[FWD] McPhersony przód, wybite gniazdo sworznia
- Suchy1987
- C4 Autorytet
- Posty: 425
- Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
- Imię: Piotr
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Stargard Szczecinski
- Płeć:
J.A.G, tu akurat masz rację ale jak wyprasuję z głową cała piastę z łożyskiem ze zwrotnicy to jest szansa na uratowanie łożyska tylko musi naciskać na bieżnie zewnętrzną
Dawid2542, jak byś już zakładał nowe łożysko to nie polecam OPTIMALA ja założyłem 3 miesiące temu i jedno już jest do wymiany i kolega w fieście też załozył optimala i jedno mu podło po miesiącu
Dawid2542, jak byś już zakładał nowe łożysko to nie polecam OPTIMALA ja założyłem 3 miesiące temu i jedno już jest do wymiany i kolega w fieście też załozył optimala i jedno mu podło po miesiącu
Ostatnio zmieniony 2011-12-26, 16:05 przez Suchy1987, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Powiedz mi kolego jak wyprasujesz piastę nie naciskając na kulki
Jak oprzesz jakąkolwiek tuleję pod bieżnię wewnętrzną (nie zewnętrzną) łożyska przy "wyciąganiu" piasty z łożyska?
Optimal to straszny szit. Ja w tej kwestii uważam tylko FAG'owskie łożyska. C4 to nie B4 (czy końcówka B3) że można szybko i łatwo rozpiąć zwrotnicę od kolumny i się bawić w comiesięczną wymianę.
Jak oprzesz jakąkolwiek tuleję pod bieżnię wewnętrzną (nie zewnętrzną) łożyska przy "wyciąganiu" piasty z łożyska?
Optimal to straszny szit. Ja w tej kwestii uważam tylko FAG'owskie łożyska. C4 to nie B4 (czy końcówka B3) że można szybko i łatwo rozpiąć zwrotnicę od kolumny i się bawić w comiesięczną wymianę.
Ostatnio zmieniony 2011-12-26, 16:23 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13