druga..
jsli z jednego kabla chcesz podac sygnal na dwa kierunki wiec na kazdym kabelku do jednej i drugiej storny kierunkow dajesz po jednej diodzie.
i teraz jak dajesz zamknij/otworz to prad plynie do obu obwodow kierunkowskazow na obie strony auta..
jesli jedziesz autem idajesz kierunek w prawo lub w lewo to dioda blokuje zeby tym kabelkiem alarmu nie mostkowac obu stron auta.

dioda ma ksztalt czarnej malej tulejki z drucikami.na diodzie jest szary pasek i o ile pamietam to jest wyjscie pradu...
Obrazek
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Próbowałem podłączyć centralkę z pilota i pełna lipa ;/ Sterownik ustawiłem na sterowanie impulsem masy. Podpiąłem otwórz/zamknij pod podane w pierwszym poście kabelki zasilanie do akumulatora i efekt zerowy słychać cykanie z tej centralki ale nic się nie dzieje dodam że w tych kablach z wiązki (gruba wiązka idąca do "skrzynki" kompa ABS EDS) płynie non stop masa chodzi o kabelki podane w 1 poście - w nich jest non stop masa więc podanie dodatkowego impulsu masy jest bezsensowne. Zmęczony tym spróbowałem chociaż podłączyć z ciekawości kierunki kierowałem się wskazówkami z 1 postu i efekt był co najwyżej śmieszny ale zarazem tragiczny :D po naciśnięciu guzika otwórz lub zamknij 3 krotnie włączał się zapłon samochodu :D Wczoraj o 4 w nocy wylazłem z garażu . Dzisiaj poskładałem wszystko bo już nie miałem na to siły. Zaraz skocze zrobić fotki gdzie się podłączałem.
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Thorny, stary!!!
z=sa rzeczy ktorych nie powinien robic czlowiek ajk sie nie zna..
to naprawde brzmi tragicznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NIE DO POMPY CZY KOMPUTRA ABS SIE PODLACZASZ!!!!!!!!!!!!!!!!

WYJMIJ AKU.WE WNECE MIEDZY AKU A BLACHA SIEDZISKA BEDZIE GĄBKA,W NIEJ JEST POMPKA CENTRALNEGO ZAMKA.....
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

o ja Cię :shock:
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

Thorny, jeszcze trochę i założysz temat o odpalaniu autka z pilota, z chęcią bym takie coś założył u siebie jedynie czaby pamiętać o zostawianiu auta na luzie hehe
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Thorny, zanim podważysz czyjeś wypociny, chociaż poprzyj swoje działania jakimś normalnym sensownym tłumaczeniem, co, gdzie, jak się wpiąłeś - kolory przewodów, nr we wtyczkach.
Kika, kilkanaście ludzi, w tym ja, tak podłączając się miałem wszystko jak trzeba. Jak się nie potrafi odróżnić sterowników to może lepiej nie sadzić łap...

Może zanim coś równie tragicznego jak twoja historia napiszesz, zastanowisz się i zrobisz te zdjęcia wcześniej.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”