Mam pytanie: czy bez kanału dam radę wytargać całe sanki z pod auta ? Chciał bym wymienić tuleje sanek, te tylne tuleje i uszczelkę miski.
Trzeba będzie coś podpierać ? Silnik trzyma się na swoich poduszkach więc chyba nie, ale z tego co widzę po schemacie to skrzynie trzeba będzie podeprzeć mam rację ?
Pzdr
[ALL] Targanie sanek/ławy + wymiana uszczelki miski
- various
- Audi Mastah
- Posty: 754
- Rejestracja: 2012-01-07, 00:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnowskie Góry
[ALL] Targanie sanek/ławy + wymiana uszczelki miski
Ostatnio zmieniony 2014-06-10, 15:51 przez various, łącznie zmieniany 1 raz.
- LukQQu
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Powinieneś się zmieścić na kanale to wyciągnąć ale może być ciężko. Spryskaj sobie dzień czy dwa wcześniej śruby czymś, żeby łatwiej było je odkręcić. U mnie jak robili to nic nie podpierali poza opuszczeniem sanek na skrzynkę z narzędziami
foto z prac.
http://images63.fotosik.pl/489/091fb8e05f8cfdc5.jpg
http://images64.fotosik.pl/491/bc7f955872b0ae10.jpg
foto z prac.
http://images63.fotosik.pl/489/091fb8e05f8cfdc5.jpg
http://images64.fotosik.pl/491/bc7f955872b0ae10.jpg
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
tylu skrzyni nie trzeba podpierac.silnik ma z przodu zaparcie i nie pozwoli na jakikolwiek ruch skrzyni z tylu.
odkrecasz poduszki od sanek i tyle.
najlepiej i najszybciej zwalic je razem z wachaczami .calosc.
kolejna uwaga ktorej sie nauczylem.
jesli bedziesz wymienial tylne poduszki san te w nadwoziu.dobrze je potem dokrec-chodzi o sanki..
okazuje sie ze te poduchy sa jakos tam zaklepane na koncu specjalnie i trzeba dokrecac to do oporu nawet z duza sila..podobno jest to zabezpieczenie przed odkreceniem sie....
odkrecasz poduszki od sanek i tyle.
najlepiej i najszybciej zwalic je razem z wachaczami .calosc.
kolejna uwaga ktorej sie nauczylem.
jesli bedziesz wymienial tylne poduszki san te w nadwoziu.dobrze je potem dokrec-chodzi o sanki..
okazuje sie ze te poduchy sa jakos tam zaklepane na koncu specjalnie i trzeba dokrecac to do oporu nawet z duza sila..podobno jest to zabezpieczenie przed odkreceniem sie....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Nie , nie trzeba kanału hahaha tak to wyglądało w moim wykonaniu , podniosłem auto że aż koła zwisały oraz wykopałem norę pod autem i też wymieniałem tuleje ale przednie i do tego uszczelke miski olejowej . Zdecydowanie kanał by był wygodniejszy żeby wytargać te cale sanki wraz z wachaczami i zmniejszyło by się ryzyko dostania się piachu do korbowodów po odkręceniu miski .Udało mi się samemu to ogarnąć ale nie powiem , parę ku..w poleciało Teraz jestem zadowolony bo pod autem sucho jak pieprz i nic nie stuka