Strona 2 z 3

: 2012-05-06, 07:20
autor: Butterbean
to dlatego gdzies tam napisales ze juz zadko sie wozisz c4 po suwalkach.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zdrajca!!! :lol: :lol: :lol:

: 2012-05-06, 09:03
autor: J.A.G
Ens jak pytałem u siebie w sklepie to za LMO 320zł/szt było. Nie wiem kto o zdrowym rozsądku zaopatruje się w mega drogie części w ASO VW kiedy są normalnie dostępne w sklepie za 40% tej ceny.
Bo cena godna zauważenia. U mnie w ASO VW - Audi krzyknęli mi 1200 zł za szt !!
1200zł za szt? chyba za dwa to zrozumiem bo 600zł to rzeczywiście serwis może pierdyknąć ale i ta cena też wydaje mi się poroniona.

: 2012-05-06, 09:15
autor: Casian
J.A.G pisze:Ens jak pytałem u siebie w sklepie to za LMO 320zł/szt było. Nie wiem kto o zdrowym rozsądku zaopatruje się w mega drogie części w ASO VW kiedy są normalnie dostępne w sklepie za 40% tej ceny.
Bo cena godna zauważenia. U mnie w ASO VW - Audi krzyknęli mi 1200 zł za szt !!
1200zł za szt? chyba za dwa to zrozumiem bo 600zł to rzeczywiście serwis może pierdyknąć ale i ta cena też wydaje mi się poroniona.
1200 zł mnie krzykneli jak kiedyś pytałem o wahacze .. Nie wiem ile na dzień dzisiejszy by kosztowały ale myślę że nie wiele taniej..

: 2012-05-06, 09:46
autor: J.A.G
To normalnie rozbój w biały dzień. Ja do ASO jak czegoś na prawdę nie ma, szczególnie do silnika uszczelka czy gumka, to dzwonię a tak nigdy, z daleka od "zawyżonych cen"

: 2012-05-06, 17:19
autor: Butterbean
JAG wstrzymaj sie z epitetami.
wez pod uwage ze oni musza to miec.nie jak w hurtowni maja albo nie.tutaj musza miec.
pamietaj tez ze w aso czesci masz z dnia na dzien.niewazne czy zamawiaja z centrali jedna uszczelke czy worek czesci...
Taka logistyka kosztuje.
weż tez pod uwage ze u nich cena jest narzucana odgórnie.wiadomo ze nie zrobia cen dostosowanych do polskiego rynku zeby chronic inne rynki.no niemiecki...ich dealerzy ze wschodniej czesci mogliby protestowac.tak niestety jest.
pamietaj też że w aso jest niekorzystna dla nich procedura ze nie maja zwrotu.tzn nie moga raz zamowionego towaru oddac do centrali w przypadku niekupienia przez klienta towaru.
dla nas na dzis ceny sa czesto zaporowe jednak one sa z czasow produkcji auta.
no i ostatnie to to że to oryginal a nie zamowiony kontener czy dwa np wachaczy.

: 2012-05-06, 19:42
autor: Mongolski
ja za malutki oring ppod vacum pomper warty moze z 7 pln zapłaciłem 38pln -aso -ale kazali mi przyjechac nawet zaraz ;]

: 2012-05-07, 10:15
autor: szybki-ens
dzisiaj podjechałem jeszcze do takiego jednego sklepu z ciekawości, w którym zawsze części kupowałem i facet mnie lekko zszokował.
Powiedział, że Lemforder nie produkuje już tych wahaczy. Są przysyłane do nich w opakowaniach z logo lemfordera ale na samym wahaczu nigdzie nie jest wybita już nazwa. Zdziwienie lekkie.
co Wy na to?

: 2012-05-07, 10:55
autor: Lechu
Zobacz co dostaniesz ;)
Nie jest to nie możliwe. Ale nie wierze, że LMO pakowało bo made in China w swoje pudełka.

: 2012-05-07, 11:46
autor: szybki-ens
no w środę będę miał te części to obaczymy ;)

: 2012-05-07, 14:03
autor: Lechu
Albo koleś wie, że sprzedaje lipe i jakoś od razu się tłumaczy jakbyś od niego czasem kupił :P Dobry bajer do podstawa :P <loL>

: 2012-05-09, 21:41
autor: Kazikboy
to i ja znam przypadek zamawiania 2 koncowek drązka kierowniczego do jednego i tego samego auta na obie strony dlatego dwa...
oba przyszly w pudełku i co w jednym w srodku koncowka w foli zapakowa itd a w drugim drugie pudełko kladac oba kolo siebie gołym okiem sie róznily... i z tej samoej hurtowni do tego samego auta.. a i chyba 5 zl róznicy bylo...

: 2012-05-09, 22:01
autor: szybki-ens
wahaczy siedzo. Kiera sztywna. Zawieszenie sztywne. Jest kozak. Logo wybite więc chyba nie china. Sorka nie było kiedy fot walnąć.
Dodatkowo zapakowano od razu gumy (osłony) na przednie amorki bo były porwane.

: 2012-05-10, 19:19
autor: J.A.G
Butterbean pisze:no i ostatnie to to że to oryginal a nie zamowiony kontener czy dwa np wachaczy.
Przesadzasz, szkodujesz nie tego co trzeba :-P Ja w sklepie każdą część nawet do esy na drugi dzień mogę mieć, więc niezastąpione ASO nie zawsze jest niezastąpione, są odchyłki jak te uszczelki o-ringi o których pisałem ale to marginalny problem.
Weź tylko pod uwagę, że często to ten sam producent robi na pierwszy montaż jak LMO który potem bez znaczka OOOO/VW (albo z zatartymi/zeszlifowanymi) kosztuje w sklepie mniej niż połowę i też jest nieraz od ręki lub max drugi dzień.
Butterbean pisze:wez pod uwage ze oni musza to miec.nie jak w hurtowni maja albo nie.tutaj musza miec.
Dzwoniłem kiedyś w sprawie ori amorków na tył do esy, tydzień oczekiwania usłyszałem.
Zadzwoń i zapytaj o przegub wału czy podporę wału do quattro, nie mają, tylko cały wał (ok 4.5tyś zł) i na pewno tydzień czekania...

: 2012-05-10, 20:02
autor: Butterbean
no bo jedzie to z niemiec.i koszt przesylki tego jest wliczony w cene przedmiotu.
ale z drugiej strony maja wiele czego nie produkuje sie w zamiennikach.
np zestaw naprawczy kolektora dolotowego do abc fakt ze kosztuje 400 ale jest.lezy od jakichs 10 lat napewno i czeka na klienta.ten motor przestali ladowac chyba do a4 o ile kojarze.a wiec minimum 10 lat temu.

: 2012-05-11, 10:56
autor: J.A.G
Na pewno masz rację, bo jako producent mają prawie wszystko, chodzi tylko o astronomiczne różnice cen części producentów na pierwszy montaż ogólnie dostępnych wszędzie, nawet w biedronce :-P

Jak kolega napisał że zażyczono sobie za jeden wahacz 1200zł (na pewno robiony przez LMO tylko mający znaczki serwisowe) a ja w sklepi mogę go mieć jutro za 320zł to z deka nienormalna cena za wahacz dostępny wszędzie, wahacz pasujący do każdego modelu C4... Rozumiem te amorki na tył do S4/S6 Q bo tego nie za wiele schodzi ale wahacz?

Swoją drogą ciekawe jak jest z elementami gumowymi, np listwy dolne, przewody dolotowe, trzyma się je 15 lat a guma procesy starzenia i tak przechodzi/parcieje. Chyba że w próżni albo azocie je trzymają w co wątpię.