[ALL] Maglownica, pytanie w sprawie jednej dziury, co to?

Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

[ALL] Maglownica, pytanie w sprawie jednej dziury, co to?

Post autor: garo »

Witam, podczas prac w mojej secie przy okazji wymieniłem gumę z przekładni bo stara była pęknięta, no i teraz mam pytanie do znawców tematu, od czego jest ta dziura pod gumą w miejscu które zaznaczyłem na zdjęciu, po zdjęciu starej gumy został na maglownicy mi pasek gumy i teraz nie wiem czy ta dziura ma być przysłonięta tą gumą czy była to tylko podkładka pod tą gume z magla. Jest tam dziura i nie wiem czy to jakieś odpowietrzenie czy ma być odkryta czy przysłonięta.
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Bo jak poskładam wszystko wraz z silnikiem to będzie za późno żeby później wyciągać ją znowu.
Z góry dzięki :ok:
Obrazek
Awatar użytkownika
Suchy1987
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 425
Rejestracja: 2011-10-05, 15:14
Imię: Piotr
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Stargard Szczecinski
Płeć:

Post autor: Suchy1987 »

Witam jeżeli mówisz o otworku w gumie to jest to odpowietrznik i nie zaślepiaj go bo rozsadzi gumę
Awatar użytkownika
garo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: TBB

Post autor: garo »

to jest otwór w przekładni, w tej metalowej części :-/
rubik...
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-03-13, 19:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: rubik... »

czy do wymiany tych gum trzeba wyjąć maglownice ?
Trzeba rozkręcać maglownice ?
trzeba ustawić zbieżność ?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Można odsunąć lekko i odkręcić przewody metalowe, wtedy zdejmiesz, jednak najlepiej wyjąć całkiem bo to też męczarnia. Zbieżność nie ulegnie znaczącemu odchyleniu ale jeśli możesz to warto a przy okazji całą geometrię.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
rubik...
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-03-13, 19:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: rubik... »

tak też myślałem. :-P
A czy maglownica z servotronikiem pasuje?


A czy od audi 100 pasuje ?
Ostatnio zmieniony 2013-04-15, 22:22 przez rubik..., łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Od setki C4 pasuje p&p. Z servotronic'em będzie pasować ale do czego podłączysz zawór na rozdzielaczu? Fabrycznie ukł taki ma sterownik, chyba że sobie dołożysz i pobawisz się kabelkami :-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
rubik...
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-03-13, 19:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: rubik... »

Zawór to myślałem zaślepić,lub podłożyć podkładkę pod zawór,
wtedy kierownica by chodziła cały czas lekko,tylko jak by się to miało do większej prędkości ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”