Strona 4 z 5

: 2013-12-04, 21:27
autor: bobeck
A czy to jest potwierdzone info? Jesteś tego pewien? Bo teraz muszę szukać samego wkładu bez silniczków, a to może być mały problem. Czy ktoś próbował podłączyć silniczki do mechanizmu po korbkach?

Edit:
Załatwione, skombinowałem komplet flaków do podnoszenia szyb.

: 2014-01-21, 00:43
autor: gumis017
Witam szanownych użytkowników. Chciałbym zapytać o jedną rzecz. Co jest mi potrzebne do montażu elektr. szyb 4x gdyż posiadam korby. Oprócz wiązki kabli oraz całych mechanizmów szyb co jeszcze jest potrzebne? Mam na myśli numery przekaźników lub bezpieczników. Wykluczam boczki przełączniki itd gdyż rozumiem po części temat. w którym miejscu przekaźniki itp powinny być umieszczone? Dodam iż nie które przekaźniki mam pod kierą a inne pod podszybiem pod maską, Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.

: 2014-01-21, 08:34
autor: Butterbean
bylo o tym wiele.
wiazka wiazka szyb jest wpleciona w wiazke centralnego zamka.idzie az do pompki ktora znajduej sie pod kanapa tylna.
przekaznik jest jeden..w slupku przy nodze kierowcy.zdejmujesz ten boczek slupka pod deska i pod nim powinien byc zamontowany przekaznik.najczesciej duzy tzn wysoki i dwumiejscowy.
jesli nie masz wogole elektryki..moja rada-zlozyc sobie wiazke w calosc od nowa.najlepiej zdobyc wiazke kompletna szyb+zamek z auta i wyselekcjonowac same szyby.

: 2014-11-16, 21:48
autor: pawlo12
Witam.Ja mam elektryke tylko z przodu ale chciałbym mieć z tyłu.Mam całe kompletne drzwi z samochodu który miał 4xelektryczne szyby.Wiązki kabli są poucinane kawałek za drzwiami.
Czy tył można podpiąć pod przód?jak to podłączyć?

: 2014-11-18, 10:41
autor: drmort
pawlo12,

sprawa nie jest taka oczywista najlepiej upolować całą wiązkę do 4szyb,
np masz osobne bezpieczniki do zasilania obwodów przód i tył,
co do reszty to nie jestem pewien, ale idą jakieś dodatkowe przewody z tylnych drzwi do pompki centralnego oraz przekaźnika

EDIT: temat jest o 100 C4 a Ty pytasz o A6 C4, więc mój powyższy tekst dotyczy tego drugiego

: 2014-11-19, 09:02
autor: pawlo12
drmort pisze:pawlo12,

sprawa nie jest taka oczywista najlepiej upolować całą wiązkę do 4szyb,
np masz osobne bezpieczniki do zasilania obwodów przód i tył,
co do reszty to nie jestem pewien, ale idą jakieś dodatkowe przewody z tylnych drzwi do pompki centralnego oraz przekaźnika

EDIT: temat jest o 100 C4 a Ty pytasz o A6 C4, więc mój powyższy tekst dotyczy tego drugiego
To w moim przypadku będzie łatwiej z podłączeniem tego tyłu?

: 2014-11-19, 09:08
autor: drmort
pawlo12,

będzie trudniej,
100 C4 nie miało modułów przy silniczkach, więc mniej kabli i prostsza wiązka

: 2014-11-19, 13:58
autor: GTR34
drmort, Miało, ja mam A6 z 95r i mam zwykłe silniczki, ojciec ma avanta z 97 i już ma silniczki z modułami.

: 2014-11-19, 14:00
autor: drmort
GTR34,

Twój post udowadnia że wczesne A6 nie miały modułów
a nie że 100 miały

: 2014-11-19, 14:03
autor: GTR34
drmort, Myślałem o czym innym a napisałem o czym innym. Miałem na myśli to, że być może A6 pawlo12, ma zwykłe silniki szyb.

: 2014-11-19, 18:04
autor: pawlo12
no moje autko jest z początku roku 96' i dawca też

: 2014-11-21, 11:59
autor: pawlo12
Rozebrałem dziś tylne drzwi dawcy z elektryką i jest tam 7 kabli.Jak je podpiąć pod przód?

: 2014-11-21, 14:10
autor: drmort
łap schemat 4d, pomimo że jest napisane Audi 100, to jest wersja okablowania do silniczków z modułami

Obrazek

: 2014-11-21, 16:11
autor: msk
co to są te moduły/do czego :?:

: 2014-11-21, 16:33
autor: lento
tzn., że masz silniczki od opuiszczania i podnoszenia z jak to nazwe (pamiecia). Naciskasz przycisk szyby to szyba sama sie otwiera lub sama zamyka.