[100 c4]wahacze przednie

Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Ja u siebie mam te meyle, narazie przelatane niecałe 10tys i żyją, luzów nie ma ale sworzeń nie jest juz taki sztywny jak na początku. Tyle co ori na pewno nie przetrwa :lol:
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

pablo90, jak masz mozliwość wymiany samemu to najtańsze i wymieniaj co pół roku, jak nie to LMO, które są lepsze i dużo droższe, ale bierzesz pod uwagę ryzyko, że mogą mimo wszystko szybko walnąć na dużej dziurze. Nie ma dobrego rozwiązania w tym temacie.
Niedługo przetestuję rozwiązanie podrzucone przez misiek_lbn, regeneracja wachacza 80PLN jak przelatają 25 tys to będę szczęśliwy i uznam to rozwiązanie za najlepsze.
Ostatnio zmieniony 2013-09-17, 16:13 przez dechpo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

a co się dzieje że chcesz mienić wahacze? masz skrzywione czy sworzeń się poluzował? z tego co wiem to u nas na śląsku regeneruja wahacze i ponoć się to chwali, koszt za samą regenerację ok 100-120 złotych, ale gwarantuję Ci że sworznia gołą ręką nie ruszysz :mrgreen:
Ja dałem zregenerować przez kumpla z forum bo mam kawał drogi do bielska no i w niedzielę jadziem na spota dziada odebrać, zobaczymy długo wytrzyma ;-)
Awatar użytkownika
Michaelo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Michaelo »

45kkm temu wymieniałem wahacze:
prawy RTS - 180zł
lewy TRW - 240zł

Po przejechaniu tego dystansu lewa strona (TRW) padł. Prawa strona nie wymaga interwencji.
Na dniach wymieniałem lewy wahacz. Tym razem zamontowałem MOOG'a - 250zł.
Kupiłbym RTS ale akurat był problem z szybką dostawą tego produktu.
Reasumując stosunek ceny do jakości szczerze polecam firmę RTS!
I V-ce Mister zlotu '12
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Michaelo, tez wlasnie widzialem na allegro MOOGa.. cos wiecej o tej firmie ktoś slyszał?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

pablo90, (to szwajcar) firmy MOOG mam drążki tylne do stawiania pochyłości koła, padły po 50 tys. km. Koszt 1 szt. - 150zł. Zakupię je ponownie :ok:
Ostatnio zmieniony 2013-09-17, 20:41 przez gjom, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Mam końcówki dr kierowniczych Moog od 3 lat i nic a nic się nie dzieje, gumki bardzo dobrej jakości na sworzniach, zero pęknięć czy parciejących miejsc. Z wahaczami się nie spotkałem ale jak są i w takiej cenie to brałbym zamiast TRW.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

warto brać TRW za 250 zł? bo mam taka możliwosc
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

też mam do wymiany prawy wachacz ale chyba wezme LMO :) z lewej wymieniałem 2 lata temu na delphi i nie mam z nim problemu :)
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

pablo90, weź jak masz możliwość Moog'a, chłopaki piszą że jest w podobnej cenie a wydaję mi się że będzie lepszy, jak nie to LMO a na końcu z powiedzmy lepszych - TRW. Ew wymiana co rok, dwa jakieś "renomowane" Dachsteiny, GPD czy Harty za 80zł/szt.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

LMO strasznie drogie.. do mooga niestety nie mam dostepu.. zostaje TRW za 250 zl, albo febi za ok 210.. zastanawiam się czy nie taniej byloby rzeczywiscie zalozyc jakas chinszczyzne i wymieniac co rok
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
kuba2955
Adept
Adept
Posty: 42
Rejestracja: 2012-12-24, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: kuba2955 »

nie wiem czy już tu narzekałem, ale jak nie to ponarzekam :mrgreen:
jak widać w podpisie- albo trafiłem na podróby albo meyle hd do c4 to badziewie. Chyba po kilkunastu tysiącach kilometrów znów pojawiły się stuki. Jadę na stacje kontroli pojazdów, na szarpaki- a tam jak wół widać- sworzeń rusza się w gnieździe wahacza. Więc wykręciłem, zaniosłem do sklepu, wystawili mi papierek, że wahacze montowane były w warsztacie, wszystko jak trzeba. Ruszając ręką za sworzeń góra-dół słychać było leciutkie "puk-puk"... odpowiedź na reklamację? "Wahacze zostały sprawdzone pod obciążeniem- nie stwierdzono luzów i stuków"
Więc mam w dupie płacić po 200zł za wahacz z 4 letnią gwarancją jak tumany od gwarancji nie widzą co mają w rękach. W przypływie złości wahacz potraktowałem młotkiem :mrgreen:- sworzeń znów chodził ciężko jak nowy i wsadziłem z powrotem w celu totalnego zajeżdżenia. O dziwo przez parę tyś było w miarę cicho :D
Następne nie wiem co będzie- ale na pewno nie meyle
s4 aan mtm +2xacr01+hana
NIE kupuj wahaczy meyle hd- badziewie z 4 letnią gwarancją, której nikt nie uznaje!
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

Po niezbyt przyjemnej przygodzie z wahaczami TRW i zastąpieniu ich innymi firmy Fortune Line stwierdzam, że zakończyły swoją żywotność po ok 40 000 km. Oczywiście zdecydowałem się na takie same, z tym, że stjuningowane zostały kalamitkami i nakarmione jakimś specjalnym smarem (nie wypowiem się co to za smar bo nie wiem). Niedługo do wymiany tylne drążki w quattro i zastosuję tą samą metodę.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Fajny patent z tymi kalamitkami :mrgreen: Jestem ciekaw jak się to sprawdzi :-D
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
gjom
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Krasnystaw
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: gjom »

wolfik0, też jestem ciekaw, czas i km pokażą. Zmieniałem też końcówki kierownicze ale nie pomyślałem, żeby i tam to wmontować. Myślę, że też zdałoby egzamin.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze”