Moje audi miało niegroźną stluczke - siła uderzenia poszła w prawy przedni blotnik oraz prawe koło dostało uderzenia w krawężnik .
I tak podłużnice sa nietkniete chłodnice wody i klimy czy silnik wcale nie są ruszone ani przesuniete. Poduszki nie wybuchły nie pojawił sie nawet zaden błąd airabaga (wczesniej pare razy lubil sie zaswiecać od taśmy przy kierownicy ale był usuwany i był spokój)
Auto zostało przewiezione do lakiernika i nie chce odpalić , aha rozrusznik kreci zdrowo ...... Co to może być?
1 opcja- w a6 c4 2.5 tdi AEL jest jakieś odciecie paliwa czy ew jakaś inna powypadkowa blokada zapłonu ?????
2 opcja moja osłona silnika poszła w strzepa - czy ew jeżeli coś sie stało z weżykiem paliwowym nie odpali nawet jak jeszcze ma paliwo w filtrze paliwa, czy ew w razie rozszcelnienia któregoś z przewodów pupa zbita z odpalania bo ukł sie i tak zapowietrzył ?
3 słyszałem o klemach pirotechnicznych ktore aktywują sie przy uderzeniach i odcinają prąd- w c4 było coś takiego ?
Z góry dziekuje za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
[A6 C4] 2.5tdi Nie odpala po stłuczce
-
- Mechanik
- Posty: 218
- Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Nie mam co prawda AEL'a ale mówisz że prawy błotnik oberwał, tam idą wiązki co prawda od świateł, klaksonu a kawałek dalej jest przejście wiązki silnikowej ze środka do komory, może tam zrobiło się jakieś zwarcie?
1. Blokad powypadkowych chyba nie ma, nawet na schematach elektrycznych nie ma nic takiego więc wątpie.
2. W V6 ale może i w tdi z prawej strony idą przewody paliwowe, może któryś oberwał i nie leci paliwo na pompe.
3. Klema pirotechniczna to nowość, robia to w nowych autach i jest zaraz przy akumulatorze - nawet jest tam ostrzeżenie że jest w niej ładunek pirotechniczny
1. Blokad powypadkowych chyba nie ma, nawet na schematach elektrycznych nie ma nic takiego więc wątpie.
2. W V6 ale może i w tdi z prawej strony idą przewody paliwowe, może któryś oberwał i nie leci paliwo na pompe.
3. Klema pirotechniczna to nowość, robia to w nowych autach i jest zaraz przy akumulatorze - nawet jest tam ostrzeżenie że jest w niej ładunek pirotechniczny
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Zobacz czy chociaż na plaku odpala
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-08-17, 21:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
poluzuj rurki przy wtryskach i zobacz czy podaje paliwo przy kreceniu rozrusznikiem, i można sprawdzic zawór na pompie (idzie tam przewod elektryczny z oczkiem na klucz 8mm)czy jest napięcie przy właczonym zapłonie
z innych rzeczy ECU nie ma zasilania, awaria czujnika połozenia wału
z innych rzeczy ECU nie ma zasilania, awaria czujnika połozenia wału
Ostatnio zmieniony 2016-03-18, 20:26 przez Mac_Gyver, łącznie zmieniany 1 raz.
'86 Audi coupe quattro KV
'89 Audi V8 quattro swap AEL 6gang
'96 Audi S6 Avant 4.2 AEC
'89 Audi V8 quattro swap AEL 6gang
'96 Audi S6 Avant 4.2 AEC