Cześć, próbuje u siebie dokodować do immo dwa kluczyki, pin mam, postępuje według tej instrukcji.
Po włożeniu drugiego kluczyka do stacyjki kontrolka immo zaczyna szybko mrugać i wywala błąd "01179 - Incorrect Key Programming 35-00 - -".
Próbowałem kilkoma innymi sposobami znalezionymi w googlach, jednak sytuacja cały czas się powtarza. Miał ktoś ten problem i sobie z nim poradził?
[A6 C4] Problem z dodaniem kluczyka do immo - 01179
- hamish
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2017-09-08, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
[A6 C4] Problem z dodaniem kluczyka do immo - 01179
Moje C4, które powoli ratuję po chorych umysłowo "mechanikach"
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
odgrzeję kotleta, mam dorobione kluczyki scyzoryki a w nich skopiowane pastylki do immo, początkowo nie było problemu, ale od jakiegoś czasu stacyjka nie zawsze wykryje kopię i auto odpala po kilku próbach, z ori kluczykiem nie ma takiego problemu
zanim kupię transponder ID13 chciałbym się dowiedzieć skąd mogę odczytać klucz immo i czy ogarnę to zwykłym VAGiem?
i jeszcze jedno, instrukcja kodowania przewiduje wykasowanie wszystkich kluczyków i zaprogramowanie na nowo, czy zatem przyjmie mi mój ori kluczyk czy do niego też muszę kupić nowy transponder?
zanim kupię transponder ID13 chciałbym się dowiedzieć skąd mogę odczytać klucz immo i czy ogarnę to zwykłym VAGiem?
i jeszcze jedno, instrukcja kodowania przewiduje wykasowanie wszystkich kluczyków i zaprogramowanie na nowo, czy zatem przyjmie mi mój ori kluczyk czy do niego też muszę kupić nowy transponder?
Ostatnio zmieniony 2020-01-14, 19:50 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
- hamish
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2017-09-08, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Ja pin immo odczytałem u elektryka, który rozebrał całą centralkę, wylutował jakiś układ scalony i z niego odczytał pin. Kodowanie nowych transponderów powinieneś ogarnąć zwykłym vagiem. Pastylki, które były już wcześniej zapamiętane dają się bez problemu kodować ponownie, oczywiście tylko w jednym aucie.