[100 c4]wahacze przednie
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
Panowie mam te gumy co końcówka stabilizatora w nie wchodzi do wymiany o ktorych juz tu byla mowa, i niby diagnosta nic nie mowil o calych wahaczach, ale tak sie zastanawiam ze moze by od razu cale wahacze wymienic?
Wytlumaczcie mi jak człowiekowi, który nigdy nic sam przy zawieszeniu nie robił, jak rozpoznać luzy wahaczy u nas?
Jestem w stanie samodzielnie te gumy wymienić? Posiadam jakieś tam zdolności manualne, ale właśnie sam przy zawieszeniu nigdy nie robiłem.
Wytlumaczcie mi jak człowiekowi, który nigdy nic sam przy zawieszeniu nie robił, jak rozpoznać luzy wahaczy u nas?
Jestem w stanie samodzielnie te gumy wymienić? Posiadam jakieś tam zdolności manualne, ale właśnie sam przy zawieszeniu nigdy nie robiłem.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Dasz radę, może okazać się potrzebna pomoc drugiej osoby żeby naciągnąć odpowiednio stabilizator, bo zapewne będziesz ponosił jedną str na raz. Jak wyjmiesz wahacz, to od razu zobaczysz czy jest luz na nim. Tak bez demontażu tez da się wybadać.
W/g moich obserwacji sworzeń wahacza jeśli ma całą nieuszkodzoną gumę osłaniającą, to jest ciasny i nic mu nie dolega, tuleja wahacza ta od wewnątrz jeśli jest wybita, od razu widać gołym okiem że popękana.
W/g moich obserwacji sworzeń wahacza jeśli ma całą nieuszkodzoną gumę osłaniającą, to jest ciasny i nic mu nie dolega, tuleja wahacza ta od wewnątrz jeśli jest wybita, od razu widać gołym okiem że popękana.
Wiesz, to co diagnosta czasami wyłapie jest błędne a to co czasami nie wyłapie i twierdzi że jest ok, faktycznie jest do wymiany, zależy od człowieka. Weź pod uwagę że może ma rację, po co ci wymiana całego wahacza, gumy stab LMO kosztują ok 20zł/szt więc x4 to 80zł, wahacz LMO to już ponad 300zł ale za szt... TRW jeszcze za ok 250zł znajdziesz, inne niż TRW, LMO w/g mnie to "surowiec wtórny" po 50tyś.Grzesiek pisze:niby diagnosta nic nie mowil o calych wahaczach, ale tak sie zastanawiam ze moze by od razu cale wahacze wymienic?
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- tomi308
- Mechanik
- Posty: 120
- Rejestracja: 2012-11-26, 22:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsko-Biała
Panowie czy któryś z Was coś takiego testował http://moto.allegro.pl/wahacz-wahacze-a ... 70547.html
Warto czy lepiej odpuścić sobie temat?
Warto czy lepiej odpuścić sobie temat?
Ostatnio zmieniony 2013-02-21, 09:18 przez tomi308, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Jeśli chodzi o poduszki amortyzatorów to dla lemfordera robi je corteco - pewnie tutaj tulejki też są corteco. Poduszki dwa razy tańsze corteco niż lemforder. Wahaczy niestety nie robią. Znajomy do peugeota 206 kupił jakiś tani zestaw wahaczy - plastelina dosłownie, auto pływało niesamowicie, po tygodniu zregenerował stare.
Te hans prajs, oriinal imperial itp to są buble na handel, żeby handlarz mógł napisać, że nowe zawieszenie itp.
Te hans prajs, oriinal imperial itp to są buble na handel, żeby handlarz mógł napisać, że nowe zawieszenie itp.
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 10:15 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- C4 Autorytet
- Posty: 331
- Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bochnia
Sorry ale mam lmo i mimo ze zrobilem na nich 40tys to od 5 tys maja luzy. Wczesniej mialem febi czy trw i jak byly nowe wrzucilem im kalamitki i smarowalem od czasu do czasami i wytrzymaly tyle samo. Teraz do lmo zaloze kalamitki i moze bedzie lepiej...
A np w rodziców a4 na zawiasie lmo od tego samego sprzedawcy jeżdzi juz 80-90tys 5lat i jest git... Tylko ze tam jest 1,6 i lekkie sandały...
Lmo sa najlepsze wg mnie ale w moim przypadku załozenie ich nie oznacza konca problemow z zawiasem...
Bo co im przyznac moge to to ze oslonki sworzni nie pekaja jak u konkurencji ale co z tego jak sworzen chwyta luz... :E
A po zakupie auta kupilem cos jak dachstein to poduszki momentalnie sie zerwały a sworznie miały pół milimetra mniejsza średnice przez co wybiły otwory w zwrotnicy i musiałem je zmieniać...
Jag, tak czy siak potwierdzam ze lepszego od lmo nie miałem
A testowal ktos meyle?
A np w rodziców a4 na zawiasie lmo od tego samego sprzedawcy jeżdzi juz 80-90tys 5lat i jest git... Tylko ze tam jest 1,6 i lekkie sandały...
Lmo sa najlepsze wg mnie ale w moim przypadku załozenie ich nie oznacza konca problemow z zawiasem...
Bo co im przyznac moge to to ze oslonki sworzni nie pekaja jak u konkurencji ale co z tego jak sworzen chwyta luz... :E
A po zakupie auta kupilem cos jak dachstein to poduszki momentalnie sie zerwały a sworznie miały pół milimetra mniejsza średnice przez co wybiły otwory w zwrotnicy i musiałem je zmieniać...
Jag, tak czy siak potwierdzam ze lepszego od lmo nie miałem
A testowal ktos meyle?
Ostatnio zmieniony 2013-02-23, 11:55 przez Hincó, łącznie zmieniany 1 raz.
160+PS