[100 C4] Pompka się nie odzywa
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2014-04-21, 07:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
[100 C4] Pompka się nie odzywa
Witam,jakimś cudem wczoraj nie mogłem zamknąć auta.Alarm się uzbraja ,ale pompka nie zamyka ryglów i nie słychać jej pracy .Parę miesięcy temu poprawiałem przy klapie bagażnika wężyk bo się z sunłął a potem wszystko grało.Gdzie szukać gdzie jest bezpiecznik od pompki i gdzie pompka się znajduję,z ego co wyczytałem pod akumulatorem kanapy tył.
- Rozarh
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-06-12, 08:32
- Imię: Arkadiusz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: opolskie
- Płeć:
Pompka jest pod tylną kanapą po lewej stronie zamknięta w piance jak na rysunku: 862-000
Bezpiecznik pompki to 3 od góry w drugim rzędzie: 15A niebieski. W/g opisu: "Emergency Flasher Switch, Central Locking/Alarm System/Interior Light Delay Control Module". Jeśli to on padł to pompka może być zatarta - 15A to duży prąd.
Bezpiecznik pompki to 3 od góry w drugim rzędzie: 15A niebieski. W/g opisu: "Emergency Flasher Switch, Central Locking/Alarm System/Interior Light Delay Control Module". Jeśli to on padł to pompka może być zatarta - 15A to duży prąd.
- Rozarh
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2019-06-12, 08:32
- Imię: Arkadiusz
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1991
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: opolskie
- Płeć:
Pompka jest zabudowana w piance. Jeśli się kręci to nie za bardzo ją słychać - nie pamiętam, bo moje Audi stoi od prawie dwóch lat.
Podnieś kanapę, wyjmij ją z pianki i sprawdź. Odepnij przewód powietrzny, zamknij drzwi i próbuj je zaryglować - pompka powinna zacząć działać. Jak przyłożysz palec do jej wylotu to powinna dmuchać albo ssać - w zależności czy blokuje zamki czy odblokowuje. Jeśli to robi, to najprawdopodobniej jest nieszczelność w układzie powietrznym blokady zamka.
Aha, kiedyś w starym Audi (100 C3 2.0) usunąłem pompkę powietrzną i zamontowałem siłowniki elektryczne w miejsce pneumatycznych - może tak jest u Ciebie? Wtedy nie znajdziesz pompki...
Podnieś kanapę, wyjmij ją z pianki i sprawdź. Odepnij przewód powietrzny, zamknij drzwi i próbuj je zaryglować - pompka powinna zacząć działać. Jak przyłożysz palec do jej wylotu to powinna dmuchać albo ssać - w zależności czy blokuje zamki czy odblokowuje. Jeśli to robi, to najprawdopodobniej jest nieszczelność w układzie powietrznym blokady zamka.
Aha, kiedyś w starym Audi (100 C3 2.0) usunąłem pompkę powietrzną i zamontowałem siłowniki elektryczne w miejsce pneumatycznych - może tak jest u Ciebie? Wtedy nie znajdziesz pompki...
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Pewnie padły przekaźniki w module który jest w obudowie pompki. - one sterują zamykanie zamka -1 przekaznik a 2 przekaźnik odmykaniem.
Koszt przekaźników jest ok 5 czy 8zł za szt- wymiarowo to takie czarne albo szare 1x2cm lutowane w płytke - najszczesciej pada 1 ale lepiej kupic 2, potem trzeba to przelutować i działa spowortem. Gdzieś jeszcze miałem te przekaźniki
Wylutuj stare i idź do elektronicznego niech ci zamowią podobne - koszt smieszny a to na pewno to.
Wystarczy to przelutować i działa - robiłem to 7 czy 8 lat temu bo też przestało sie załaczać
Koszt przekaźników jest ok 5 czy 8zł za szt- wymiarowo to takie czarne albo szare 1x2cm lutowane w płytke - najszczesciej pada 1 ale lepiej kupic 2, potem trzeba to przelutować i działa spowortem. Gdzieś jeszcze miałem te przekaźniki
Wylutuj stare i idź do elektronicznego niech ci zamowią podobne - koszt smieszny a to na pewno to.
Wystarczy to przelutować i działa - robiłem to 7 czy 8 lat temu bo też przestało sie załaczać
AEL INSIDE