Strona 1 z 1

[Q] Demontaż NIVO

: 2020-03-11, 15:53
autor: alyz82
Witam
Czytałem już kilka tematów na temat wymiany Nivo na zwykłe amortyzatory. Zakupiłem wszystko w sumie co było potrzebne, mechanicy dokonali wymiany amortyzatorów łącznie z mocowaniami, itp.
Niestety problem pojawił się w momencie wymiany pompy do wspomagania na zwykłą zamiast dwuzakresowej. Przewód zasilający został odłączony od pompy wspomagania, mimo to po uruchomieniu silnika ciągle leci z niego płyn. Czy gdzieś trzeba coś jeszcze odłączyć, zaślepić? Może jakoś zaciąga z powrotu?Nie mam pojęcia. Może tylko leci to co w przewodach ale myślę że powinno raczej reszta z przewodów wylecieć z tyłu gdzie były podłączone pod miechy.
Jestem uziemiony, a mechanicy bezradni.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

[ Dodano: |12 Mar 2020|, o 13:00 ]
Mechanicy znaleźli powrót przed trójnikiem i zaślepili. Czy zasilanie powinno być też zaślepione?
Niby płyn teraz nie ucieka ale pompa wyje, poprzednia tego nie robiła, obecna jest świeżo po regeneracji. czy układ jeszcze zapowietrzony? testuje 3 dni i to samo.
Pozdrawiam

: 2020-04-04, 22:59
autor: alyz82
Nikt nie demontował Nivo?
Pompa dalej wyje, wymieniłem zbiorniczek na standardowy. Może zaciąga powietrze do układu przez to odpięte zasilanie jakoś?
Pozdrawiam

: 2020-04-05, 17:40
autor: Kazikboy
zaślep wszystko ale zapewne pompa nie była odpowietrzona tyłko odpalona na zywca przez co dostała i będzie wyła jak i zapewne wspomaganie jest słabsze