[FWD] Nowa pompa Lauber buczy

Awatar użytkownika
skowron
Mechanik
Mechanik
Posty: 123
Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mauritius

[FWD] Nowa pompa Lauber buczy

Post autor: skowron »

witam, jak w temacie zalozylem nowa/regenerowana pompe Lauber, znaczy sie sprzedawana w sklepach jako nowa, z tym ze to jest pompa do A4 1.8T B5, a ze wyglada identyczniej to zamienilem bo stara ciekla i miala mocny luz na rolce. Pytanie , czy te pompy sa takie same, czy roznica w predkosci obrotowej moze miec na to wplyw, czy jesli bebechy/lopatki sa inne to moge przelozyc stare do nowej pompy. Przekladnia zregenerowana, stara pompa nie buczala tylko ciekla i halasowala na lozysku/tulejce jeszcze nie rozbieralem wiec nie wiem na czym sie to kreci.

[ Dodano: 2012-09-01, 23:49 ]
...dodam ze juz zrobilem na niej ponad 1000km, wiec powinna sie dotrzec, zreszta na poczatku nie buczala, kupiona byla z olejem w srodku ale przy pierwszym odpaleniu troche jej zajelo zeby zaczac wspomagac, zreszta rozbiore stara i kupie lozysko i zimering i ja sobie zregeneruje....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”