Ładny, fajny i pewnie dobry... tyle tylko, że nie do ukł wsp w Audi 100/A6 C4pawlo12 pisze:Sprawdzałem jaki mam olej w przekładni;ATF IID-co onim sądzicie?
[ALL] Gumka przy maglownicy:)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ja powiem inaczej, nigdy nie jest za późno, zmieniaj na minerał, bo ci pocieknie jak mocz po kolanach u żula.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To fakt, może być i czerwony mineralnym ale jest jakby nie było typu ATF, one mają inne właściwości, gęstość, lepkość, temp płynięcia itd. Może ci nie rozpuści uszczelniaczy jak syntetyk ale swoimi wł. przyśpieszy zużycie pompy czy rozdzielacza w przekładni.
Dla pewności zmień na zielony, typowy do ukł wspomagania. Chyba, że chcesz być forumowym testerem wytrzymałości ukł wsp
Dla pewności zmień na zielony, typowy do ukł wspomagania. Chyba, że chcesz być forumowym testerem wytrzymałości ukł wsp
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Przekonałeś mnie wymienie ten płyn przy okazji zmiany tej gumy.Narazie poza rozerwaną gumą wszystko jest ok,kierownica chodzi lekko,tylko zastanawia mnie fakt jak ja wcisne tą nową gume od strony pasażera bez odkręcania przekładni,bo jak tam zagladałem to jest ciasno że końca magla niewidze może jak troche silnik ogołoce to zobacze więcej
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mazowieckie
Ja mam u siebie SWAG zielony płyn zalany
Dzięki za info lento
Dzięki za info lento
Ostatnio zmieniony 2013-12-30, 20:29 przez karol89, łącznie zmieniany 1 raz.
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Źle zrozumiałeś kolegów, przekładnię czy chcesz czy nie musisz odkręcić, co najwyżej nie musisz jej demontować z komory silnika ale ja na 100% wolał bym ją wyjąć.pawlo12 pisze:jak ja wcisne tą nową gume od strony pasażera bez odkręcania przekładni
Nie widzisz tu paradoksu? Skoro coś jest prawidłowe, to nie może być nieprawidłowe/złe...wolfik0 pisze:U mnie był czerwony płyn jak kupiłem audice.... po wymianie na prawidłowy rozwyła się pompą, później rozpadła a teraz do wymiany mam magiel bo cieknie i to ostro.... na 300km wylatuje 200ml płynu
Ja inaczej bym taki zbieg wydarzeń odebrał - ATF wykończył mi ukł wsp a nie zmiana.
Jeśli w aucie po zakupie odkryję, że w skrzyni manualnej był olej hydrauliczny a po wymianę na przekładniowy padnie skrzynia, to znaczy że winny był przekładniowy
[ Dodano: 2013-12-30, 21:36 ]
Sam kpl naprawczy kosztuje 150-200zł więc gdzie zarobek warsztatu? Taka porządna będzie oscylować w granicach 700-800zł, taka regeneracja zapewnia nawet wytoczenie nowego pierścienia teflonowego prowadzącego listwę w obudowie którego nie ma w kpl naprawczym. Zapytaj Kk84 to ci powie jak wyszedł na regeneracji za parę stów taniej...lento pisze:u mnie na dzikim wschodzie 250złotówek płaciłem 4lata temu
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Skoro trzeba całą przekładnie odkręcić to już lepiej ją wyciagnąć tak jak radzisz.Czyli do odkręcenia;
-drążki kierownicze przy przekładni
-śruby w komorze silnika mocujące przekładnie
-mocowanie do kolumny kierowniczej wewnątrz auta
-przewody wspomagania idące do maglownicy
Akurat tego nigdy nie robiłem,ale wszystko przy aucie robie sam i wtedy znam swoje auto na wylot
Ale dziękuje bardzo za wskazówki.
-drążki kierownicze przy przekładni
-śruby w komorze silnika mocujące przekładnie
-mocowanie do kolumny kierowniczej wewnątrz auta
-przewody wspomagania idące do maglownicy
Akurat tego nigdy nie robiłem,ale wszystko przy aucie robie sam i wtedy znam swoje auto na wylot
Ale dziękuje bardzo za wskazówki.
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Witam poraz kolejny.Właśnie zabrałem sie za wymiane tej gumy.
Udało się bez wyciągania maglownicy
Ale niestety musiałem ją odkrecić od nadwozia,ale obyło sie bez wyciągania serwa.
-Najpierw zanurkowałem pod kierownice i odkręciłem krzyżak
-spuściłem płyn ze wspomagania
-odkręciłem śruby mocujące magiel do nadwozia-ta pod serwem kiepskie dojście
-z lewej strony śruba przelotowa przez przekładnie a pod spodem nakrętka której niewidać
-no i te przewody ciśnieniowe-dojście masakra
-przekładnie odchyliłem,ściągnełem osłone drążka z lewej strony,przełożyłem magiel przez wiązke i skierowałem do otworu w nadkolu od pasażera.Po ściągnięciu starej gumy która darła się jak papier nałożyłem nową,ciężko szła,wyglądało to jak naciąganie zamałego kond.... ,więc pomogłem sobie sprajem do opon i poszła z poślizgiem na swoje miejsce Wszystko oczywiście przed montażem wyczyściłem,umyłem benzyną ekstrakcyjną.Robota rzeczywiście niełatwa bo bardzo ciasno i trzeba sie nagimnastykować,ale warto bo można zaoszczędzić na wymianie przekładni,bądz robocie jak ktoś sobie sam wymieni
Udało się bez wyciągania maglownicy
Ale niestety musiałem ją odkrecić od nadwozia,ale obyło sie bez wyciągania serwa.
-Najpierw zanurkowałem pod kierownice i odkręciłem krzyżak
-spuściłem płyn ze wspomagania
-odkręciłem śruby mocujące magiel do nadwozia-ta pod serwem kiepskie dojście
-z lewej strony śruba przelotowa przez przekładnie a pod spodem nakrętka której niewidać
-no i te przewody ciśnieniowe-dojście masakra
-przekładnie odchyliłem,ściągnełem osłone drążka z lewej strony,przełożyłem magiel przez wiązke i skierowałem do otworu w nadkolu od pasażera.Po ściągnięciu starej gumy która darła się jak papier nałożyłem nową,ciężko szła,wyglądało to jak naciąganie zamałego kond.... ,więc pomogłem sobie sprajem do opon i poszła z poślizgiem na swoje miejsce Wszystko oczywiście przed montażem wyczyściłem,umyłem benzyną ekstrakcyjną.Robota rzeczywiście niełatwa bo bardzo ciasno i trzeba sie nagimnastykować,ale warto bo można zaoszczędzić na wymianie przekładni,bądz robocie jak ktoś sobie sam wymieni
Ostatnio zmieniony 2014-01-05, 18:20 przez pawlo12, łącznie zmieniany 1 raz.