[100 c4]wahacze przednie

Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

No i pochwale się co do firmy Mayle.

3 lata gwarancji bez limitu km... wydaję się być prawdą :)
Poszedłem do sklepu i je zareklamowałem, potrzebna jest tylko opinia warsztatu że wahacze maja luzy. Miałem ją od znajomego z ASO VW. I dostałem od ręki nowe wahacze :)
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Jeden z kolegów znalazł coś takiego... Ktoś miał coś takiego u siebie?

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/audi-10 ... ahacz.html
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 18:01 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Casian, a pare tygodni tego szukałem bo u mnie lecą tuleje stabilizatora dosyć często... Szukałem na allegro i sklepach moto i nie widziałem... Napewno jeździłoby u mnie, same tule wiele nie kosztują ale nieraz jest tak że trzeba potem robić zbieżnośc...
160+PS
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

A te tuleje są warte czegoś ? Czy to taki gadżet ? Użytkuje ktoś to ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

witam ja kupowałem wahacze MOGA i jak na razie nie narzekam 10 tyś i wszystko sztywne i cena 220 zł szt :ok:
Awatar użytkownika
DJ_Mouse
Mechanik
Mechanik
Posty: 149
Rejestracja: 2011-03-22, 22:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: DJ_Mouse »

Suchy1987 pisze:witam ja kupowałem wahacze MOGA i jak na razie nie narzekam 10 tyś i wszystko sztywne i cena 220 zł szt :ok:
Gdzie kupiłeś mooga? Nie znalazłem ich nigdzie jak kupowałem sobie. Zaraz po kupnie Audi kupiłem dachsteiny -wytrzymały jakieś 10tys. km, ale po tym przebiegu miały już potężny luz. Założyłem Meyle, zobaczymy jak to będzie, napewno mają lepsze te gumy to stabilizatora bo z poprzednich wahaczy po 10k km się rozpadły, tutaj się trzymają a sworznie też są sztywne. Przejechałem już na nich jakieś 20k km. Za to polecam końcówki drążków NK, jest to raczej średnia półka, aczkolwiek założyłem nowe zaraz po kupnie i po przebiegu niecałych 30k km jak je odkręcałem są sztywne jak nowe, więc jeszcze troche pojeżdżą ;-)
SEAT Toledo 1.9 TDI ARL 150KM
Golf mk1 81' 1.6 TDic SB 80KM
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

DJ_Mouse, W Inter Cars dostaniesz napewno ale za większe pieniądze
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Casian pisze:A te tuleje są warte czegoś ? Czy to taki gadżet ? Użytkuje ktoś to ?
Miałem poliuretany co prawda nie w Audi, ale mogę się powiedzieć (tym bardziej, że dodatkowo je sprzedaje i przewinęło mi się kilka kompletów do różnych aut) Przy wielowahaczu, kilkanaście gumek z poli sporo utwardza zawieszenie, dodatkowo dochodzi większa trwałość od zwykłych gum (niektórzy twierdzą, że nie do zajechania, co wg. mnie jest przesadą ;-) )
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

RacingFactory pisze:
Casian pisze:A te tuleje są warte czegoś ? Czy to taki gadżet ? Użytkuje ktoś to ?
Miałem poliuretany co prawda nie w Audi, ale mogę się powiedzieć (tym bardziej, że dodatkowo je sprzedaje i przewinęło mi się kilka kompletów do różnych aut) Przy wielowahaczu, kilkanaście gumek z poli sporo utwardza zawieszenie, dodatkowo dochodzi większa trwałość od zwykłych gum (niektórzy twierdzą, że nie do zajechania, co wg. mnie jest przesadą ;-) )
A jak się to ma do Naszych C4 ? Mocno to utwardza? Jak z żywotnością ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ja uważam że każda guma powinna mieć swoją elastyczność, nie tylko zawieszaenia :-> . Jak nie siada guma to siada następne w kolejności, sworznie, drążki i nadwozie mocniej pracuje.
Do sportów jak najbardziej, do cywilnych aut to bezsens a nawet szkodzenie dorożce i woźnicy (komfort).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Mongolski
Mechanik
Mechanik
Posty: 171
Rejestracja: 2011-05-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: Mongolski »

wydaje mi sie ze JAG dobrze prawi, dla cywila nie trza takich maxów w sztywnosci :ok:
Obrazek
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Ale przecież są rózne twardzości poliuretanów i u nas w pracy zastąpiono właśnie gumy poliuretanami w matrycach wybijających znaki/otwory w barierach czy rurach stalowych. Gumy nie przeżywały więcej niż jedno stępienie matrycy. A poliuretany chodzą i chodzą.
Sam zastąpiłbym gumowo-metalowe poduszki stabilizatora które mi lecą mocno na poliuretany, ale dopiero ostatnio znalazłem producenta... Ale te w wahaczu nie, bo zazwyczaj przeżywają wahacz.. zazwyczaj u mnie.. ;)
160+PS
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Hincó pisze:poduszki stabilizatora które mi lecą mocno
Gdzie ty jeździsz? :-P
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Najgorszą jest moja ulica ;) Jak zrobili 3 lata temu kanalizację to nie ruszali, wszystko się pozapadało i wogóle. Pozatym dziur nie czuć to jeżdże jak jeżdże. Normalnie zmora, i to lemfordery zakładam. No a na lato mam 16. 17 wszyscy w okolicy odpuścili bo co roku trzeba prostować...
Diagnosta stwierdził że może mam coś nieoryginalnego w zawiasie-konkretnie zwrotnica/sprężyna że mam ciągłe problemy. Wahacze też lecą mi dosyć szybko, nawet LMO :( Tylko że w przypadku sworzni to pękają mi gumki i jak nie zdąże wymienić od razu to po zawodach. Teraz zamontowałem kalamitki i co pare tygodni smaruje ;)
Czy to może być przyczyną? Mam maksymalnie wysoką wersje-komfort czy jakoś tak, aż za miękko!
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 23:49 przez Hincó, łącznie zmieniany 1 raz.
160+PS
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

J.A.G pisze:Ja uważam że każda guma powinna mieć swoją elastyczność, nie tylko zawieszaenia :-> . Jak nie siada guma to siada następne w kolejności, sworznie, drążki i nadwozie mocniej pracuje.
Do sportów jak najbardziej, do cywilnych aut to bezsens a nawet szkodzenie dorożce i woźnicy (komfort).
Nie do końca powiedzmy, że ten poliuretan o twardości tych 75ShA (zazwyczaj czerwony) jest niewiele twardszy niż OEM guma. Dla mnie największym minusem poliuretanu jest to, że lubi sobie poskrzypieć jak dobrze się nie posmaruje ;-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze”