[A6 C4] 2.5tdi Nie odpala po stłuczce

Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

[A6 C4] 2.5tdi Nie odpala po stłuczce

Post autor: Dodek »

Moje audi miało niegroźną stluczke - siła uderzenia poszła w prawy przedni blotnik oraz prawe koło dostało uderzenia w krawężnik .
I tak podłużnice sa nietkniete chłodnice wody i klimy czy silnik wcale nie są ruszone ani przesuniete. Poduszki nie wybuchły nie pojawił sie nawet zaden błąd airabaga (wczesniej pare razy lubil sie zaswiecać od taśmy przy kierownicy ale był usuwany i był spokój)
Auto zostało przewiezione do lakiernika i nie chce odpalić , aha rozrusznik kreci zdrowo ...... Co to może być?
1 opcja- w a6 c4 2.5 tdi AEL jest jakieś odciecie paliwa czy ew jakaś inna powypadkowa blokada zapłonu ?????
2 opcja moja osłona silnika poszła w strzepa - czy ew jeżeli coś sie stało z weżykiem paliwowym nie odpali nawet jak jeszcze ma paliwo w filtrze paliwa, czy ew w razie rozszcelnienia któregoś z przewodów pupa zbita z odpalania bo ukł sie i tak zapowietrzył ?
3 słyszałem o klemach pirotechnicznych ktore aktywują sie przy uderzeniach i odcinają prąd- w c4 było coś takiego ?
Z góry dziekuje za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Ostatnio zmieniony 2016-03-17, 17:26 przez Dodek, łącznie zmieniany 2 razy.
AEL INSIDE
highzim
Mechanik
Mechanik
Posty: 218
Rejestracja: 2015-06-14, 23:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: highzim »

Nie mam co prawda AEL'a ale mówisz że prawy błotnik oberwał, tam idą wiązki co prawda od świateł, klaksonu a kawałek dalej jest przejście wiązki silnikowej ze środka do komory, może tam zrobiło się jakieś zwarcie?

1. Blokad powypadkowych chyba nie ma, nawet na schematach elektrycznych nie ma nic takiego więc wątpie.
2. W V6 ale może i w tdi z prawej strony idą przewody paliwowe, może któryś oberwał i nie leci paliwo na pompe.
3. Klema pirotechniczna to nowość, robia to w nowych autach i jest zaraz przy akumulatorze - nawet jest tam ostrzeżenie że jest w niej ładunek pirotechniczny :D
A6 C4 Avant 2.8 30V Quattro - jest
S4 C4 Avant 2.2 20V Turbo Quattro - było
S6 C4 Avant 2.2 20V Turbo ++ - jest
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

a wężyki powrotne całe? może powietrze ci zasysa
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Dzieki panowie za pomoc . Dziwna sprawa
mas0n, jezeli ktorys z weżykow sie rozszczelnil - nie odpaliłby juz ? Nawet jeśli w filtrze bylo paliwo ? :-?
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Zobacz czy chociaż na plaku odpala

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Dodek, łatwiej powietrze pompować niż zassać paliwo. Kontrola wężyków to chwila
Mac_Gyver
Adept
Adept
Posty: 2
Rejestracja: 2015-08-17, 21:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lubelskie

Post autor: Mac_Gyver »

poluzuj rurki przy wtryskach i zobacz czy podaje paliwo przy kreceniu rozrusznikiem, i można sprawdzic zawór na pompie (idzie tam przewod elektryczny z oczkiem na klucz 8mm)czy jest napięcie przy właczonym zapłonie


z innych rzeczy ECU nie ma zasilania, awaria czujnika połozenia wału
Ostatnio zmieniony 2016-03-18, 20:26 przez Mac_Gyver, łącznie zmieniany 1 raz.
'86 Audi coupe quattro KV
'89 Audi V8 quattro swap AEL 6gang
'96 Audi S6 Avant 4.2 AEC
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”