[ALL] Stukanie przy kręceniu kierownicą
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Key100l, u mnie to samo. Przy szybkich ruchach kierownicą na postoju widać, że jest lekki skok koła, przy powolnych raczej nie. Przy hamowaniu też występuje "telepanie" kierownicą, choć raz też tak miałem, okazało się, że to sworzeń. Po wymianie wahaczy problem ustał ale nie w 100%. Dało się odczuć minimalne bicie. Może to być to łożysko bo tarcze raczej wykluczyłbym.
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Jestem po zmianie poduch i........ Dalej puka... Wychodzi na to że pukają wkłady amortyzatorów... Widać lekki skok na boli kół przy kręceniu kierownicą... Kurde mam klucz nastawny ale nie wejdzie między zwoje
[ Dodano: 2013-09-14, 12:05 ]
Kurde jak ja lubię bawić się w detektywa :p teraz wyszło po testach że to łączenie magiej drążki kierownicze... Tylko jeszcze nie wiem co tam może pukać bo pucha v6 skutecznie utrudnia dostęp
[ Dodano: 2013-09-14, 12:05 ]
Kurde jak ja lubię bawić się w detektywa :p teraz wyszło po testach że to łączenie magiej drążki kierownicze... Tylko jeszcze nie wiem co tam może pukać bo pucha v6 skutecznie utrudnia dostęp
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Masz prawdopodobnie przekładnie do regeneracji. Tam jest teflonowy pierścień ślizgowy/prowadzący, jak się wyrabia to jest luźny w tulei przekładni i se/sobie stuka. Przy samym rozdzielaczu, pod serwem hamulcowym, też są takie dwie połówki aluminiowe z teflonami dociskające listwę do wałka rozdzielacza. Mam podobnie i na pewno nie jest u mnie wyrobiona listwa zębata czy zęby na kole wałka rozdzielacza.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A czy luzy może powodować jakiś krzyżak w kolumnie kierowniczej? Ostatnio bylem w trasie ojca Mondeo mk3 i kurcze, tam układ kierowniczy jest "sztywny". A u mnie mam uczucie, że kierownica ma pewien moment bezwładności. Kilku mechaników już obmacało podwozie i niby zero luzów. No jeden rzucił hasło amortyzatorów - ok, może i jest lekki ponton, ale nawet na postoju czuć, że kierownica ma taki moment luzu ok 1 cm licząc po obwodzie prawo-lewo. Płyn w normie.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837